Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 21. april 2022 #201 Del Skrevet 21. april 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Ka ska ho tæærese gjør på i hælga da? Nei det var det. Ut på byen 🥳 Terese altså. Ikke kvakken 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 21. april 2022 #202 Del Skrevet 21. april 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Nei det var det. Ut på byen 🥳 Terese altså. Ikke kvakken 😛 Terese er ditt supermenneske alias. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 21. april 2022 #203 Del Skrevet 21. april 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Terese er ditt supermenneske alias. Jepp! Hun skal drikke vin og spise mat levert på døra 😂 Så skal hun jogge langt uten å puste og pese. Skulle ønske jeg var henne 🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 21. april 2022 #204 Del Skrevet 21. april 2022 Kvakkekyllingen skrev (2 minutter siden): Jepp! Hun skal drikke vin og spise mat levert på døra 😂 Så skal hun jogge langt uten å puste og pese. Skulle ønske jeg var henne 🤪 Men du ER henne, gjelder bare å få henne ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 21. april 2022 #205 Del Skrevet 21. april 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Men du ER henne, gjelder bare å få henne ut Njaa, hun kan bare leve der i bakgrunnen. Kvakken er kul nok uten Terese 🙃 Dessuten har vi ikke helt lik smak 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 21. april 2022 #206 Del Skrevet 21. april 2022 Kvakkekyllingen skrev (2 minutter siden): Njaa, hun kan bare leve der i bakgrunnen. Kvakken er kul nok uten Terese 🙃 Dessuten har vi ikke helt lik smak 😂 Ho kjæm bærre fram når æ drekk karsjk shøø Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 21. april 2022 #207 Del Skrevet 21. april 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Ho kjæm bærre fram når æ drekk karsjk shøø 😂😂 Det har jeg ikke drukket en stund 😮 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 21. april 2022 #208 Del Skrevet 21. april 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): 😂😂 Det har jeg ikke drukket en stund 😮 Da blir Therese lei seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 21. april 2022 #209 Del Skrevet 21. april 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Da blir Therese lei seg Ja men hun kan drikke så mye hun vil. Jeg har ikke tid 😂 eller lyst, eller råd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 21. april 2022 #210 Del Skrevet 21. april 2022 Kvakkekyllingen skrev (20 minutter siden): Nei det var det. Ut på byen 🥳 Terese altså. Ikke kvakken 😛 Hvem er Terese? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 21. april 2022 #211 Del Skrevet 21. april 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Hvem er Terese? Jeg er litt usikker. Lurven og frøkenfrydens navn på meg 😂 Men det er ikke meg, jeg heter noe som ikke er i nærheten. Men har nå blitt en Terese da 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 21. april 2022 #212 Del Skrevet 21. april 2022 Kvakkekyllingen skrev (6 minutter siden): Jeg er litt usikker. Lurven og frøkenfrydens navn på meg 😂 Men det er ikke meg, jeg heter noe som ikke er i nærheten. Men har nå blitt en Terese da 😛 Og i dag er du uten H i Terese. Som gjør at jeg nå tenker du er hun i Lene Kongsvik, hun Terés, bimboen😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 22. april 2022 #213 Del Skrevet 22. april 2022 Fiffig fredag, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 22. april 2022 #214 Del Skrevet 22. april 2022 Frøkenfryden skrev (3 timer siden): Fiffig fredag, Yeah! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 22. april 2022 #215 Del Skrevet 22. april 2022 Frøkenfryden skrev (15 timer siden): Og i dag er du uten H i Terese. Som gjør at jeg nå tenker du er hun i Lene Kongsvik, hun Terés, bimboen😂 Vi burde kanskje gjøre en vurdering her om hvem de ulike brukerne er i kongsvikfamiliene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 22. april 2022 #216 Del Skrevet 22. april 2022 lurven skrev (1 time siden): Vi burde kanskje gjøre en vurdering her om hvem de ulike brukerne er i kongsvikfamiliene.. Om vi burde ja😃 jeg er hun ene i parterapi med vågenes🙈 Mann lo dødsmasse da hun sa noe som var spot on på meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 22. april 2022 #217 Del Skrevet 22. april 2022 Frøkenfryden skrev (3 timer siden): Om vi burde ja😃 jeg er hun ene i parterapi med vågenes🙈 Mann lo dødsmasse da hun sa noe som var spot on på meg Hvem var du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 22. april 2022 #218 Del Skrevet 22. april 2022 Freddan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 22. april 2022 #219 Del Skrevet 22. april 2022 Kvakkekyllingen skrev (4 timer siden): Freddan. Det var det ass! Natta😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 22. april 2022 #220 Del Skrevet 22. april 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå