AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #1 Del Skrevet 17. juli 2021 Meg og min venninne diskuterer noe villt om det er lov. Jeg mener det neppe er lov. Noen? Anonymkode: 3215f...6a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #2 Del Skrevet 17. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Meg og min venninne diskuterer noe villt om det er lov. Jeg mener det neppe er lov. Noen? Anonymkode: 3215f...6a8 Det ligger flere tråder ute om akkurat det samme. De fleste skrevet de siste ukene. Hmmmmm.....🤔🙄 Anonymkode: ef7de...df2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #3 Del Skrevet 17. juli 2021 Ja, tannlegen min har blitt sammen med en fyr som heter Jørgen. Tror de har to barn sammen. Hvordan det? Har ikke tannleger lov til å bli sammen med noen..? Å, eller mente du å spørre "Noen som har blitt sammen med tannlegen sin?" I så fall er svaret nei for min del. Anonymkode: f1f1f...4e6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #4 Del Skrevet 17. juli 2021 Jeg har dessverre ikke oversikt over hvem min tannlege er sammen med. Anonymkode: 5be9a...959 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #5 Del Skrevet 17. juli 2021 Min tannlege har kone og barn Anonymkode: dcd00...ee7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #6 Del Skrevet 17. juli 2021 Ja, jeg har. Fullt lovlig, ettersom maktforholdet på ingen måte blir det samme sammenlignet med lege eller psykolog og pasient. Anonymkode: 94413...2eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #7 Del Skrevet 17. juli 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Det ligger flere tråder ute om akkurat det samme. De fleste skrevet de siste ukene. Hmmmmm.....🤔🙄 Anonymkode: ef7de...df2 Yes pga mangel på overskrift måtte de slette/stenge hele tråden. Da måtte jeg vre litt mer direkte i tittelen denne gangen. Anonymkode: 3215f...6a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #8 Del Skrevet 17. juli 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ja, tannlegen min har blitt sammen med en fyr som heter Jørgen. Tror de har to barn sammen. Hvordan det? Har ikke tannleger lov til å bli sammen med noen..? Å, eller mente du å spørre "Noen som har blitt sammen med tannlegen sin?" I så fall er svaret nei for min del. Anonymkode: f1f1f...4e6 Skulle stå sin tannlege da. Beklager. Anonymkode: 3215f...6a8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #9 Del Skrevet 17. juli 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ja, jeg har. Fullt lovlig, ettersom maktforholdet på ingen måte blir det samme sammenlignet med lege eller psykolog og pasient. Anonymkode: 94413...2eb Var det ikke et problem? Anonymkode: 3215f...6a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #10 Del Skrevet 18. juli 2021 Ja min tannlege ble sammen med noen for 25 år siden, deretter giftet de seg. Aner ikke hvem, men en eller annen er det Anonymkode: 85d8a...1ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #11 Del Skrevet 20. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 18.7.2021 den 12.50): Ja min tannlege ble sammen med noen for 25 år siden, deretter giftet de seg. Aner ikke hvem, men en eller annen er det Anonymkode: 85d8a...1ae Men det er fullt lov å bli sammen med sin tannlege. Anonymkode: 3215f...6a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #12 Del Skrevet 20. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 18.7.2021 den 12.50): Ja min tannlege ble sammen med noen for 25 år siden, deretter giftet de seg. Aner ikke hvem, men en eller annen er det Anonymkode: 85d8a...1ae Spm var om noen har blitt sammen ned sin tannlege. Anonymkode: 3215f...6a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serafin Skrevet 20. juli 2021 #13 Del Skrevet 20. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 17.7.2021 den 15.07): Meg og min venninne diskuterer noe villt om det er lov. Jeg mener det neppe er lov. Noen? Anonymkode: 3215f...6a8 Tannleger er per definisjon definert som helsepersonell. Det står i helsepersonelloven at helsepersonell ikke kan ha forhold med pasienter. Det er ganske så strengt. I verste fall kan man risikere tap av autorisasjonen (og null autorisasjon = ingen levebrød og ingen inntekt). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #14 Del Skrevet 20. juli 2021 Serafin skrev (1 time siden): Tannleger er per definisjon definert som helsepersonell. Det står i helsepersonelloven at helsepersonell ikke kan ha forhold med pasienter. Det er ganske så strengt. I verste fall kan man risikere tap av autorisasjonen (og null autorisasjon = ingen levebrød og ingen inntekt). Tannleger har jo blitt sammen med sine pasientepasienter, så å miste autorisjonen er vel litt å ta i? Anonymkode: 3215f...6a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serafin Skrevet 21. juli 2021 #15 Del Skrevet 21. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Tannleger har jo blitt sammen med sine pasientepasienter, så å miste autorisjonen er vel litt å ta i? Anonymkode: 3215f...6a8 Jeg skrev "i ytterste konsekvens". Helsetilsynet reagerer ganske kraftig på dette med fæå innlede et forhold til pasienter. Det Har vært flere saker der helsepersonell har mistet autorisasjonen pgs et kjærlighetsforhold til pasient Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #16 Del Skrevet 22. juli 2021 Serafin skrev (23 timer siden): Jeg skrev "i ytterste konsekvens". Helsetilsynet reagerer ganske kraftig på dette med fæå innlede et forhold til pasienter. Det Har vært flere saker der helsepersonell har mistet autorisasjonen pgs et kjærlighetsforhold til pasient Har jeg ikke tro på, egentlig. Har jo sett psykologer som doper pasienter og blir sammen med dem og de mister ikke jobben engang. Ingen bryr seg om tannleger Anonymkode: 3eadf...b3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #17 Del Skrevet 22. juli 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Har jeg ikke tro på, egentlig. Har jo sett psykologer som doper pasienter og blir sammen med dem og de mister ikke jobben engang. Ingen bryr seg om tannleger Anonymkode: 3eadf...b3e Ville bare byttet tannlege og hivt meg på. Det skulle ikke skadet. Anonymkode: 3215f...6a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #18 Del Skrevet 22. juli 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Ville bare byttet tannlege og hivt meg på. Det skulle ikke skadet. Anonymkode: 3215f...6a8 Ja det er jo en idè Anonymkode: 3eadf...b3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå