Gjest Cid Skrevet 2. april 2022 #41 Del Skrevet 2. april 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Ja hva heter den igjen Clifford Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 3. april 2022 #42 Del Skrevet 3. april 2022 Ambivalent søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 3. april 2022 #43 Del Skrevet 3. april 2022 Min søndag var seig å dra igang, men kom i siget etterhvert Nå skal jeg bare surfe inn i solnedgangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 5. april 2022 #44 Del Skrevet 5. april 2022 Hvor ble det av mandag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 5. april 2022 #45 Del Skrevet 5. april 2022 Zenobia skrev (20 minutter siden): Hvor ble det av mandag? Mandag er tatt permisjon til 11 april Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 5. april 2022 #46 Del Skrevet 5. april 2022 Zenobia skrev (2 timer siden): Hvor ble det av mandag? Mandagen har nok med seg selv, vi nevnte den ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 6. april 2022 #47 Del Skrevet 6. april 2022 Lillelørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 6. april 2022 #48 Del Skrevet 6. april 2022 Og tirsdagen føyk også forbi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 6. april 2022 #49 Del Skrevet 6. april 2022 Zenobia skrev (11 minutter siden): Og tirsdagen føyk også forbi. Tirsdag er ikke så mye å hefte seg ved. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 6. april 2022 #50 Del Skrevet 6. april 2022 Frøkenfryden skrev (16 minutter siden): Tirsdag er ikke så mye å hefte seg ved. Men i dag begynner det å dra seg til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 6. april 2022 #51 Del Skrevet 6. april 2022 Zenobia skrev (1 time siden): Men i dag begynner det å dra seg til Yess.. snart påske jo😀🐣🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. april 2022 #52 Del Skrevet 7. april 2022 Torsdag jo👌🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 7. april 2022 #53 Del Skrevet 7. april 2022 Tøyse Torsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. april 2022 #54 Del Skrevet 7. april 2022 lurven skrev (1 time siden): Tøyse Torsdag Akkurat det jeg trenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 7. april 2022 #55 Del Skrevet 7. april 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Akkurat det jeg trenger Ja det passer bra til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. april 2022 #56 Del Skrevet 7. april 2022 Det er 365 dager i året, men jeg hadde faktisk likt at vi også hadde forskjellig navn på dem alle, så visste vi hvor vi var i vrimmelen, istedenfor å gjenta syv navn til det kjedsommelige! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 7. april 2022 #57 Del Skrevet 7. april 2022 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Det er 365 dager i året, men jeg hadde faktisk likt at vi også hadde forskjellig navn på dem alle, så visste vi hvor vi var i vrimmelen, istedenfor å gjenta syv navn til det kjedsommelige! Alle dagene har jo et eget "navn" da. Det er dag nr... i løpet av året... 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 7. april 2022 #58 Del Skrevet 7. april 2022 lurven skrev (3 timer siden): Tøyse Torsdag Hver dag er tøyse dag 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 7. april 2022 #59 Del Skrevet 7. april 2022 Cid skrev (5 minutter siden): Hver dag er tøyse dag 😄 I morgen er det vel fjase fredag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. april 2022 #60 Del Skrevet 7. april 2022 lurven skrev (4 timer siden): Ja det passer bra til deg 😃👌🏻 og funky fredag? funny fredag? freidig fredag😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå