Gå til innhold

Stakkars Mehmet...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er så riktig det du skriver Tiit. :)

Det er noe som heter..."har du sett det du har sett - og hørt det du har hørt?" Det er ord som mange budre legge seg på minnet når man drister seg til å uttale seg om andre enn en selv.

Videoannonse
Annonse
Gjest sexysadie
Skrevet
Hva vet du om hva denne faren sa og som kanalen eventuelt klipte bort? Hva vet du om hva han og kona gråt sammen om? Hva vet du om hva han kommer til å kjenne i morgen og om en måned? Jeg så det du så - men syns det er veldig sterkt å klare å bli kvalm av en sørgende mann på denne måten!

Nå tolker vi ting forskjellig, og det var min tolkning av den mannen og hva han sørget over.

Skrevet (endret)

Jeg må si meg enig med sexysadie, det virket som om det var Mehmets helsetilstand de sørget over, ikke den døde datteren. Hun var jo bare en mindreverdig og ubetydelig jente hvis eneste oppgave var å redde broren.

Skjønner ikke helt hvorfor dette er noe å lage oppstyr ut av. Er det noen som ennå ikke har fått med seg at blant muslimer så er kvinner sett på som mindreverdige?

Endret av Yvette
Skrevet
Jeg må si meg enig med sexysadie, det virket som om det var Mehmets helsetilstand de sørget over, ikke den døde datteren. Hun var jo bare en mindreverdig og ubetydelig jente hvis eneste oppgave var å redde broren.

Skjønner ikke helt hvorfor dette er noe å lage oppstyr ut av. Er det noen som ennå ikke har fått med seg at blant muslimer så er kvinner sett på som mindreverdige?

...og blant kristne så skal kvinner tie i forsamlingen. So: shut up! hele KG. :ironi:

Poenget er jo at det er en hard dom å felle over foreldre i sorg, og vi vet ikke hele sannheten om dem. Ikke halve engang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...