AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #41 Skrevet 21. juli 2021 Bamseklemmer skrev (2 timer siden): Så de som er ærlige med sine hensikter, takler er nei uten drama, og fremdeles er hyggelig nok til å ønske andre lykke til videre er sjanseløse? Er det ikke bedre for kvinner å slå seg sammen, og finne ut hvordan man avslører disse svina på? Jeg dater ikke, jeg er bare nyskjerrig. Men jeg kan godt være med i en grupper der vi avslører "bad boys" Nei, de er ikke sjanseløse. Dette er hva man kaller en helt vanlig mann. Han takler å bli avvist og mener ikke han har rett på hverken dame eller sex kun fordi han utviser normal høflighet og er snill. Anonymkode: 05fb7...315 4
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #42 Skrevet 21. juli 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Dette er feil. De blir ikke kalt fæle fordi de gjør fremstøt, det er på grunn av oppførselen i etterkant av en avvisning de blir kalt fæle. "Å, du tror du er noe, din lille hore? Tror du virkelig jeg ville ha deg? HAHA jeg ville bare ha et kjapt ligg da." "Serr? Tror du virkelig interessen fra meg var genuin? Jeg kunne aldri hatt ei som deg." "Her er du liksom, bare sprader rundt og gir falske forhåpninger. Alt jeg har gjort er å være snill med deg, og dette er takken?" "Jenter som deg, tror de er noe! Sannheten er at du er ikke verdt en dritt, skjønner ikke at jeg noensinne gadd å være grei med deg." "Du tror du kan få noe bedre enn meg? Hah! særlig. Alt jeg har gjort er å være grei! Du har fått gaver, komplimenter og oppmerksomhet, og likevel så avviser du meg? Hvem tror du at du er?" Dette er eksempler på kommentarer fra "nice guys". De utgir seg for å være snille. De er ikke det. De gjør alt i sin makt for å sjarmere og få deg, og når det ikke går deres vei så klikker de og legger all skylden på dama. For at de selv skal føle seg bedre spyr de ut alt de kan av ubehageligheter og stygge ord. Har relasjonen vart en stund og du har åpnet deg opp for denne mannen så kan du banne på at det du er mest usikker på og det du liker minst ved deg selv, dine største svakheter, det er det han kommer til å bruke. Han bruker det for alt det er verdt for å ødelegge deg. Hvorfor vet jeg ikke, om det er for å føle seg bedre selv eller om det er for å få deg til å tro at du ikke kan få noe bedre og dermed vil bli. Ikke vet jeg, men nice guys er forferdelige mennesker. Anonymkode: 05fb7...315 Det er jo nøyaktig slik psykopater opererer. Anonymkode: f9800...f3a 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #44 Skrevet 21. juli 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Problemet for den generasjon av menn som først begynte å brukte dette begrepet, var at den generasjonen ble forsøkt hjernevasket til å tro at personlighet var viktigst. Spurte de jenter hva de så etter turde ikke jentene å si til sin gode kompis at han kom til å slite fordi han ikke var særlig kjekk. Da sa de at personligheten var viktigst. Anonymkode: 68f32...9fe Det hjelper å være sykt kjekk, men få kvinner vil være sammen med en mann som ikke har bra personlighet. Det blir jo som å skulle spise gourmetmiddag på dass. Og motsatt er da de aller fleste menn med kjæreste ikke mannlige modeller akkurat. Men treffer smaka til den de er med, også fysisk. Anonymkode: f6eb1...1c3 1
Antiviruset Skrevet 21. juli 2021 #45 Skrevet 21. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dette er eksempler på kommentarer fra "nice guys". De utgir seg for å være snille. De er ikke det. De gjør alt i sin makt for å sjarmere og få deg, og når det ikke går deres vei så klikker de og legger all skylden på dama. For at de selv skal føle seg bedre spyr de ut alt de kan av ubehageligheter og stygge ord. Har relasjonen vart en stund og du har åpnet deg opp for denne mannen så kan du banne på at det du er mest usikker på og det du liker minst ved deg selv, dine største svakheter, det er det han kommer til å bruke. Han bruker det for alt det er verdt for å ødelegge deg. Hvorfor vet jeg ikke, om det er for å føle seg bedre selv eller om det er for å få deg til å tro at du ikke kan få noe bedre og dermed vil bli. Ikke vet jeg, men nice guys er forferdelige mennesker. Men dette er jo ikke "snille gutter" Snille gutter har som oftest en rolig og tilbaketrukken personlighet. Blir ofte i lengden for kjedelig for mange damer. Uansett når en snill gutt blir avvist så vil han lide i stillhet og innfinne seg med situasjonen og trekke seg tilbake, uten vonde ord, uten å forlange masse forklaringer på hvorfor du dumpet han. For de fleste oppegående menn vet at de aldri vil få noe ærlig svar uansett. Dette du hinter til og kaller "nice guys" er menn som spiller et spill for og oppnå noe. Det går aldri over tid, og de vil avsløre seg selv rimelig raskt. Snille gutter finner seg i mye rart, de er lojale og går mange mil med deg om du viser interesse tilbake. Som sagt blir de ofte for kjedelige i lengden for mange kvinner, som vil ha spenning og fart i forholdet hele tiden. Noe de kanskje får hos en mann med andre egenskaper, men som da garantert ofte mangler tryggheten en snill gutt kan gi. 2
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #46 Skrevet 21. juli 2021 Antiviruset skrev (1 minutt siden): Men dette er jo ikke "snille gutter" Snille gutter har som oftest en rolig og tilbaketrukken personlighet. Blir ofte i lengden for kjedelig for mange damer. Uansett når en snill gutt blir avvist så vil han lide i stillhet og innfinne seg med situasjonen og trekke seg tilbake, uten vonde ord, uten å forlange masse forklaringer på hvorfor du dumpet han. For de fleste oppegående menn vet at de aldri vil få noe ærlig svar uansett. Dette du hinter til og kaller "nice guys" er menn som spiller et spill for og oppnå noe. Det går aldri over tid, og de vil avsløre seg selv rimelig raskt. Snille gutter finner seg i mye rart, de er lojale og går mange mil med deg om du viser interesse tilbake. Som sagt blir de ofte for kjedelige i lengden for mange kvinner, som vil ha spenning og fart i forholdet hele tiden. Noe de kanskje får hos en mann med andre egenskaper, men som da garantert ofte mangler tryggheten en snill gutt kan gi. Ja, og en snill gutt er ikke en Nice Guy. Han mener ikke at han har rett på ei dame/sex bare fordi han er snill. For øvrig må ikke snill bety kjedelig, men jeg skjønner hva du mener. Blir man for snill, altså at man bare skal tilfredsstille den andre hele tiden og går på bekostning av seg selv og sine egne meninger og behov, da går de fleste lei. Jeg har en veldig snill kjæreste. Han er ikke bare snill med meg, han er snill med barna mine, sine egne barn, foreldrene sine, vennene sine og fremmede. Han er genuint snill, men det betyr ikke at han aldri sier meg imot eller kommer med egne ønsker. Ingen har godt av å få det som man vil hele tiden. Ingen vil være sammen med en som ikke har egne meninger, egne behov eller noen gang tenker på seg selv. Det er forskjell på å være snill og selvutslettende. Anonymkode: 05fb7...315 2
Antiviruset Skrevet 21. juli 2021 #47 Skrevet 21. juli 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ja, og en snill gutt er ikke en Nice Guy. Han mener ikke at han har rett på ei dame/sex bare fordi han er snill. For øvrig må ikke snill bety kjedelig, men jeg skjønner hva du mener. Blir man for snill, altså at man bare skal tilfredsstille den andre hele tiden og går på bekostning av seg selv og sine egne meninger og behov, da går de fleste lei. Jeg har en veldig snill kjæreste. Han er ikke bare snill med meg, han er snill med barna mine, sine egne barn, foreldrene sine, vennene sine og fremmede. Han er genuint snill, men det betyr ikke at han aldri sier meg imot eller kommer med egne ønsker. Ingen har godt av å få det som man vil hele tiden. Ingen vil være sammen med en som ikke har egne meninger, egne behov eller noen gang tenker på seg selv. Det er forskjell på å være snill og selvutslettende. Anonymkode: 05fb7...315 Du har jo helt rett i det siste du skriver, mange snille gutter har kanskje ikke de sterkeste meningene eller trenger ikke flagge de hele tiden. Det betyr ikke at de er selvutslettende fordi det ville fungert slik for deg. Felles nevner for de som trenger noen som utfordrer seg og sier de i mot hele tiden, er jo at de bare tåler dette i en viss dose som som de selv ikke engang vet hvor stor den skal være Og det ender i endeløse rekker av krangler og motsetninger. Det slipper en kvinne unna stort sett med en snill gutt. En ting har livet lært meg at å flagge mange sterke meninger og stå på de til Dovre faller aldri hjelper noe som helst, ofte har man ikke sannheten og om man har den så hjelper det veldig lite å flagge den. Verden rundt driter i det og hører ikke på deg uansett De må brenne seg og lære den harde veien gang på gang på gang. De som glir lettest gjennom livet er de som har evnen til å høre etter og lære av andre. Det finnes ikke mange slike mennesker.
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #48 Skrevet 22. juli 2021 Bamseklemmer skrev (12 timer siden): Så de som er ærlige med sine hensikter, takler er nei uten drama, og fremdeles er hyggelig nok til å ønske andre lykke til videre er sjanseløse? Er det ikke bedre for kvinner å slå seg sammen, og finne ut hvordan man avslører disse svina på? Jeg dater ikke, jeg er bare nyskjerrig. Men jeg kan godt være med i en grupper der vi avslører "bad boys" Har ikke du dame, bamsegutten vår? I en annen tråd har du et forhold til en dame på 68 år. Og etter ditt eget utsagn både barbert og vil du skal flytte inn. Har du kontroll på dine innlegg? Anonymkode: 67598...63b 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå