AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #1 Skrevet 21. juli 2021 I senga og holdt meg våken pga det. Vi har sex ofte til vanlig, opptil 3 ganger for dag. Er dette normal oppførsel? Jeg er redd dette er en mann som er helt umettelig på sexfronten og at det ikke er nok med meg. Burde jeg gå før det går for langt? Gjerne svar fra menn, på forhånd takk. Anonymkode: 65610...279
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #2 Skrevet 21. juli 2021 Det er ufattelig ego og kleint. Og det er ikke noe man bygger fremtid med. Ville gått. Anonymkode: 68a17...340 4
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #3 Skrevet 21. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er ufattelig ego og kleint. Og det er ikke noe man bygger fremtid med. Ville gått. Anonymkode: 68a17...340 Uff.. takk for svar. Anonymkode: 65610...279
Gjest Kwest Skrevet 21. juli 2021 #4 Skrevet 21. juli 2021 Han gjør det ofte? Eller dette var første gangen? Hvorfor snakker du ikke med han om det?
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #5 Skrevet 21. juli 2021 Dere hadde hatt sex 3 ganger den dagen, og deretter gjorde han dette? Deeet er vel kanskje litt to much. Anonymkode: 9651f...7ea 2
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #6 Skrevet 21. juli 2021 Kwest skrev (1 minutt siden): Han gjør det ofte? Eller dette var første gangen? Hvorfor snakker du ikke med han om det? Det er første gangen såvidt jeg vet. Anonymkode: 65610...279
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #7 Skrevet 21. juli 2021 Hei. Bor dere sammen til vanlig og deler seng til vanlig? Var dette før eller etter dere sovnet? Vet du at han visste at du var våken? Dersom dere bor sammen til vanlig og alltid deler seng, og han trodde at du sov, så er det kanskje litt mindre egoistisk synes jeg. Noen kan våkne med mye lyst, også i løpet av natten. Isåfall kan det tenkes at han gjorde det fordi han tenkte at du ville sove og ikke ville bli vekket for dette. Jeg ville snakke med han om det om jeg var deg og forklart han hvorfor du ikke liker det. Det kan jo kanskje tenkes at han ikke forstår/forsto at du ikke liker det. Nå har jeg aldri opplevd dette selv, så jeg vet ikke hvordan jeg hadde reagert. Anonymkode: 13acc...745 3
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #8 Skrevet 21. juli 2021 Det beste er nok at du spør ham. Men er han umettelig på sex, må du vurdere om du kan holde tritt eller om du må finne deg noen som er på ditt nivå når det gjelder seksuelle behov. Anonymkode: f8b29...c0e 2
mannfolket Skrevet 21. juli 2021 #9 Skrevet 21. juli 2021 21 minutter siden, AnonymBruker said: I senga og holdt meg våken pga det. Vi har sex ofte til vanlig, opptil 3 ganger for dag. Er dette normal oppførsel? Jeg er redd dette er en mann som er helt umettelig på sexfronten og at det ikke er nok med meg. Burde jeg gå før det går for langt? Gjerne svar fra menn, på forhånd takk. Anonymkode: 65610...279 Antar at dere er unge og ganske ferske i forholdet. Kan jo være at han ikke får nok av deg. Roer seg nok etterhvert. Uansett er god kommunikasjon alfa omega for at forholdet skal ha sin rett. 7
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #10 Skrevet 21. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hei. Bor dere sammen til vanlig og deler seng til vanlig? Var dette før eller etter dere sovnet? Vet du at han visste at du var våken? Dersom dere bor sammen til vanlig og alltid deler seng, og han trodde at du sov, så er det kanskje litt mindre egoistisk synes jeg. Noen kan våkne med mye lyst, også i løpet av natten. Isåfall kan det tenkes at han gjorde det fordi han tenkte at du ville sove og ikke ville bli vekket for dette. Jeg ville snakke med han om det om jeg var deg og forklart han hvorfor du ikke liker det. Det kan jo kanskje tenkes at han ikke forstår/forsto at du ikke liker det. Nå har jeg aldri opplevd dette selv, så jeg vet ikke hvordan jeg hadde reagert. Anonymkode: 13acc...745 Nei vi bor ikke sammen. Han trodde jeg sov. Jeg vet ikke om det er noe å snakke med han om. Problemet er ikke selve handlingen, det er at han i det hele tatt har lyst til det og at han ikke klarer seg en dag uten. Er bare skeptisk til hele greia nå.. Anonymkode: 65610...279 3
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #11 Skrevet 21. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det beste er nok at du spør ham. Men er han umettelig på sex, må du vurdere om du kan holde tritt eller om du må finne deg noen som er på ditt nivå når det gjelder seksuelle behov. Anonymkode: f8b29...c0e Jeg har høy sexdrift selv. Kan fint ha sex 3-5 ganger for dag, men om han ikke kan/vil en kveld så klarer jeg jo å holde meg. Jeg føler at det han signaliserer her er at det er ikke så viktig hva som tilfredsstiller han , bare noe gjør det. Anonymkode: 65610...279 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #12 Skrevet 21. juli 2021 Bare å kose seg og nyte det så lenge det varer. Anonymkode: a8bf2...d88 2
Gjest HarryDotter Skrevet 21. juli 2021 #13 Skrevet 21. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det beste er nok at du spør ham. Men er han umettelig på sex, må du vurdere om du kan holde tritt eller om du må finne deg noen som er på ditt nivå når det gjelder seksuelle behov. Anonymkode: f8b29...c0e Ts må være ung. Og dere som svarer tilsvarende unge. Om han har høyere sexdrive enn henne, så holder han jo unna ved å runke. Hva er problemet?? Det er ikke slik at alle med høy sexlyst bare forlater kjærestene sine fordi de ikke får nok sex. Om han holder deg våken ts, så snakk med ham om akkurat det. Men la ham nå endelig få ha litt seksualitet for seg selv!
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #14 Skrevet 21. juli 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Bare å kose seg og nyte det så lenge det varer. Anonymkode: a8bf2...d88 Jeg orker ikke kaste bort tid på tull. Anonymkode: 65610...279 1
Jentegutt Skrevet 21. juli 2021 #15 Skrevet 21. juli 2021 Ser ikke problemet, helt vanlig å onanere selv om man er i et forhold. At han runker ved siden av deg viser bare tillit og åpenhet. 11
Gjest ABM Skrevet 21. juli 2021 #16 Skrevet 21. juli 2021 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): I senga og holdt meg våken pga det. Vi har sex ofte til vanlig, opptil 3 ganger for dag. Er dette normal oppførsel? Jeg er redd dette er en mann som er helt umettelig på sexfronten og at det ikke er nok med meg. Burde jeg gå før det går for langt? Gjerne svar fra menn, på forhånd takk. Anonymkode: 65610...279 Nei ikke gå noen steder før du har snakket med ham...Jeg kunne gjort det han partnern din gjør da jeg var 20..Bare spør hva han holder på med..og vær pinlig ærlig om hva du føler for det..
Momma Skrevet 21. juli 2021 #17 Skrevet 21. juli 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Vi var et elskerpar ... Anonymkode: 4b795...413 Elskerpar, virkelig? 🤪 6
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #18 Skrevet 21. juli 2021 Hei igjen. Jeg vil ikke tro at han sannsynligvis vil gå fra deg bare fordi han har høy kjønnsdrift eller gjorde dette en gang. Hvis han trodde du sov så er det rimelig å tenke at han bare ikke ville vekke deg og ikke at han foretrekker eller er like glad i onanering, tenker jeg. Det er jo også mulig at dette er motivert av at han er veldig betatt av deg. Jeg har hatt en kjæreste som ville ha sex like mye og jeg hadde ingen mistanke om han var utro (ikke skjedde det noe som ville antydet til det heller). Vi bodde dog ikke sammen. Jeg ville personlig tenkt mer på det hvis han plutselig ble veldig fjern og ikke ville ha deg, eller hvis han virker som at han prøver å skjule noe eller holde noe hemmelig (spesielt hva gjelder fravær, telefonsamtaler, sms-er osv). Jeg har ikke hørt noe om at menn eller kvinner med høyere kjønnsdrift hyppigere er utro enn andre. Jeg tolker deg kanskje dit at du er redd for at dere er forskjellig mtp sexbehov og at dette kan føre til at han må finne noen andre. Jeg tror personlig at de fleste har en moral og emosjonell sperre i forhold til utroskap som er uavhengig av kjønnsdrift. Tenker sånn helt generelt at det ikke er utenkelig at det kan gå negativt utover forholdet om dere har veldig ulik sexlyst, men jeg ville ikke tolket det at han onanerte en gang om natten som tegn på det egentlig. Det betyr heller ikke at han ville vært utro. Det er på en måte ikke så mye å gjøre med denne frykten tenker jeg utover det å snakke med han. Han kan jo også bekymre seg for at du forlater han fordi du synes at det blir for mye. Jeg er ikke mann. Jeg forstår at du vil ha litt synspunkter fra menn her og håper at du får det. Anonymkode: 13acc...745 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #19 Skrevet 21. juli 2021 ABM skrev (6 minutter siden): Nei ikke gå noen steder før du har snakket med ham...Jeg kunne gjort det han partnern din gjør da jeg var 20..Bare spør hva han holder på med..og vær pinlig ærlig om hva du føler for det.. Mannen er godt voksen, lenge siden han var 20.. Men ja jeg skal vurdere å ta det opp når jeg har fått det på avstand. Takk for svar. Anonymkode: 65610...279
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #20 Skrevet 21. juli 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hei igjen. Jeg vil ikke tro at han sannsynligvis vil gå fra deg bare fordi han har høy kjønnsdrift eller gjorde dette en gang. Hvis han trodde du sov så er det rimelig å tenke at han bare ikke ville vekke deg og ikke at han foretrekker eller er like glad i onanering, tenker jeg. Det er jo også mulig at dette er motivert av at han er veldig betatt av deg. Jeg har hatt en kjæreste som ville ha sex like mye og jeg hadde ingen mistanke om han var utro (ikke skjedde det noe som ville antydet til det heller). Vi bodde dog ikke sammen. Jeg ville personlig tenkt mer på det hvis han plutselig ble veldig fjern og ikke ville ha deg, eller hvis han virker som at han prøver å skjule noe eller holde noe hemmelig (spesielt hva gjelder fravær, telefonsamtaler, sms-er osv). Jeg har ikke hørt noe om at menn eller kvinner med høyere kjønnsdrift hyppigere er utro enn andre. Jeg tolker deg kanskje dit at du er redd for at dere er forskjellig mtp sexbehov og at dette kan føre til at han må finne noen andre. Jeg tror personlig at de fleste har en moral og emosjonell sperre i forhold til utroskap som er uavhengig av kjønnsdrift. Tenker sånn helt generelt at det ikke er utenkelig at det kan gå negativt utover forholdet om dere har veldig ulik sexlyst, men jeg ville ikke tolket det at han onanerte en gang om natten som tegn på det egentlig. Det betyr heller ikke at han ville vært utro. Det er på en måte ikke så mye å gjøre med denne frykten tenker jeg utover det å snakke med han. Han kan jo også bekymre seg for at du forlater han fordi du synes at det blir for mye. Jeg er ikke mann. Jeg forstår at du vil ha litt synspunkter fra menn her og håper at du får det. Anonymkode: 13acc...745 Takk for utfyllende svar. Det jeg er bekymret for er at uansett hvor mye jeg gir vil det aldri være nok og at dette er et underliggende problem han har, som feks at han er sexavhengig og ikke klarer styre seg. Jeg vil ikke være sammen med noen som sliter med en sånn problematikk.. sexavhengige menn er ikke til å stole på, det eneste de duger til er nettopp det, sex. Anonymkode: 65610...279 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå