Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Da jeg skulle kjøpe tinder abo så oppdaget jeg at det var billigere å kjøpe via nettleser. Logg inn på tinder via Google/Safari. Det var endel billigere der enn på app.

Anonymkode: 98151...a03

Stemmer faktisk. 120,81 kr/mnd om man velger 6 mnd. Helt merkelig. Vurderer nesten 12 mnd for 80,54 kr/mnd.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.7.2021 den 13.49):

Hva med å bli kjent med oss jentene som ikke er på Tinder? Som er litt mindre overfladiske. Jeg er ikke verdens peneste sikkert, men jeg kan gi deg det du vil ha I senga og jeg serverer deg gode middager. 

Anonymkode: af3f9...b63

Hvor kan jeg finne deg?

Anonymkode: 598ec...159

Skrevet
norw skrev (På 19.7.2021 den 13.44):

Jeg har i lengre tid betalt ca 450 kr for Tinder gull i 6 mnd, og nå er det ca 175 kr/mnd om jeg velger 6 mnd. 

Haha? 

Da er jeg ferdig med Tinder gull, som gjør hele appen mer eller mindre verdiløs for meg som mann.

Tinder har fungert slik at jeg velger blant de som har likt meg. Blir veldig, veldig få matcher om man skal matche på "vanlig" måte. Jeg har bare gjort noen få sveip nå og da, for å holde meg aktiv, og ventet på likes.

Ferdig med Tinder jeg også. Har ikke hatt noe god erfaring etter å ha brukt den i ca 1 års tid. Vanskelig å få matcher eller likes. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Serafin said:

Ferdig med Tinder jeg også. Har ikke hatt noe god erfaring etter å ha brukt den i ca 1 års tid. Vanskelig å få matcher eller likes. 

Det funker ikke helt optimalt. De fleste vil så vidt jeg kan forstå få opp under halvparten av aktuelle kandidater, resten er skjult. Liker de skjulte deg må du ha gull for å få dem opp og motsatt. Uten boosts blir man som mann ofte nesten helt skjult etter dag to. Happn opplever jeg som bedre da den funker akkurat som man skulle tro, Sukker mye bedre. Der tar til og med kvinner kontakt direkte, i hvert fall var det sånn sist jeg var der.

Anonymkode: 2b2c0...5ec

Skrevet
strapaziert skrev (På 19.7.2021 den 14.00):

Jeg er litt fasinert over at man betaler for å bruke Tinder. Altså, misforstå meg rett, jeg ser ikke ned på det, men jeg ble nysgjerrig på om det er veldig utbredt eller vanlig.

Jeg har betalt medlemskap på Møteplassen, man må jo være VIP pluss medlem for å kunne sende melding. Til min skuffelse er det svært få damer som svarer på meldinger 😔

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.7.2021 den 13.49):

Hva med å bli kjent med oss jentene som ikke er på Tinder? Som er litt mindre overfladiske. Jeg er ikke verdens peneste sikkert, men jeg kan gi deg det du vil ha I senga og jeg serverer deg gode middager. 

Anonymkode: af3f9...b63

Jeg har aldri vært på Tinder for å finne den peneste. En helt vanlig jente er selvfølgelig mer enn bra nok, siden jeg er en helt vanlig mann. Alt jeg vil er å ha et genuint forhold med samme fremtidsønsker. Gode, sunne familieverdier.

Men hvordan blir vi kjent med dere? Ikke alle er like flinke til å sjekke opp damer.

• Liker 1
Skrevet
Serafin skrev (35 minutter siden):

Håpløst for 80 % av oss, men følte at det var ok å betale 450 kr for 6 mnd. Da har man i hvert fall ikke meldt seg helt ut av sjekkemarkedet.

Nå har jeg egentlig ingen arenaer ettersom det ikke er mulig å komme i kontakt med noen på utesteder, og Facebook-grupper fungerer også dårlig.

Skrevet
norw skrev (4 minutter siden):

Håpløst for 80 % av oss, men følte at det var ok å betale 450 kr for 6 mnd. Da har man i hvert fall ikke meldt seg helt ut av sjekkemarkedet.

Nå har jeg egentlig ingen arenaer ettersom det ikke er mulig å komme i kontakt med noen på utesteder, og Facebook-grupper fungerer også dårlig.

Det skal ikke være lett.

AnonymBruker
Skrevet
norw skrev (6 minutter siden):

Men jeg håper du er ferdig med å gråte nå? 🙈 Var vel ikke såå kjipt? 

Anonymkode: e796c...23f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det funker ikke helt optimalt. De fleste vil så vidt jeg kan forstå få opp under halvparten av aktuelle kandidater, resten er skjult. Liker de skjulte deg må du ha gull for å få dem opp og motsatt. Uten boosts blir man som mann ofte nesten helt skjult etter dag to. Happn opplever jeg som bedre da den funker akkurat som man skulle tro, Sukker mye bedre. Der tar til og med kvinner kontakt direkte, i hvert fall var det sånn sist jeg var der.

Anonymkode: 2b2c0...5ec

DETTE opplever jeg og et par kompiser også. Matcher og likes første døgn, deretter stopper det helt opp. Trodde det var oss det var noe gærent med, men det er seriøst en greie?! 

Anonymkode: ebad5...8e6

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

DETTE opplever jeg og et par kompiser også. Matcher og likes første døgn, deretter stopper det helt opp. Trodde det var oss det var noe gærent med, men det er seriøst en greie?! 

Tinder er nok dessverre helt ødelagt, mye som ikke er som det bør, og da blir det fort mye usikkerhet og spekulasjoner.

Min favoritt er når man får varsel om ny like og så stemmer det ikke.

Gjest someone_here
Skrevet
norw skrev (8 timer siden):

Det finnes Facebook dating.

Gjest someone_here
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Yes, først får du noob-boost, så må du betale for å få noe ut av tinder. Hvis du ikke vil det, må du slette og starte profilen på nytt.

Pappadrømmen skrev (9 timer siden):

Jeg har betalt medlemskap på Møteplassen, man må jo være VIP pluss medlem for å kunne sende melding. Til min skuffelse er det svært få damer som svarer på meldinger 😔

Ikke rart det. De får jo hundrevis av meldinger hver dag. 

Skrevet
someone_here skrev (2 timer siden):

Det finnes Facebook dating.

Ja, men det fungerer ikke særlig bra. Da foretrekker jeg Tinder. 

Skrevet
Pappadrømmen skrev (12 timer siden):

Det er litt det som er grunnlaget for undringen min, det å betale er jo etter det jeg kan forstå ikke det samme som å være garantert svar.
Rent logisk sett så betaler du jo kun for bredere tilgang, men det betyr ikke at du selv profileres noe bedre enn du selv klarer.
Med det sagt, jeg har aldri brukt tjenesten, så det frister jo nesten å prøve bare for å se hva man egentlig får.
Grunnen til at det ikke tiltaler meg er at jeg kan ikke tenke meg å basere førsteinntrykk på samtaler over nett hvor jeg ikke ser den aktuelle mannen. Da gir jeg jo fra meg min egen mulighet til å se bedre om dette er en som ikke er ærlig når han fremstiller seg selv. Ingenting lyver så mye som et bilde man har plukket ut selv.

AnonymBruker
Skrevet
norw skrev (11 timer siden):

Tinder er nok dessverre helt ødelagt, mye som ikke er som det bør, og da blir det fort mye usikkerhet og spekulasjoner.

Min favoritt er når man får varsel om ny like og så stemmer det ikke.

Har du erfaring med at det var bedre før? Har de gjort endringer som gjør det tøffere å være mann der inne nå, enn tidligere? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Har du erfaring med at det var bedre før? Har de gjort endringer som gjør det tøffere å være mann der inne nå, enn tidligere? 

Nei, jeg aner ikke om det var bedre/annerledes før. Problemet er at Tinder opererer med algoritmer, shadow banning osv. Skulle nesten ikke vært lov engang. Er en form for diskriminering. 

Når det er så mye shady business vet man ikke helt hva man skal tro. Tenk om de bare kunne vise alle i like stor grad, og ikke straffe folk som er mindre attraktive, de som har vært inaktive i en måneds tid osv. 

Må være et marked for konkurrenter som oppretter en mer åpen og rettferdig tjeneste.

• Liker 1
Skrevet
strapaziert skrev (5 timer siden):

Det er litt det som er grunnlaget for undringen min, det å betale er jo etter det jeg kan forstå ikke det samme som å være garantert svar.
Rent logisk sett så betaler du jo kun for bredere tilgang, men det betyr ikke at du selv profileres noe bedre enn du selv klarer.

Med det sagt, jeg har aldri brukt tjenesten, så det frister jo nesten å prøve bare for å se hva man egentlig får.
Grunnen til at det ikke tiltaler meg er at jeg kan ikke tenke meg å basere førsteinntrykk på samtaler over nett hvor jeg ikke ser den aktuelle mannen. Da gir jeg jo fra meg min egen mulighet til å se bedre om dette er en som ikke er ærlig når han fremstiller seg selv. Ingenting lyver så mye som et bilde man har plukket ut selv.

Nei da, det er jeg jo klar over.

Bare veldig kjedelig å kjenne på at man ikke når opp. Spesielt når jeg presiserer at jeg er seriøs og søker noe seriøst. Da tenker man jo at sjansen på møteplassen er større enn f.eks tinder hvor det er mye useriøst. Men alle slags tjenester både på nett og mobil blir vel likedan.

AnonymBruker
Skrevet

Har aldri betalt en krone for tinder, kunne ikke falt meg inn heller. Gratisversjonen funker helt topp, får ligge så mye jeg vil, og være seriøs hvis jeg vil det.

Anonymkode: 0fd33...c62

AnonymBruker
Skrevet
norw skrev (På 19.7.2021 den 13.52):

Veldig få arenaer for dette dessverre, og mange damer er så negative og uhøflige at jeg ikke driver med sjekking.

Det er helt sant, ser en del tråder det damer klager på at noen prøver å sjekke dem opp. Fjerner du online, så er det vel ikke noen arenaer igjen. 

Anonymkode: b3f72...095

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...