Gå til innhold

Hvorfor, "Nice guys"?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Antar at de blir såret, på lik linje med oss kvinner. Er ikke godt å bli avvist uansett kjønn..

Anonymkode: 9ffb8...03a

Selvom du blir avvist så trenger du ikke oppføre deg som et rasshøl etterpå da. Gå derfra med hodet hevet, ikke som en taper som bader i møkk. 

Anonymkode: f7b81...869

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hva er greia med såkalte "Nice guys" som er kjempe hyggelige mot jenter helt til de innser at jenta ikke vil ligge med dem? Er så ekkelt og kvalmt

Anonymkode: b6dd1...561

"Nice guys"? det er vel "Bad boys" eller "Players" de heter..

Hvilket slang har dere på menn, som takler et nei og ønker deg lykke til videre? "Tøffel Guys"?

• Liker 1
Gjest Elder Millennial
Skrevet (endret)
Bamseklemmer skrev (14 minutter siden):

Hvilket slang har dere på menn, som takler et nei og ønker deg lykke til videre? "Tøffel Guys"?

Nice guys - overhyggelig til han ikke får viljen sin, da blir han veldig ufin.

Bad boys - tøff på utsiden og jenta håper om ett mykt indre

Players - åpenbart kun interessert i sex

Tøffelhelt - føyer dama i ett og alt, selv om det går ut over hans egen integritet. 

En mann som takler avvisning bra = Real fyr. En jeg kunne beskrevet som sjarmerende til venner. 

Det er slik jeg oppfatter det hvertfall 😅

Endret av Elder Millennial
AnonymBruker
Skrevet
Sphere skrev (5 timer siden):

Det er vel bare her på KG at man har klart å snu opp ned på disse begrepene.

Nei det er ikke det. Du må bare huske på å skille mellom "Nice guy" med og uten hermetegn.  

Anonymkode: 3011b...69c

• Liker 3
Skrevet
Elder Millennial skrev (4 minutter siden):

Nice guys - overhyggelig til han ikke får viljen sin, da blir han veldig ufin.

Bad boys - tøff på utsiden og jenta håper om ett mykt indre

Players - åpenbart kun interessert i sex

Tøffelhelt - føyer dama i ett og alt, selv om det går ut over hans egen integritet. 

En mann som takler avvisning bra = Real fyr. En jeg kunne beskrevet som sjarmerende til venner. 

Det er slik jeg oppfatter det hvertfall 😅

Takk for oppklarende og utfyllende svar... Da er jeg en real fyr og litt tøffelhelt som er glad i sex😇

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Hva er greia med såkalte "Nice guys" som er kjempe hyggelige mot jenter helt til de innser at jenta ikke vil ligge med dem? Er så ekkelt og kvalmt

Dette er egentlig veldig enkelt:

Disse gutta tror at de skal få seg noe ved å være hyggelige. At "hyggelig" er veien til en kvinnes hjerte, eller kanskje heller fitte. De er oppdratt til å tro på at det er "snill" som gjør en kvinne tent.

Og så fungerer det merkelig nok ikke – skulle du sett på makan. Det fungerer ikke… om igjen, og om igjen, og om igjen, og… til slutt blir de frustrerte, noen sågar desperate, og tar det ut som sinne.

Disse gutta er ikke altså hyggelig mot deg fordi de faktisk er hyggelige personer, de er hyggelig mot deg fordi de har fått for seg at dette er måten å komme i trusa på deg.  Og så blir de forbannet over at det selvsagt ikke virker.

Men hvor har de fått denne ideen fra? Vel, du trenger ikke engang forlate dette forumet for å finne flere innlegg enn du realistisk kan klare å lese gjennom fra kvinner som fornekter hva de faktisk tenner på og istedet pusher dette politisk korrekte våset som "nice guys" har endt opp med å tro på.

Brutalt sagt, med forbehold om en viss ganske marginal individuell variasjon, tenner kvinner på følgende egenskaper i en mann (i tilfeldig rekkefølge):

• Fysiologisk: Høy, veltrent, begrenset kroppsfett
  • Estetisk: Pen, velkledd, diskret groomet
  • Sosioøkonomisk: Status, utdanning, ressurser
  • Sosialt: Selvsikker, populær, veltilpasset
  • Personlighet: Sjarmerende, morsom, smart
  • Annet: Handlekraftig, kompetent, driftig

Og da snakker vi om tenning. Så jenter, spar oss tøyset om at «Jammen mannen min er ikke slik og jeg elsker ham likevel». Det er ikke det vi snakker om nå.

Det vi snakker om nå er hva som i praksis viser seg å faktisk fungere for en mann hvis han møter en kvinne han har lyst til å få til sengs. Altså hvilke egenskaper de mennene som der ute i den virkelige verden rett og slett lykkes best i sjekkemarkedet har til felles.

Sagt på en annen måte, bare for å virkelig drive poenget inn så langt inn det går: Hvis du hadde rangert alle norske menn etter hvor mye suksess de har på kjøttmarkedet ville du funnet disse egenskapene i rikt monn i toppen av listen, mens de ville glimret med sitt fravær i bunnen.

Og dette er bare en realitet, enten kvinner liker å innrømme det eller ikke.

Men så kommer likevel protestene, sikkert også mot dette innlegget: «Jammen jeg vil jo bare ha en mann som…» eller «Indre kvaliteter er mye viktigere enn…» eller «Det du ikke skjønner er at "kjemi"…»

Bullshit. Når det gjelder tenning: Bullshit.

Menn vet dette bedre enn dere, jenter. Av samme grunn som at en jeger vet bedre enn en hjort hva han må gjøre for å ende opp med mat å bringe hjem til familien.

Men det er akkurat disse fjollete protestene som bidrar til å skape "nice guys".

Hvis en mann skal lykkes i sjekkemarkedet må han bare akseptere at han må legge ned en innsats for å forbedre seg selv på en rekke områder. Dette er tungt og tar tid, men det fungerer og er verdt det.

En "moderne" oppdratt pudding som har lang vei å gå vil derimot se en snarvei i løgnen om at "hyggelig" er veien til mål. "Hyggelig" kan han liksom klare å eksponere uten å måtte virkelig jobbe med seg selv, så dette er jo strålende! Han er mer enn villig til la seg lure.

Og så fungerer det selvfølgelig ikke. Og så blir han frustrert og sint. Og så blir det bare ubehagelig for alle parter.

Dere jenter har dere selv å takke for "Nice guys". Det er dere som skaper dem, ved å juge for dem om hva som faktisk fungerer for å få dere til sengs.

(Og da er det bare å vente på alle protestene, som kommer til å bli lest av "nice guys" og forsterke troen deres på at hvis de bare er snille og hyggelige, så…)

Endret av ClausSaus
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
ClausSaus skrev (40 minutter siden):

Dette er egentlig veldig enkelt:

Disse gutta tror at de skal få seg noe ved å være hyggelige. At "hyggelig" er veien til en kvinnes hjerte, eller kanskje heller fitte. De er oppdratt til å tro på at det er "snill" som gjør en kvinne tent.

Og så fungerer det merkelig nok ikke – skulle du sett på makan. Det fungerer ikke… om igjen, og om igjen, og om igjen, og… til slutt blir de frustrerte, noen sågar desperate, og tar det ut som sinne.

Disse gutta er ikke altså hyggelig mot deg fordi de faktisk er hyggelige personer, de er hyggelig mot deg fordi de har fått for seg at dette er måten å komme i trusa på deg.  Og så blir de forbannet over at det selvsagt ikke virker.

Men hvor har de fått denne ideen fra? Vel, du trenger ikke engang forlate dette forumet for å finne flere innlegg enn du realistisk kan klare å lese gjennom fra kvinner som fornekter hva de faktisk tenner på og istedet pusher dette politisk korrekte våset som "nice guys" har endt opp med å tro på.

Brutalt sagt, med forbehold om en viss ganske marginal individuell variasjon, tenner kvinner på følgende egenskaper i en mann (i tilfeldig rekkefølge):

• Fysiologisk: Høy, veltrent, begrenset kroppsfett
  • Estetisk: Pen, velkledd, diskret groomet
  • Sosioøkonomisk: Status, utdanning, ressurser
  • Sosialt: Selvsikker, populær, veltilpasset
  • Personlighet: Sjarmerende, morsom, smart
  • Annet: Handlekraftig, kompetent, driftig

Og da snakker vi om tenning. Så jenter, spar oss tøyset om at «Jammen mannen min er ikke slik og jeg elsker ham likevel». Det er ikke det vi snakker om nå.

Det vi snakker om nå er hva som i praksis viser seg å faktisk fungere for en mann hvis han møter en kvinne han har lyst til å få til sengs. Altså hvilke egenskaper de mennene som der ute i den virkelige verden rett og slett lykkes best i sjekkemarkedet har til felles.

Sagt på en annen måte, bare for å virkelig drive poenget inn så langt inn det går: Hvis du hadde rangert alle norske menn etter hvor mye suksess de har lykkes på kjøttmarkedet ville du funnet disse egenskapene i rikt monn i toppen av listen, mens de ville glimret med sitt fravær i bunnen.

Og dette er bare en realitet, enten kvinner liker å innrømme det eller ikke.

Men så kommer likevel protestene, sikkert også mot dette innlegget: «Jammen jeg vil jo bare ha en mann som…» eller «Indre kvaliteter er mye viktigere enn…» eller «Det du ikke skjønner er at "kjemi"…»

Bullshit. Når det gjelder tenning: Bullshit.

Menn vet dette bedre enn dere, jenter. Av samme grunn som at en jeger vet bedre enn en hjort hva han må gjøre for å ende opp med mat å bringe hjem til familien.

Men det er akkurat disse fjollete protestene som bidrar til å skape "nice guys".

Hvis en mann skal lykkes i sjekkemarkedet må han bare akseptere at han må legge ned en innsats for å forbedre seg selv på en rekke områder. Dette er tungt og tar tid, men det fungerer og er verdt det.

En "moderne" oppdratt pudding som har lang vei å gå vil derimot se en snarvei i løgnen om at "hyggelig" er veien til mål. "Hyggelig" kan han liksom klare å eksponere uten å måtte virkelig jobbe med seg selv, så dette er jo strålende! Han er mer enn villig til la seg lure.

Og så fungerer det selvfølgelig ikke. Og då blir han frustrert og sint. Og så blir det bare ubehagelig for alle parter.

Dere jenter har dere selv å takke for "Nice guys". Det er dere som skaper dem, ved å juge for dem om hva som faktisk fungerer for å få dere til sengs.

(Og da er det bare å vente på alle protestene, som kommer til å bli lest av "nice guys" og forsterke troen deres på at hvis de bare er snille og hyggelige, så…)

Bullshit. Hvilken dame har noengang sagt at å være hyggelig eller snill er ALT som trengs for tenning eller et forhold? Vi vet jo hva vi tenner på, vi som tenner. Både tingene på lista di og andre ting. 

Anonymkode: f6eb1...1c3

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Vil tro at gjentagende avvisning over lang tid medfører bitterhet som kommer fram ved enda et avslag? Frustrasjon, sårt ego osv.

Anonymkode: d2948...1e5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Problemet nå er vel at begrepet "nice guys" har blitt omdefinert av kvinner slik at det for dem omhandler menn som er interessert, og som oppfører seg pent og pyntelig helt fram til de blir avvist.

Betydningen av begrepet slik menn først definerte det, er at nice guys omhandler menn som er greie, og behandler damer pent, men som blir avvist hver gang de viser interesse på tross av at de oppfører seg slik damer sier de ønsker at menn skal oppføre seg.  Problemet var at menn ble solgt en idé om at så lenge de oppførte seg bra så ville det ordne seg på kjærlighetsfronten. Når det da ikke skjer, og de blir avvist hver gang på tross av at de oppfører seg slik damene sier de burde oppfører seg, så skaper det frustrasjon. Damene glemte å nevne at mennene også måtte være attraktive for å skape interesse hos damer. 

Anonymkode: 68f32...9fe

• Liker 2
Skrevet

Du snakker om playere ts, ikke niceguys.

AnonymBruker
Skrevet
Lee Jones skrev (10 minutter siden):

Du snakker om playere ts, ikke niceguys.

Det er i så fall et stort sprik i oppfattelsen av hva en player er. I mine øyne så så spiller en player på de rette strengene av seksuell attraksjon, og får seg noe. Blir han avvist, så bruker han ikke en kalori på det, men går videre til neste offer. 

En "Nice guy", prøver seg via vennerollen, eller å smigre seg inn via tjenester, og blir bitter og fornærmet, når ikke investeringen slår til. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (5 timer siden):

Nei, det heter ikke det. Nice Guys er en egen gruppe. Se beskrivelse i linken under.

AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Problemet nå er vel at begrepet "nice guys" har blitt omdefinert av kvinner slik at det for dem omhandler menn som er interessert, og som oppfører seg pent og pyntelig helt fram til de blir avvist.

Betydningen av begrepet slik menn først definerte det, er at nice guys omhandler menn som er greie, og behandler damer pent, men som blir avvist hver gang de viser interesse på tross av at de oppfører seg slik damer sier de ønsker at menn skal oppføre seg.  Problemet var at menn ble solgt en idé om at så lenge de oppførte seg bra så ville det ordne seg på kjærlighetsfronten. Når det da ikke skjer, og de blir avvist hver gang på tross av at de oppfører seg slik damene sier de burde oppfører seg, så skaper det frustrasjon. Damene glemte å nevne at mennene også måtte være attraktive for å skape interesse hos damer. 

https://www.urbandictionary.com/define.php?term=Nice Guy

Akkurat som beskrevet i den første lange posten min. Nice Guys tror de kan bruke normal høflighet og det å være snill som valuta for å få sex/dame. De tror de har rett på sex/dame kun fordi de er snille og høflige. Damer blir ikke, som nevnt tidligere her, interessert i alle som er hyggelige og snille. Det er liksom så basic at man forventer det av alle.

Sitat
Nice Guy: Not to be confused with a nice guy (that is, a male that is nice)- When used as a noun instead of an adjective, Nice Guy refers to people (men or women) who believe basic social expectations are currency for sex.
Nice Guy: I don't understand, I'm a good listener, I help carry his/her groceries, and feed the cat while he/she is away, and he/she won't even let me touch him/her

Anonymkode: 05fb7...315

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei, det heter ikke det. Nice Guys er en egen gruppe. Se beskrivelse i linken under.

Akkurat som beskrevet i den første lange posten min. Nice Guys tror de kan bruke normal høflighet og det å være snill som valuta for å få sex/dame. De tror de har rett på sex/dame kun fordi de er snille og høflige. Damer blir ikke, som nevnt tidligere her, interessert i alle som er hyggelige og snille. Det er liksom så basic at man forventer det av alle.

Problemet for den generasjon av menn som først begynte å brukte dette begrepet, var at den generasjonen ble forsøkt hjernevasket til å tro at personlighet var viktigst. Spurte de jenter hva de så etter turde ikke jentene å si til sin gode kompis at han kom til å slite fordi han ikke var særlig kjekk. Da sa de at personligheten var viktigst. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Så de som er ærlige med sine hensikter, takler er nei uten drama, og fremdeles er hyggelig nok til å ønske andre lykke til videre er sjanseløse? Er det ikke bedre for kvinner å slå seg sammen, og finne ut hvordan man avslører disse svina på?

Jeg dater ikke, jeg er bare nyskjerrig. Men jeg kan godt være med i en grupper der vi avslører "bad boys"

AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (2 minutter siden):

Så de som er ærlige med sine hensikter, takler er nei uten drama, og fremdeles er hyggelig nok til å ønske andre lykke til videre er sjanseløse? Er det ikke bedre for kvinner å slå seg sammen, og finne ut hvordan man avslører disse svina på?

Jeg dater ikke, jeg er bare nyskjerrig. Men jeg kan godt være med i en grupper der vi avslører "bad boys"

Hva babler du om?

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Dette er feil. De blir ikke kalt fæle fordi de gjør fremstøt, det er på grunn av oppførselen i etterkant av en avvisning de blir kalt fæle. "Å, du tror du er noe, din lille hore? Tror du virkelig jeg ville ha deg? HAHA jeg ville bare ha et kjapt ligg da." 
"Serr? Tror du virkelig interessen fra meg var genuin? Jeg kunne aldri hatt ei som deg."
"Her er du liksom, bare sprader rundt og gir falske forhåpninger. Alt jeg har gjort er å være snill med deg, og dette er takken?"
"Jenter som deg, tror de er noe! Sannheten er at du er ikke verdt en dritt, skjønner ikke at jeg noensinne gadd å være grei med deg."
"Du tror du kan få noe bedre enn meg? Hah! særlig. Alt jeg har gjort er å være grei! Du har fått gaver, komplimenter og oppmerksomhet, og likevel så avviser du meg? Hvem tror du at du er?"

Dette er eksempler på kommentarer fra "nice guys". De utgir seg for å være snille. De er ikke det. De gjør alt i sin makt for å sjarmere og få deg, og når det ikke går deres vei så klikker de og legger all skylden på dama. For at de selv skal føle seg bedre spyr de ut alt de kan av ubehageligheter og stygge ord. Har relasjonen vart en stund og du har åpnet deg opp for denne mannen så kan du banne på at det du er mest usikker på og det du liker minst ved deg selv, dine største svakheter, det er det han kommer til å bruke. Han bruker det for alt det er verdt for å ødelegge deg. Hvorfor vet jeg ikke, om det er for å føle seg bedre selv eller om det er for å få deg til å tro at du ikke kan få noe bedre og dermed vil bli. Ikke vet jeg, men nice guys er forferdelige mennesker.

Amen.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Etter den logikken er jo niceguys egentlig badboys og playere er jo egentlig niceguys.

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Har nok mye å si måten gutten blir avvist på. Blir han avvist på en hyggelig måte så tror jeg ikke det er mange som blir helt grusomme etter avvisningen.  Men mange er jo gjerne litt ekstra hyggelige når det er noe/noen de vil ha. Har jo ei dame på jobben som stort sett aldri er blid, og når hun først er blid så er det en tjeneste hun er ute etter og det slår aldri feil. De fleste tenker vel at man har større sjanse hvis man er blid uansett hva eller hvem man er ute etter og det stemmer nok. Men det blir jo litt påfallende noen ganger, særlig når det virker veldig kunstig.

Men hvis man prøver seg på en  av det motsatte kjønn og man nærmest får latter, eller av typen "tror du virkelig at du har sjans på meg, har du sett deg selv i speilet?", så kan jeg forstå at noen blir krenket og blir litt Jekyll & Hyde. For de fleste opplever det jo som en skuffelse/krenkelse bare i det å bli avvist, og når det skjer på en særdeles krenkende måte i tillegg...så kan jeg jo forstå at de går fra nice til bad.

Men skal jo ikke stikke under en stol at jeg har sett damer blitt sjekket opp av en menn der jeg tenker at mannen virker veldig kunstig/falsk og overnaturlig blid - men så har du disse andre som sikkert kan være like falske, men som er dyktige til å virke oppriktige men bare er bedre skuespillere, eller oppfører seg mere naturlig.

Menn med stort ego er nok blant de værste ift å takle en avvisning. Kjenner ei dame som hadde avvist en kjendis. Veldig mange år siden riktignok. Trenger ikke si navnet men kan si at han ikke er så alt for stor og gjort mye penger på hotellvirksomhet.  Han var veldig grinete etter avvisning og skrek etter henne.

Egentlig tror jeg ikke damer er spesielt mye bedre til å takle avvisning. Forskjellen er at det forventes at mannen skal sjekke opp damer pga kjønnsrollene og dermed blir det ikke like mange damer som setter seg i den posisjonen. Men jeg har sett mange damer som har oppført seg ganske så bitchy etter å ha blitt avvist på mang et utested.

Endret av bosve
  • Liker 2
Skrevet

Det er på mange måter artig hvordan enkelte tilsynelatende mener ingen er så slemme som "snille menn", men for å være litt seriøs, tenker jeg noe av grunnen til at også ellers snille menn kan reagere veldig negativt handler mye om et sprik mellom forventninger, og det vi som samfunn har lært noen opp til å forvente, og virkeligheten.

Jeg vil tro mange av disse mennene har vokst opp med en relativt feministisk offentlighet, der tanker om å bryte med det tradisjonelle (særlig kjønnsrollemønstre) og feminisme generelt har stått sterkt i offentligheten og skole/barnehage, til tross for lav oppslutning om feminisme i befolkningen ellers. Mange av disse mennene har kanskje blitt sosialisert inn i en rolle der det er viktig å gi kvinner plass (og ikke ta mye plass selv), "det viktigste er ikke å vinne men å delta", at kvinner og menn er mye likere enn vi er osv. samt at det er flott og ønskelig at menn i større grad går inn i omsorgsyrker og lignende. Alt dette er i stor grad ideologiske standpunkt som passer veldig godt inn i feministiske rammer. 

Det en mann som har fulgt disse "rådene" fort kan finne er at han ved å ikke innta tradisjonelle mannlige roller, ikke være den som tar initiativ, ikke være ambisiøs og selvsikker samt ikke ta plassen sin, men ta en lavere status jobb innen omsorg og generelt følge "det viktigste er ikke å vinne men å delta" og ellers være snill, er at dette i veldig liten grad gjør ham attraktiv for kvinner, gjerne tvert imot. Han følger dermed det han ideologisk er blitt opplært til at han bør og som han i kraft av å følge og rette seg etter kvinnelige eller feministiske normer tror kvinner ønsker, men opplever at tradisjonelle menn som tar sin plass har så mye mer suksess, der de tar initiativ, er ambisiøse, har høyere status og er mer opptatt av å skape og ta det de ønsker enn å "være snill og gi kvinner plass". 

Dette skaper nok en god del frustrasjon hos enkelte menn, som opplever at kvinner sier de ønsker noe men velger noe helt annet. Det han dessverre har misforstått er at selv om feministisk (og) likhetsideologi står sterkt i offentligheten og barnehage/skole sverger de aller færreste kvinner til det samme, og selv de som gjør det også ofte vil foretrekke mer tradisjonelt attraktive menn, er det faktisk ikke slik at kvinner flest har kommunisert eller støttet opp om ideologien som har formet den "snille mannen". Han befinner seg på mange måter samme sted som hun som brukte sine mest attraktive år på å oppnå høy sosioøkonomisk status og/eller har en belastet seksuell fortid og finner at hun er langt fra like attraktiv som tilsvarende menn. 

Lang historie kort; det er nok et visst sprik mellom det vi prøver å påvirke unge til å velge, og det som vil gi dem mest mulig suksess eller gjøre dem mest attraktive. Frustrasjonen over dette retter seg dessverre ofte mot feil adressat, som vi gjerne ser hos "snille menn" som kvinner ikke vil ha og "frigjorte kvinner" som ikke finner egnede menn. 

• Liker 1
Gjest Skogsalv
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Ts har ikke gjort det. Jeg la ut det lange innlegget. Og de jeg beskrev er nettopp de som går under begrepet "Nice guys". De sier sånne ting når det ikke går deres vei. I deres øyne har de vært så greie. De har vært så snille. De har ikke gjort noe galt. De er fantastiske og gjør alt for dama. De ofrer seg selv for at hun skal ha det bra. Og når hun ikke vil ha han så snur han helt og lirer av seg de styggeste ting for å ikke tape ansikt.

Jeg har vært utsatt for flere av disse. Det begynner å bli en del år siden nå, men da var jeg ung og usikker. Livredd for å såre noen. Å bli utsatt for sånne flere ganger gjør noe med en. Min siste kjæreste var en Nice guy, men ikke en ekstrem en, heldigvis. Man kan gjerne kjenne dem igjen som litt sosialt klønete også.

Det er MIN erfaring også . Særlig litt ut i forholdet. Da kommer usikkerhetene deres frem som gift . Det er DE som gjør størst skade . Ikke Alphaene.  

Mulig fordi vi investerer litt morshjerte , ren sjel og blanke ark i  de,  hva forhåpninger gjelder? For ikke å snakke om tid og ressurser!  Som de BER om ,ikke sant 🤪 ( men så går tilbake på, - Alphaer gjør ikke det på samme måte)

Nei , det er bare å beskytte seg ! 

For å sette det på spissen : kanskje de EGENTLIG bare vil forbli på gutterommet i en alder av 35 +, ha casual dates og oppvartes av mamma,,,men må lyve om intensjonene for å få seg noe....

Endret av Skogsalv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...