Gå til innhold

Husryddig i ferien

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er sant. Men det fylles opp i hus og garasjer også. Vi er en familie på 4 og alle har hver sine hobbyer og utstyr, og ting blir lagret. Vi har solgt mye, gidd bort mye klær, og kastet en del. 

Anonymkode: 296f7...ba8

Selvfølgelig, men da har dere oversikt over hva dere har og ikke har, i motsetning til en barnefamilie med en trang utilkommelig overfylt bod med null system og oversikt. Da blir terskelen for å rydde høyere, enn når man kan tusle ut i boden eller garasjen og plukke ut de tingene som skal kastes og selges. 

Anonymkode: 8ddc3...b68

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Selvfølgelig, men da har dere oversikt over hva dere har og ikke har, i motsetning til en barnefamilie med en trang utilkommelig overfylt bod med null system og oversikt. Da blir terskelen for å rydde høyere, enn når man kan tusle ut i boden eller garasjen og plukke ut de tingene som skal kastes og selges. 

Anonymkode: 8ddc3...b68

Herlighet.. det er jo ikke noen konkurranse om hvem som har det ene eller det andre. Jeg skrev i HI at jeg er glad jeg har fått tatt unna slike store ting i ferien. Skjønner ikke at noen klarer å krangle på dette! Ærlig talt 

Anonymkode: 296f7...ba8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...