AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #21 Del Skrevet 21. juli 2021 Jeg elsker å få ris, men kjæresten min mener jeg ikke gir nok uttrykk for at jeg virkelig vil det?! Han har sagt at å gi meg ris er som å øve til et sykkelløp med en amatør, mens en annen dame han vet om som skriver om spanking/ris på fetlife, er ei han gjerne ville gitt ris. Hun ville vært som å øve med en proff syklist mener han, den ideelle spankingpartner. Synes det er forferdelig vondt, er det vanlig at dominante menn er så ufølsomme og kalde`? Anonymkode: cb26b...5a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Older millennial Skrevet 21. juli 2021 #22 Del Skrevet 21. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 18.7.2021 den 7.16): Jeg får ris av mannen min. Jeg blir opphisset og kåt av det, elsker følelsen det gir meg, spenningen, friheten, smerten og underdanigheten -ikke bare på rumpen men også på brystene, fitten og innsiden av lårene. Vi har gjort det i mange år. Jeg lurer på hva som gjør at dere liker å få ris og hvordan dere oppdaget det. Dette er ikke en diskusjon om for eller mot, har lyst å høre fra dere som liker det. Anonymkode: c7894...1ff Jeg syns at kina og thaimaten er bedre med ris, men tror ikke jeg blir like gira som deg når jeg får det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 21. juli 2021 #23 Del Skrevet 21. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg elsker å få ris, men kjæresten min mener jeg ikke gir nok uttrykk for at jeg virkelig vil det?! Han har sagt at å gi meg ris er som å øve til et sykkelløp med en amatør, mens en annen dame han vet om som skriver om spanking/ris på fetlife, er ei han gjerne ville gitt ris. Hun ville vært som å øve med en proff syklist mener han, den ideelle spankingpartner. Synes det er forferdelig vondt, er det vanlig at dominante menn er så ufølsomme og kalde`? Anonymkode: cb26b...5a4 Dere må jo utforske hverandre, dette er litt samspill og absolutt en arena for følelser og intimitet. Dominanse og frivillig underkastelse på mange plan. Gjerne også for å bygge opp et menneske så en kan vise frem hvilken flott sub en har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #24 Del Skrevet 21. juli 2021 Flintis skrev (30 minutter siden): Dere må jo utforske hverandre, dette er litt samspill og absolutt en arena for følelser og intimitet. Dominanse og frivillig underkastelse på mange plan. Gjerne også for å bygge opp et menneske så en kan vise frem hvilken flott sub en har. Ja, enig med deg. Men han er visst mer interessert i å gjøre det med andre enn meg, dessverre. Anonymkode: cb26b...5a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #25 Del Skrevet 22. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 18.7.2021 den 7.16): Jeg får ris av mannen min. Jeg blir opphisset og kåt av det, elsker følelsen det gir meg, spenningen, friheten, smerten og underdanigheten -ikke bare på rumpen men også på brystene, fitten og innsiden av lårene. Vi har gjort det i mange år. Jeg lurer på hva som gjør at dere liker å få ris og hvordan dere oppdaget det. Dette er ikke en diskusjon om for eller mot, har lyst å høre fra dere som liker det. Anonymkode: c7894...1ff Kort og godt fordi jeg elsker smerte og sex. Jeg liker også når kjæresten min putter store ting inni meg 😉 Anonymkode: 49c31...575 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betahann Skrevet 24. januar 2022 #26 Del Skrevet 24. januar 2022 Fordi det er spennende og litt "ulovlig". Men trenger ikke å ha noe med sex å gjøre. Ris er spennende nok i seg selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 24. januar 2022 #27 Del Skrevet 24. januar 2022 Tråden er ryddet for tulleinnlegg. Elaine Marley, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amz Skrevet 25. januar 2022 #28 Del Skrevet 25. januar 2022 Beste jeg vet når vi er i doggy og spanke henne mens jeg holder i håret. Drar litt i det... Følelsen av kontroll og det å være dominant og lede an. Full kontroll. M 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Østkantgutt1913 Skrevet 25. januar 2022 #29 Del Skrevet 25. januar 2022 Flere av de jeg har vært sammen med og rota med har likt å bli spanka litt på rumpa.. Ikke med pisk ol, men litt hånd spank på rompa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DominantHr Skrevet 25. januar 2022 #30 Del Skrevet 25. januar 2022 Dom/sub/ris-interaksjonen har selvsagt med det å ha og det å avgi kontroll å gjøre. Psykologien har nok sin bakgrunn i rollefordelingen mellom kjønnene, slik den fremsto i prehistorisk tid, med en asymmetrisk maktfordeling mellom mann og kvinne. Mannen var patriarken, jegeren, beskytteren og den som skaffet mat. Kvinnen var sankeren, barnepasseren og den som gjorde "hule-tingene". Denne skjeve maktfordelingen ble nok også manifestert på det seksuelle planet. I dag er det en del mennesker som har rudimenter av denne prehistoriske rollefordelingen. Dom/sub rollene trigger ur-mannen og -kvinnen i oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #31 Del Skrevet 26. januar 2022 Fordi han gir meg merker som sier at jeg er hans. Fordi jeg blir våt og kåt. Fordi det er ydmykende og deilig på samme tid. Jeg er tøsa hans, og når jeg ikke har oppført meg fint blir det ris som straff😊 Anonymkode: db7d2...ee1 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #32 Del Skrevet 30. januar 2022 Jeg har et veldig ryddig liv på utsiden, og alt er "perfekt". Jeg tror ikke jeg tenner på å kun få ris, men fordi jeg blir oppriktig sint av tanken - og DET er tennende. Å ha en mann som tvinger meg til å møte konsekvens slik han ønsker det, og gjerne med belte eller stearin på siden, virkelig slå inn hvem som er den dominante. Jeg vil være dominant, og utfordrer, men blir så ufattelig tent av å vite at jeg vil det, men likevel ende opp som submissiv. Anonymkode: 9288a...842 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #33 Del Skrevet 30. januar 2022 On 7/21/2021 at 8:10 PM, AnonymBruker said: Jeg elsker å få ris, men kjæresten min mener jeg ikke gir nok uttrykk for at jeg virkelig vil det?! Anonymkode: cb26b...5a4 On 7/21/2021 at 10:54 PM, AnonymBruker said: Ja, enig med deg. Men han er visst mer interessert i å gjøre det med andre enn meg, dessverre. Anonymkode: cb26b...5a4 Det virker da som om han har gitt deg ganske klar tilbakemelding på hva du kan gjøre for at han skal bli mer interessert i gjøre det med deg. Anonymkode: d81a6...d7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #34 Del Skrevet 30. januar 2022 De fleste kvinner er underdanig, hver fall i senga. Anonymkode: 7c5a8...0a2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betahann Skrevet 12. februar 2022 #35 Del Skrevet 12. februar 2022 Årsaken er at det er en kommunikasjonsform som krever lite. Man trenger bare ligge stille med rumpa bar så går resten av seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #36 Del Skrevet 12. februar 2022 Liker bedre ros. Anonymkode: f3bc6...13f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betahann Skrevet 24. juli 2022 #37 Del Skrevet 24. juli 2022 (endret) AnonymBruker skrev (På 12.2.2022 den 22.17): Liker bedre ros. Anonymkode: f3bc6...13f Ris er mer spennende enn ros da Endret 24. juli 2022 av Betahann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2022 #38 Del Skrevet 24. juli 2022 Jeg liker å få ris på en tallerken med kylling på siden. Anonymkode: c329c...a2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 24. juli 2022 #39 Del Skrevet 24. juli 2022 Liker å få ris som tilbehør til middag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2022 #40 Del Skrevet 24. juli 2022 Just now, Athena Catalina said: Liker å få ris som tilbehør til middag. Beat you to it. Anonymkode: c329c...a2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå