AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #1 Del Skrevet 16. juli 2021 Jeg vurderer å hekle en løper i bomull eller et ullpledd i sikksakk til stua. Veit du om noe fint bomullsgarn som ikke deler seg så lett? Prøvde å hekle med garnet Line,men deler seg lett syns jeg. Blir glad for inspirasjon Anonymkode: af330...0ff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stueloff Skrevet 16. juli 2021 #2 Del Skrevet 16. juli 2021 Holder på med denne: Men det er for varmt for meg å hekle om dagen, så da broderer jeg i stedet. Håper jeg blir ferdig med den til høsten 👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #3 Del Skrevet 16. juli 2021 Holder på med Himmeltrøjen til meg og min datter. Hun vil ha den uten armer da.. I tillegg hekler jeg en enhjørningveske til henne når vi er på bilturer (mannen kjører-jeg hekler😉) Anonymkode: faff6...bc4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #4 Del Skrevet 16. juli 2021 Feriehekling er klutehekling for meg Er noe med bomullsgarn og glade farger, også praktisk lite å dra med seg på tur rundt om. Anonymkode: 5fce4...445 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #5 Del Skrevet 16. juli 2021 Stueloff skrev (1 time siden): Holder på med denne: Men det er for varmt for meg å hekle om dagen, så da broderer jeg i stedet. Håper jeg blir ferdig med den til høsten 👍 Den ser herlig ut Hva heter modellen og hvilket garn er det? Anonymkode: 5bf47...020 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #6 Del Skrevet 16. juli 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg vurderer å hekle en løper i bomull eller et ullpledd i sikksakk til stua. Veit du om noe fint bomullsgarn som ikke deler seg så lett? Prøvde å hekle med garnet Line,men deler seg lett syns jeg. Blir glad for inspirasjon Anonymkode: af330...0ff Rosendahl tipser her om et veldig bra og godt garn som ikke fliser seg Anonymkode: 5bf47...020 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #7 Del Skrevet 16. juli 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg vurderer å hekle en løper i bomull eller et ullpledd i sikksakk til stua. Veit du om noe fint bomullsgarn som ikke deler seg så lett? Prøvde å hekle med garnet Line,men deler seg lett syns jeg. Blir glad for inspirasjon Anonymkode: af330...0ff Du kan se Rosendahls vakre duk her, og hun linket til oppskriften også i innlegg nr 781 den tråden: Anonymkode: 5bf47...020 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #8 Del Skrevet 17. juli 2021 Stueloff skrev (11 timer siden): Holder på med denne: Men det er for varmt for meg å hekle om dagen, så da broderer jeg i stedet. Håper jeg blir ferdig med den til høsten 👍 nydelig fin ts Anonymkode: af330...0ff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia mater Skrevet 17. juli 2021 #9 Del Skrevet 17. juli 2021 Holder på å hekle et pledd i drops paris. Garnet deler seg litt, men går greit. Lite erfaring med å hekle med ullgarn, har vanligvis laget duker før. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #10 Del Skrevet 17. juli 2021 Nei, jeg lager muppeteller. Anonymkode: c92cf...942 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stueloff Skrevet 17. juli 2021 #11 Del Skrevet 17. juli 2021 9 hours ago, AnonymBruker said: Den ser herlig ut Hva heter modellen og hvilket garn er det? Anonymkode: 5bf47...020 The er "The Dwell Sweater" av Make & Do Crew. Garnet jeg bruker er Amigo Chunky fra Hobbii 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #12 Del Skrevet 17. juli 2021 Stueloff skrev (8 minutter siden): The er "The Dwell Sweater" av Make & Do Crew. Garnet jeg bruker er Amigo Chunky fra Hobbii Tusen takk! 💐 Anonymkode: 5bf47...020 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå