Gjest ABM Skrevet 21. juli 2021 #21 Skrevet 21. juli 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Mannen er godt voksen, lenge siden han var 20.. Men ja jeg skal vurdere å ta det opp når jeg har fått det på avstand. Takk for svar. Anonymkode: 65610...279 Som 20 åring kunne denne skrives av på umodenhetskontoen...som 40 åring lyser det noen varsellamper her, beklager å si det
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #22 Skrevet 21. juli 2021 ABM skrev (4 minutter siden): Som 20 åring kunne denne skrives av på umodenhetskontoen...som 40 åring lyser det noen varsellamper her, beklager å si det Mhm. Det er akkurat det jeg er redd for. Anonymkode: 65610...279 1
SlemUlv Skrevet 21. juli 2021 #23 Skrevet 21. juli 2021 Jupp, det beste er seff å hoppe til de beste konklusjoner. Sex avhengig, og kommer til å være utro. Det kan Ikke være at han er i et nytt forhold, og syns dama se er sexy. Hjelpes. Snakk sammen! Eneste som kan gi deg det faktiske svaret, er han. 5
Jdz Skrevet 21. juli 2021 #24 Skrevet 21. juli 2021 Hvis han trodde at du sov så skjønner jeg ikke helt problemet. Jeg kunne skjønte det hvis han med overlegg gjorde det mens du var våken. Skulle han stått opp og gått på do for å gjøre det? Det er helt normalt å onanere selv om man er i et forhold. 5
Bamseklemmer Skrevet 21. juli 2021 #25 Skrevet 21. juli 2021 (endret) Jeg nekter å tro at ei som har sex 3 ganger daglig ikke kommuniserer med mannen, iallefall at hun synes det er kleint. Hadde det vært 3 ganger i måneden skulle jeg ha forstått det bedre, da er jo også kommunikasjonen laber... Og jeg tilføyer gjerne at kvinner med høy sexlyst, både prater og har bedre forståelse... kloke damer har høy sexlyst❤️ Endret 21. juli 2021 av Bamseklemmer 2
Misanthropis Skrevet 21. juli 2021 #26 Skrevet 21. juli 2021 Eneste jeg tenker er æsj. ikke verdt en samtale en gang. Det er sykt og upassende og et enormt rødt flagg. 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #27 Skrevet 21. juli 2021 SlemUlv skrev (22 minutter siden): Jupp, det beste er seff å hoppe til de beste konklusjoner. Sex avhengig, og kommer til å være utro. Det kan Ikke være at han er i et nytt forhold, og syns dama se er sexy. Hjelpes. Snakk sammen! Eneste som kan gi deg det faktiske svaret, er han. Synes du det er normal oppførsel? Kunne du gjort det samme? Anonymkode: 65610...279
SlemUlv Skrevet 21. juli 2021 #28 Skrevet 21. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Synes du det er normal oppførsel? Kunne du gjort det samme? Anonymkode: 65610...279 Hva er normalt? Og hvordan vet vi om noe er det? Man snakker sammen. Hva som er min normal, og hva som et hans normal, kan være veldig forskjellig.
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #29 Skrevet 21. juli 2021 SlemUlv skrev (3 minutter siden): Hva er normalt? Og hvordan vet vi om noe er det? Man snakker sammen. Hva som er min normal, og hva som et hans normal, kan være veldig forskjellig. Takk. Jeg skal tenke på det. Anonymkode: 65610...279
Frank Franke Skrevet 21. juli 2021 #30 Skrevet 21. juli 2021 (endret) Mannen må jo ha noen ekstreme drifter! Synes synd på han jeg! Du bare MÅ prate med han! Kona mi liker faktisk at jeg runker, og forlanger å få se på! 😀 Endret 21. juli 2021 av Frank Franke 2
Realverdien Skrevet 21. juli 2021 #31 Skrevet 21. juli 2021 Om han trodde du sov er det ikke noe å snakke om. Må man så må man. Han gadd vel ikke vekke deg. Er ofte et dilemma om man skal ta sjansen på å vekke fruentimmeret for en runde til, for sier'a nei, så erra våken og du fåkke runka heller.
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #32 Skrevet 21. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg orker ikke kaste bort tid på tull. Anonymkode: 65610...279 Så utrolig bra svar! Jeg hadde ikke giddet en sånn fyr. Jeg sammenligner slik oppførsel med evneveikhet. Anonymkode: e829d...257 2
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #33 Skrevet 21. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Takk for utfyllende svar. Det jeg er bekymret for er at uansett hvor mye jeg gir vil det aldri være nok og at dette er et underliggende problem han har, som feks at han er sexavhengig og ikke klarer styre seg. Jeg vil ikke være sammen med noen som sliter med en sånn problematikk.. sexavhengige menn er ikke til å stole på, det eneste de duger til er nettopp det, sex. Anonymkode: 65610...279 Syntes du fremstår som noe fordomsfull. Onani er helt naturlig, og noe både kvinner og menn gjør, også når man har my sex generelt. Det betyr ikke at man er sexavhengig, med mindre man ligger hele natten og runker hver natt. Det betyr heller ikke at man ikke har lyst på partneren, onani kan tvert i mot føre til mer lys, ikke mindre. Anonymkode: 897d9...dad 2
Gjest Dævendøtte Skrevet 21. juli 2021 #34 Skrevet 21. juli 2021 jentegutt skrev (2 timer siden): Ser ikke problemet, helt vanlig å onanere selv om man er i et forhold. At han runker ved siden av deg viser bare tillit og åpenhet. Helt enig! Selv onanerer jeg rett som det er, det gjør også mannen min. Vi har sex når vi har lyst og onanerer når vi har lyst. Ville aldri tenkt tanken på at jeg ikke var bra nok for ham selv om han runker.
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #35 Skrevet 21. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Syntes du fremstår som noe fordomsfull. Onani er helt naturlig, og noe både kvinner og menn gjør, også når man har my sex generelt. Det betyr ikke at man er sexavhengig, med mindre man ligger hele natten og runker hver natt. Det betyr heller ikke at man ikke har lyst på partneren, onani kan tvert i mot føre til mer lys, ikke mindre. Anonymkode: 897d9...dad Bullshit. Anonymkode: e829d...257 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #36 Skrevet 21. juli 2021 HarryDotter skrev (2 timer siden): Ts må være ung. Og dere som svarer tilsvarende unge. Om han har høyere sexdrive enn henne, så holder han jo unna ved å runke. Hva er problemet?? Det er ikke slik at alle med høy sexlyst bare forlater kjærestene sine fordi de ikke får nok sex. Om han holder deg våken ts, så snakk med ham om akkurat det. Men la ham nå endelig få ha litt seksualitet for seg selv! AnonymBruker skrev (1 time siden): Mannen er godt voksen, lenge siden han var 20.. Men ja jeg skal vurdere å ta det opp når jeg har fått det på avstand. Takk for svar. Anonymkode: 65610...279 Jeg kunne funnet på å tenkt at det egentlig var meg han hadde lyst på men ikke ville vekke meg. Om han er godt voksen så har han nok lært å ta hensyn ved å ikke vekke noen for å få seg litt. Om forholdet er ganske ferskt så kan jo sexlysten være ekstra stor også. Jeg har høyere sexlyst enn kjæresten min, vi kan ha sex 1-2 ganger om dagen og jeg vil fortsatt ha mer...Men istedenfor å få med ham når jeg veit han ikke har behov så klarer jeg meg selv - og han syns det er helt greit. Det er jo han jeg egentlig vil ha. Så det viktigste er å snakke om det! Finn ut hvorfor han runka mens du sov, jeg tror han hadde lyst på deg men ikke ville vekke deg... Anonymkode: 73337...260 2
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #37 Skrevet 21. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Bullshit. Anonymkode: e829d...257 For et slående argument. Anonymkode: 897d9...dad 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #38 Skrevet 21. juli 2021 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Syntes du fremstår som noe fordomsfull. Onani er helt naturlig, og noe både kvinner og menn gjør, også når man har my sex generelt. Det betyr ikke at man er sexavhengig, med mindre man ligger hele natten og runker hver natt. Det betyr heller ikke at man ikke har lyst på partneren, onani kan tvert i mot føre til mer lys, ikke mindre. Anonymkode: 897d9...dad Jeg har ikke sagt at det ikke er naturlig, det jeg stiller spørsmål ved er å gjøre det når partner er tilgjengelig rett ved siden av. Anonymkode: 65610...279
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #39 Skrevet 21. juli 2021 Her må en ikke overdrive. Du tar kjæresten din i å runke mens han tror du sover, også lurer du på om du bør gå? Det at han ronket gir ikke informasjon om noe. Kanskje han strevde med å sove? Du bør ikke prøve å analysere dette, det er usunn oppførsel. Makan! Anonymkode: 7129e...e0d 5
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #40 Skrevet 21. juli 2021 Dette skjedde har skjedd kun to ganger i vårt forhold. Begge to var da vi nettopp hadde flyttet sammen. Jeg sa høyt og tydelig "tar du på deg selv?", da han begynte. Han må gjerne onanere 10 ganger om dagen for min del. Men det øyeblikket det går utover min søvn så forbeholder jeg meg retten til å reagere. Hvis du ikke klarer å si rett ut hva du mener til han så har dere et rimelig svakt forhold og jeg tviler på at det kommer til å vare. Anonymkode: 050cd...083 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå