Enterprises Skrevet 21. juli 2021 #41 Skrevet 21. juli 2021 4 hours ago, AnonymBruker said: Det er ufattelig ego og kleint. Og det er ikke noe man bygger fremtid med. Ville gått. Anonymkode: 68a17...340 Fordi han nappa løken ved siden av henne? 😆 Vil heller si det er svakt at du ikke turte å si i fra at det ikke var greit 5
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #42 Skrevet 21. juli 2021 Dump han. Han er egoistisk! Anonymkode: b96f3...39e
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #43 Skrevet 21. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dump han. Han er egoistisk! Anonymkode: b96f3...39e Jepp! Dump han! Anonymkode: e829d...257
sicario Skrevet 21. juli 2021 #44 Skrevet 21. juli 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): I senga og holdt meg våken pga det. Vi har sex ofte til vanlig, opptil 3 ganger for dag. Er dette normal oppførsel? Jeg er redd dette er en mann som er helt umettelig på sexfronten og at det ikke er nok med meg. Burde jeg gå før det går for langt? Gjerne svar fra menn, på forhånd takk. Anonymkode: 65610...279 Onani i et forhold er like vanlig som når man ikke er i et forhold. for veldig mange har sex med partner og onani ulik funksjon. at dere har sex, har ingen ting å si om han onanerer eller ikke. At han velger å onanere ved siden av deg i sengen og holder deg våken blir en annen diskusjon. 1
Hr. Aktiv Skrevet 21. juli 2021 #45 Skrevet 21. juli 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): I senga og holdt meg våken pga det. Vi har sex ofte til vanlig, opptil 3 ganger for dag. Er dette normal oppførsel? Jeg er redd dette er en mann som er helt umettelig på sexfronten og at det ikke er nok med meg. Burde jeg gå før det går for langt? Gjerne svar fra menn, på forhånd takk. Anonymkode: 65610...279 Jeg har opplevd dette hele livet. Aldri har ei dame vært i nærheten av sexdriften min noe jeg aksepterer. Tar det i hennes tempo. Maser ikke og presser ikke. Likevel har jeg ikke lov av henne da tydeligvis å fikse meg selv. Selv om jeg gjør dette i dusjen så har jeg blitt fersket et par ganger. Det straffes hardt. Dette er veldig tabu og blir sett på som veldig negativt i en dames verden. Nå har jeg liksom vært utro, hun er ikke så attraktiv lenger og jeg tenker vissnok på andre damer selv om misjonen her bare var en tømming og utløsning for å slippe å være sprengkåt hele dagen. Hadde dere damer akseptert at vi har forskjellig lyst og behov og ikke alltid tenkt alt i verste konsekvens, men det gjør dere ikke. I stedet skyver dere mannen vekk og slutter med sex fordi du føler deg uattraktiv og at mannen presser. Jeg tror faktisk ikke det går å tenke en eneste positiv tanke rundt dette med å glede seg over at partneren kan fint fikse dette selv uten å ha negative tanker om sin partner. I et forhold er dere to. Dvs. at også hans behov må dekkes og ikke bare ditt. Jeg opplever at en del damer mener oppriktig at det er kun deres veg som gjelder og alt annet er da totalt uinteressant og avtennende. Det er aldri dere kun deg. Jeg foreslår at du lar denne fyren gå for å finne ei som virkelig vil sette pris på ham og respekterer hans lyster og behov og ikke bare tenker seg selv. 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #46 Skrevet 21. juli 2021 Skjønner hysteriet om det var snakk om at han runket ved middagsbordet, men i sengen er da en ikke-sak. Anonymkode: 5dbbd...f80 2
Tiuren Skrevet 21. juli 2021 #47 Skrevet 21. juli 2021 At han gjorde hva som var galt????? Om min partner onanerer så ville jeg på ingen måte klapset henne på hånden (moralsk, ikke fysisk), jeg har ingen rett til å styre hennes seksualitet! Om det hadde blitt et problem, og jeg ikke fikk sove, så var det søvnmangel som var problemet og ikke onanien. 1
Bamseklemmer Skrevet 21. juli 2021 #48 Skrevet 21. juli 2021 HarryDotter skrev (4 timer siden): Ts må være ung. Og dere som svarer tilsvarende unge. Om han har høyere sexdrive enn henne, så holder han jo unna ved å runke. Hva er problemet?? Det er ikke slik at alle med høy sexlyst bare forlater kjærestene sine fordi de ikke får nok sex. Om han holder deg våken ts, så snakk med ham om akkurat det. Men la ham nå endelig få ha litt seksualitet for seg selv! 💯points! Å be KG om man skal dumpe eller ikke, sier vel det meste at dette er trolling. "Jeg ble dumpet av dama med svar fra brukere på KG" 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #49 Skrevet 21. juli 2021 Forstår ikke problemet. Å runke er helt normalt. Det er hans eget sexliv. Han trodde du sov. Han har faktisk lov å ta på seg selv, selv om han er i et forhold. Ville du deltatt, så hadde du sikkert fått lov. Hvorfor lager så mange kvinner et problem av at mannen tar seg et runk? Noen sier "dump ham", fordi han er sunn å frisk. Delta, eller overse det. Anonymkode: 1b23e...2ee 1
Gjest Alterego666 Skrevet 21. juli 2021 #50 Skrevet 21. juli 2021 jentegutt skrev (5 timer siden): Ser ikke problemet, helt vanlig å onanere selv om man er i et forhold. At han runker ved siden av deg viser bare tillit og åpenhet. Enig. Jeg ville kastet meg på karusellen, eller snudd meg og sovnet.
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #51 Skrevet 21. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Forstår ikke problemet. Å runke er helt normalt. Det er hans eget sexliv. Han trodde du sov. Han har faktisk lov å ta på seg selv, selv om han er i et forhold. Ville du deltatt, så hadde du sikkert fått lov. Hvorfor lager så mange kvinner et problem av at mannen tar seg et runk? Noen sier "dump ham", fordi han er sunn å frisk. Delta, eller overse det. Anonymkode: 1b23e...2ee Så frekk du er! Det er usexy! Trenger ikke å stresse med å få en kvinne til å miste lysten. Det er nok slike faktorer her og der fra før av, men å anstrenge seg for at andre skal bli så turned off at de mister sexlysten for evig og alltid er jo bare slemt. Anonymkode: e829d...257 1
Gjest Alterego666 Skrevet 21. juli 2021 #52 Skrevet 21. juli 2021 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Det er usexy! Det er veldig subjektivt, noe denne tråden demonstrerer.
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #53 Skrevet 21. juli 2021 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Så frekk du er! Det er usexy! Trenger ikke å stresse med å få en kvinne til å miste lysten. Det er nok slike faktorer her og der fra før av, men å anstrenge seg for at andre skal bli så turned off at de mister sexlysten for evig og alltid er jo bare slemt. Anonymkode: e829d...257 Er faktisk kvinne selv. Jeg ser ikke hva som er frekt med at mannen har sin egen seksualitet, da det faktisk er helt naturlig. Mister du sexlyst for alltid av det, så er det muligens du, og ikke han, som har et problem. Anonymkode: 1b23e...2ee 4
Maggi2 Skrevet 21. juli 2021 #54 Skrevet 21. juli 2021 Syke folk som mener at dette var galt av den stakkars fyren 😅 Hva er problemet her? Hvis denne runkingen holdt TS våken så hadde det sikkert vært lettest å si "gi deg da, jeg prøver å sove her." Eventuelt bare joine mannen og sove godt etterpå 🥳 3
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #55 Skrevet 21. juli 2021 Men hva var så fælt med å runke ved siden av deg når han trodde du sov? Jeg klarer ikke å forstå at det er så ille at du må skrive på KG om det. Kan du fortelle hva du synes er var så fælt med det? Anonymkode: 36ff0...25b
Tiuren Skrevet 21. juli 2021 #56 Skrevet 21. juli 2021 (endret) 36 minutter siden, AnonymBruker said: Er faktisk kvinne selv. Jeg ser ikke hva som er frekt med at mannen har sin egen seksualitet, da det faktisk er helt naturlig. Mister du sexlyst for alltid av det, så er det muligens du, og ikke han, som har et problem. Anonymkode: 1b23e...2ee Men prøv å si at kvinne at hun ikke kan masturbere dersom hun våkner kåt en natt og tror partneren sover... Endret 21. juli 2021 av Tiuren 1
Gjest Alterego666 Skrevet 21. juli 2021 #57 Skrevet 21. juli 2021 Dette er hva jeg leser ut fra HI: Mannen har mye livsgnist og god kardiovaskulær helse.
SlemUlv Skrevet 21. juli 2021 #58 Skrevet 21. juli 2021 Tiuren skrev (28 minutter siden): Men prøv å si at kvinne at hun ikke kan masturbere dersom hun våkner kåt en natt og tror partneren sover... Så får du omtrent samme svarene.. Var dette ubehagelig for deg, og du lurer på hvorfor.. Spør.. Snakk sammen 1
Gjest Mysticgirl Skrevet 21. juli 2021 #59 Skrevet 21. juli 2021 Stakkars mann, han våknet vel og fikk se rumpa di titte ut av dyna og måtte ta seg en, for å blåse ut litt. Helt normalt
Jentegutt Skrevet 21. juli 2021 #60 Skrevet 21. juli 2021 Dævendøtte skrev (12 timer siden): Helt enig! Selv onanerer jeg rett som det er, det gjør også mannen min. Vi har sex når vi har lyst og onanerer når vi har lyst. Ville aldri tenkt tanken på at jeg ikke var bra nok for ham selv om han runker. Så bra😁sånn det skal være faktiksk 😁❤️ 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå