Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ikke matcher, men de skjuler likes. Jeg har kun fått opp 3/10 som ga meg likes på lørdag. Resten har ikke dukka opp i køen i det hele tatt. Jeg er kresen selv, så om jeg kun dukker opp hos 1/3 av de jeg har likt og motsatt er det ekstremt liten sjanse for matcher uten å ha gull. På Happn dukker alle opp, slik har det alltid vært.

Anonymkode: 2b2c0...5ec

Hvordan vet du at folk har gitt deg likes Og hvilken kø snakker du om?

Anonymkode: a9c91...e4b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvordan vet du at folk har gitt deg likes Og hvilken kø snakker du om?

Det kommer opp et antall, og i tillegg ser jeg et blurry bilde som er lett å kjenne igjen om de dukker opp. I tillegg får man like etterpå beskjed om at man gikk glipp av en match om man sveipa dem til venstre. Køen er altså der man sitter og blar gjennom profilene som dukker opp. Før dukka nesten alle som hadde likt meg opp der, men nå ser det ut til at de skjuler de fleste bak et gullmedlemskap.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det kommer opp et antall, og i tillegg ser jeg et blurry bilde som er lett å kjenne igjen om de dukker opp. I tillegg får man like etterpå beskjed om at man gikk glipp av en match om man sveipa dem til venstre. Køen er altså der man sitter og blar gjennom profilene som dukker opp. Før dukka nesten alle som hadde likt meg opp der, men nå ser det ut til at de skjuler de fleste bak et gullmedlemskap.

Å ja, da skjønner jeg. Skjønte det litt etter jeg hadde postet innlegget egentlig. Jeg betaler ikke for medlemskap og ser bare på de blurrete bildene. Første dagene etter man har registrert seg så nytter ikke det, for da er det så mange, men etter hvert så synker jo anfallet nye likes og det er lettere å holde oversikten. Alle kommer opp etter hvert, men det tar innimellom litt tid.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så klart er de skjult når du ikke har betalt for å se alle.... Om Ola, Bernt og Kåre sweiper liker på deg. Så er det ikke slik at om du sweiper like på alle de tre uten gull, så får du bare Ola og Kåre. men om du har gull, så får du se at Bernt har likt deg også. Tinder fjerner ikke matcher som du må betale for å få. Du betaler for å se hvem som har likt deg før du finner dem "manuelt". De blurry bildene er bare eksempler og så klart gir de ikke deg alle matcher/likes. De bildene er for å få folk til å betale for gull.

Anonymkode: 1fa7a...27d

AnonymBruker
Skrevet

Så klart er de skjult når du ikke har betalt for å se alle.... Om Ola, Bernt og Kåre sweiper liker på deg. Så er det ikke slik at om du sweiper like på alle de tre uten gull, så får du bare Ola og Kåre. men om du har gull, så får du se at Bernt har likt deg også. Tinder fjerner ikke matcher som du må betale for å få. Du betaler for å se hvem som har likt deg før du finner dem "manuelt". De blurry bildene er bare eksempler og så klart gir de ikke deg alle matcher/likes. De bildene er for å få folk til å betale for gull.

Det er mulig de blurrete bildene ikke er alle som har likt meg, men hvis de ikke kommer opp som en like med blurret bilde så vet jo ikke jeg på forhånd at de har likt meg heller.

Jeg vet at bildene er blurret for å pirre nysgjerrigheten min, men jeg ser likevel hvem de fleste er når de kommer opp i bunken. Pleier å sjekke nye likes først og så sveipe, og sjekke innom på likes igjen for å se om jeg kjenner igjen bildene.

Uansett har det ikke så mye å si, for jeg sveiper uansett bare de jeg liker til høyre. Men det kan være at jeg sjekker om en som er veldig kjekk har likt meg først Før jeg sveiper han høyre 🙈

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Kommer de ikke raskt vil de aldri dukke opp manuelt. Har vært medlem tidligere også, og de som ikke dukka opp kjapt kom ikke når man hadde bladd gjennom alle heller. Det er en dårlig datingapp, rett og slett. På alle de andre vil man kunne se alle selv om man ikke har medlemskap, men så må man betale for ekstra funksjoner eller for å ta kontakt. Å måtte betale for å få opp flere i det hele tatt er et dårlig salgstriks, for selv da vil man ikke få opp alle eller være synlig for alle relevante.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva med å bli kjent med oss jentene som ikke er på Tinder? Som er litt mindre overfladiske. Jeg er ikke verdens peneste sikkert, men jeg kan gi deg det du vil ha I senga og jeg serverer deg gode middager. 

Anonymkode: af3f9...b63

Har gitt opp dette etter følgende påstander når det kommer til potensielle steder å treffe kvinner:

• er på jobb for å jobbe
  • er på butikken for å handle
  • er på treningssenteret for å trene
  • ....

Få arenaer igjen da. Har egentlig gitt litt opp kvinner og bare lever livet... :)

Anonymkode: 1a32e...4a1

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Har gitt opp dette etter følgende påstander når det kommer til potensielle steder å treffe kvinner:

• er på jobb for å jobbe
  • ....

Få arenaer igjen da. Har egentlig gitt litt opp kvinner og bare lever livet... :)

Samme her, the game is rigged! Mye annet gøy å finne på her i livet.

Anonymkode: 3dc7f...f3c

Gjest someone_here
Skrevet
norw skrev (2 timer siden):

Veldig få arenaer for dette dessverre, og mange damer er så negative og uhøflige at jeg ikke driver med sjekking.

Det er jo egentlig litt rart, min erfaring tilsier at det er ikke vanskelig å bli kjent med jenter da. Men jeg mener jenter yte på byen :) de var ikke særlig beruset, må jeg påpeke.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

• er på jobb for å jobbe
  • ....

Hva med torget da?? Stå der med en plakat hvor det står: ‘tilgjengelig’ og tlf-nr ditt. 

Anonymkode: e796c...23f

AnonymBruker
Skrevet

Hva med å bli kjent med oss jentene som ikke er på Tinder? Som er litt mindre overfladiske. Jeg er ikke verdens peneste sikkert, men jeg kan gi deg det du vil ha I senga og jeg serverer deg gode middager. 

Jeg var på tinder, men det var jo ikke kun på tinder menn tok kontakt med meg? Høres nesten ut som at man enten eksisterer på tinder, eller eksisterer i virkeligheten.. 

Forøvrig er jeg lite overfladisk, jeg var bare på tinder i tillegg til vanlig sjekking, rett og slett for å ha muligheten til å møte folk jeg kanskje ikke ville møtt ellers. 

Anonymkode: 9afeb...59b

Gjest someone_here
Skrevet

Du får ikke mindre matcher av å gjøre det uten å vite hvem som har sweipet deg. 
Dersom alle hadde tinder gull og alle kun valgt ut de som har sweipet på deg som er garantert match. Da hadde ingen fått match eller svært få. Logikken din er helt på bærtur. Forskjellen på gull vs ikke gull, er at du ikke får velge mellom de som har valgt deg. Du må gå igjennom halve byen og håp på at de du virkelig liker, også liker deg for den du presenterer på tinder. Jeg sletter de som matcher og skriver på sekundet, for det er tydelig at de har gull og sitter å bestille kvinnfolk som om de sitter å blar i en katalog. Hele poenget med tinder er å matche med noen som liker deg tilbake, for den du er og ikke bare fordi du har sweipet riktig vei. 

Jeg kan trolig avdekke den store hemmeligheten for deg, men den som har sveipet høre på deg vil mest sannsynlig dukke opp som andre "kort" i rekken. Først får du se den hotteste, så den som likte deg. 

Skrevet
someone_here skrev (38 minutter siden):

Det er jo egentlig litt rart, min erfaring tilsier at det er ikke vanskelig å bli kjent med jenter da. Men jeg mener jenter yte på byen :) de var ikke særlig beruset, må jeg påpeke.

Jeg og mine kompiser har erfart litt ymse. Det er de som har vært mest "på", men de har bare vært hyggelige, ikke for pågående, men likevel er det mye rart der ute. 

Virker som at mange damer nyter oppmerksomheten og det at de kan ydmyke de mennene som tar kontakt.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Men man finner dere aldri og endel er umulig å komme i kontakt med når man ikke har peiling på hva man driver med.

Bare creepy folk har tinder gull. En gratis måte å finne ut hvem som liker deg, er å sweipe liker på alle du liker. Problem solved. Det er ikke slik at Tinder skjuler matcher som du må betale for å få som match. 

Du er nødt til å være kvinne. Lagde meg profil engang med kvinnenavn og alder + avstand var alt gutter trengte for å begynne å skrive. Bilde var ikke så farlig.

Anonymkode: cf2b7...930

Gjest someone_here
Skrevet
norw skrev (29 minutter siden):

Jeg og mine kompiser har erfart litt ymse. Det er de som har vært mest "på", men de har bare vært hyggelige, ikke for pågående, men likevel er det mye rart der ute. 

Virker som at mange damer nyter oppmerksomheten og det at de kan ydmyke de mennene som tar kontakt.

Enig ;) men det er slik at oppmerksomheten er skjevfordelt, så noen kan få veldig lite oppmerksomhet.

Skrevet

Hvis jeg liker noen, og med det samme jeg har trykket liker får jeg match. Er det programmert inn for de som har gull, eller betyr det at de jeg da har matchet med har gitt meg liker fra før?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Det du beskriver at du tilbyr er vel selve definisjonen på overfladisk?

Anonymkode: 0203e...cd9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Da jeg skulle kjøpe tinder abo så oppdaget jeg at det var billigere å kjøpe via nettleser. Logg inn på tinder via Google/Safari. Det var endel billigere der enn på app.

Anonymkode: 98151...a03

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jaha, hvor treffer man deg feks?

Anonymkode: 09b0a...26e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Jaha, hvor treffer man deg feks?

Anonymkode: 09b0a...26e

De står med kiosklitteraturen på biblioteket. 

Anonymkode: e796c...23f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...