AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #21 Skrevet 16. juli 2021 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Problemet oppstår først når du setter en influenser e.l i denne gruppen mennesker. Som kommer spradende inn i gstrengbikini og bh som dekker 2% av de kulerunde puppene, åltrang midje, langt perfekt tykt hår ned til korsryggen, oppblåste rumpeballer og "kom å ta meg"-stilling uansett hvor hun står, sitter eller ligger. Da mister alle pappaene alt de har i hendene og blir helt "😍" med tunga nærmest hengende ut av munnen. Da glemmer man fort at ens egen kropp er bra nok. Kjenner mye på det selv som mamma med egentlig relativt god selvtillit. Anonymkode: 2335e...b88 Altså, om det er slik menn er, i følge deg, så vil det være lettere for deg å akseptere at menn tenner på andre lettkledde kvinner, uten at det betyr ikke at han ikke tenner på/elsker deg. Du kan akseptere at sånn er det eller føle deg dårligere med deg selv. Jeg må innrømme at jeg selv nok hadde blitt oppmerksom om en slik dame som du beskriver hadde dukket opp rundt meg, altså det er jo fascinerende. De fleste mennesker med folkeskikk sitter dog ikke og stirrer med tunga ut av munnen. Du må finne deg en mann som kan oppføre seg respektere deg og andre kvinner. Anonymkode: 808f0...777 4
Realverdien Skrevet 16. juli 2021 #22 Skrevet 16. juli 2021 Hvis man ikke byr på, bør man heller ikke vise frem, synes nå jeg. La de single og kåte alenemødrene vise frem henget sitt, mens de gifte traurige damene bruker god gammeldagsbadedrakt og sarong. Just saying. Min mening.
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #23 Skrevet 16. juli 2021 Uffameg, for noen neurotiske og negative holdninger. Så typisk norsk. Gå til f.eks. Spania ser du at alle kvinner i alle former og alder kan gå og sole seg topless og det er null problem. Null kroppress, null kommentarer. Folk er på stranda for å ha det gøy, ikke for å se på og vurdere kropper til andre mennesker. Alle er like verdt. Anonymkode: 2caab...f06 2
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #24 Skrevet 16. juli 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Kunne ønske jeg klarte det samme.. Er normalvektig med mine 64kg fordelt på 167cm, men føler meg for stor til å bade på stranden eller badeland sammen med barna mine😭😭 Håper jeg klarer det snart. Minstemann har skikkelig lyst å dra på badeland her i byen, men får meg bare ikke til å gjøre det.. Anonymkode: d2b5b...7a5 Jeg har samme høyde som deg og veier 58 kg, og jeg føler meg også lubben. Har ekstra fett både her og der og masse appelsinhud på lårene. Kommer allikevel til å dra på badeland,strand etc når min unge (som er baby nå) ønsker det, men kommer til å ha på meg så mye klær som mulig. Man kan f.eks gå med en sånn tynn strandkjole/tunika over badetøyet når man ikke er i vannet, samt bruke badeshorts, (for kvinner) som både er høy i livet og dekker nedover lårene. Jeg bruker alltid det, for da får jeg dekt til sideflesket og den styggeste delen av beina. Anonymkode: 592d7...c6a
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #25 Skrevet 16. juli 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Tror mange kjenner på at kroppen ikke er fin nok, meg selv inkludert. Men jeg har også observert det samme som TS. Kvinner (og menn) i 30-40-årene som har små barn har ikke feilfri kropp. Det er bare å gå på stranden. Først er man ukomfortabel, etter hvert glemmer man seg litt. Øvelse gjør mester! De fleste er mest opptatt av å følge med på eget barn, lite tid til å studere kropper. Anonymkode: 80bcd...f38 Her vil jeg gjerne legge til: Mange barnløse kvinner og menn har heller ikke særlig fin kropp. Tilsvarende finnes det mange småbarnsforeldre med smashing kropp. Anonymkode: 6883d...4c9 8
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #26 Skrevet 16. juli 2021 Kroppspress finnes da likevel Anonymkode: 38eff...de9 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #27 Skrevet 16. juli 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Problemet oppstår først når du setter en influenser e.l i denne gruppen mennesker. Som kommer spradende inn i gstrengbikini og bh som dekker 2% av de kulerunde puppene, åltrang midje, langt perfekt tykt hår ned til korsryggen, oppblåste rumpeballer og "kom å ta meg"-stilling uansett hvor hun står, sitter eller ligger. Da mister alle pappaene alt de har i hendene og blir helt "😍" med tunga nærmest hengende ut av munnen. Da glemmer man fort at ens egen kropp er bra nok. Kjenner mye på det selv som mamma med egentlig relativt god selvtillit. Anonymkode: 2335e...b88 Enig i at det er flaut å oppleve. Mest om fyren man er med oppfører seg sånn såklart. AnonymBruker skrev (5 timer siden): Dette problemet sitter heldigvis i hodet på den som ser. Kroppen din blir ikke styggere av at det dukker opp en kvinne som er vakrere. Det er vanskelig å ikke føle det slik, det skjønner jeg, men dette er noe de fleste lærer med årene. Det kan være en tøff skole, men livet er slik. Dessuten, en kropp er ikke statisk, den kan alltid forbedres. På samme måte som et hus, en hage, det er bare å hente inspirasjon, framfor å gå i forsvar og kritisere misunnelig. Anonymkode: 96013...b44 Problemet er ikke at kvinnen er vakrere, men hvordan mennene oppfører seg. AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg antar trådstarter mener godt og vil få frem at om vi alle hadde tatt en tur på stranda og sett litt normale folk så ville man følt litt mindre på det. Innlegg som dette ⬆️ derimot er ekstremt flåsete og bidrar til det motsatte. Anonymkode: 2f99e...277 Enig. «Alle» sier: Gå i bikini, ingen ser hvordan du ser ut, alle har nok med seg selv, men denne tråden viser jo med all tydelighet at det er bare løgn. Folk ser på andre og vurderer om kroppen din er over eller under snittet og om den er «normal»/tjukk/dvask/deilig. AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Her vil jeg gjerne legge til: Mange barnløse kvinner og menn har heller ikke særlig fin kropp. Tilsvarende finnes det mange småbarnsforeldre med smashing kropp. Anonymkode: 6883d...4c9 Jada. Dette gjør nok at enhver kommer seg ut i den kroppen man har 👍🏻 Anonymkode: 5a31d...148 2
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #28 Skrevet 16. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Uffameg, for noen neurotiske og negative holdninger. Så typisk norsk. Gå til f.eks. Spania ser du at alle kvinner i alle former og alder kan gå og sole seg topless og det er null problem. Null kroppress, null kommentarer. Folk er på stranda for å ha det gøy, ikke for å se på og vurdere kropper til andre mennesker. Alle er like verdt. Anonymkode: 2caab...f06 Kroppspresset finnes blant spanjoler også. Greia med kroppspress er ikke at alle kommenterer hverandres andres kropp, men å være kritisk til egen kropp fordi den ikke passer inn i idealet man selv opplever som sosialt akseptert. Anonymkode: 4d1cb...8d6
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #29 Skrevet 16. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Uffameg, for noen neurotiske og negative holdninger. Så typisk norsk. Gå til f.eks. Spania ser du at alle kvinner i alle former og alder kan gå og sole seg topless og det er null problem. Null kroppress, null kommentarer. Folk er på stranda for å ha det gøy, ikke for å se på og vurdere kropper til andre mennesker. Alle er like verdt. Anonymkode: 2caab...f06 Kroppspress og kommentarer skjer ikke i det virkelige liv uansett hvor du er, det skjer KUN på Internett. Anonymkode: 78733...e9d
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #30 Skrevet 16. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Enig. «Alle» sier: Gå i bikini, ingen ser hvordan du ser ut, alle har nok med seg selv, men denne tråden viser jo med all tydelighet at det er bare løgn. Folk ser på andre og vurderer om kroppen din er over eller under snittet og om den er «normal»/tjukk/dvask/deilig. Hvor i alle dager klarte du å lese dette ut av denne tråden...?? Har vi lest samme tråd? Ts Anonymkode: 78733...e9d 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #31 Skrevet 16. juli 2021 Har vært en del på stranda i sommer, og har fortsatt til gode å se noen med influenser-kropper der 😄 Men de henger vel kanskje ikke på typiske familiestrender. Anonymkode: 51c5d...b07 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #32 Skrevet 16. juli 2021 7 hours ago, AnonymBruker said: Kunne ønske jeg klarte det samme.. Er normalvektig med mine 64kg fordelt på 167cm, men føler meg for stor til å bade på stranden eller badeland sammen med barna mine😭😭 Håper jeg klarer det snart. Minstemann har skikkelig lyst å dra på badeland her i byen, men får meg bare ikke til å gjøre det.. Anonymkode: d2b5b...7a5 Jeg er 168 og om jeg veier under 65 kg ser jeg nesten syklig tynn ut. Så du er nok ikke så stor. Anonymkode: a188f...6ab
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #33 Skrevet 16. juli 2021 Realverdien skrev (5 timer siden): Hvis man ikke byr på, bør man heller ikke vise frem, synes nå jeg. La de single og kåte alenemødrene vise frem henget sitt, mens de gifte traurige damene bruker god gammeldagsbadedrakt og sarong. Just saying. Min mening. Forstår ikke helt dette. Hva mener du egentlig? At single damer skal vise frem hva da?? Henget? Hva er det? Jeg var på stranden i dag og alle hadde forskjellige former, samt forskjellig alder. Alle badet. Alle damene, samt de slanke, hadde mammakropper. Magene var ikke stramme. Og de fleste mennene var også runde i kantene. Ingen var spesielt trent.. jeg følte meg fin og normal selv om mine lår har litt celulitter. Anonymkode: acb7d...a68 4
iansak Skrevet 16. juli 2021 #34 Skrevet 16. juli 2021 (endret) Denne sommeren gir jeg faen! Har i alle år gått på standa og holdt inne magen fordi jeg har følt alle andre har helt flat mage men de fleste ser jo ut som meg og ved at jeg holder inn magen tror jo folk at jeg har flatere mage enn jeg har så i år sparder jeg rundt i badedrakt slik som jeg er. Minner og gøy med barna er viktigere enn hva andre tenker om kroppen min. Selvom det er en muffin mage der 🙈 Endret 16. juli 2021 av iansak 3
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #35 Skrevet 16. juli 2021 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Hvor i alle dager klarte du å lese dette ut av denne tråden...?? Har vi lest samme tråd? Ts Anonymkode: 78733...e9d Hvordan klarer du å ikke se det når du leste tråden? Anonymkode: 5a31d...148 4
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #36 Skrevet 16. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Folk ser på andre og vurderer om kroppen din er over eller under snittet og om den er «normal»/tjukk/dvask/deilig. Anonymkode: 5a31d...148 Noen få folk gjør dette. De aller, aller fleste har mer enn nok med seg selv. Selv har jeg fedme og er helt klart "dvask", men jeg har født to barn og er superstolt av kroppen min. Ja, det er masse jeg gjerne skulle endret, men det hindrer meg ikke i å kose meg på stranda. Tror ikke det er spesielt mange som bryr seg om akkurat min kropp, så interessant er jeg ikke for de fleste. Og om noen skulle se på meg og vurdere med som tjukk og dvask og under snittet, so what? Jeg vet jo ikke at det skjer og bryr meg heller ikke. Anonymkode: 2d62e...2e0 5
iansak Skrevet 16. juli 2021 #37 Skrevet 16. juli 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg er 168 og om jeg veier under 65 kg ser jeg nesten syklig tynn ut. Så du er nok ikke så stor. Anonymkode: a188f...6ab Ikke jeg som har skrevet den du siterte men jeg er 168 og 62 kilo. Bruker smal str 36 i klær med har litt mage selvom og følger meg nok større enn jeg er pga litt ekstra fett prosent på magen😅
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #38 Skrevet 16. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Noen få folk gjør dette. De aller, aller fleste har mer enn nok med seg selv. Selv har jeg fedme og er helt klart "dvask", men jeg har født to barn og er superstolt av kroppen min. Ja, det er masse jeg gjerne skulle endret, men det hindrer meg ikke i å kose meg på stranda. Tror ikke det er spesielt mange som bryr seg om akkurat min kropp, så interessant er jeg ikke for de fleste. Og om noen skulle se på meg og vurdere med som tjukk og dvask og under snittet, so what? Jeg vet jo ikke at det skjer og bryr meg heller ikke. Anonymkode: 2d62e...2e0 Altså, ser jeg en kropp så tenker jeg der er en kropp. De koser seg. De ler og har det herlig, Så fint. Jeg blir i godt humør uansett hvordan folk ser ut. Mennesker som tenker ufine ting om andres kropper finnes sikkert. Men det er ikke gode mennesker så de trenger vi ikke bry oss om. Anonymkode: acb7d...a68 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #39 Skrevet 16. juli 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Noen få folk gjør dette. Hvem i denne tråden gjør det ikke? Alle skriver jo at det er så flott å se overvektige, dissende, ruglete, overvektige osv osv Anonymkode: 5a31d...148 2
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #40 Skrevet 16. juli 2021 Da barna var mindre var vi mye i badeland både her i Norge og i Danmark. Husker vi var på en turnering hvor det var badeland på hotellet. Ingen av de andre mødrene badet med barna, det var meg og fedrene. Ville ikke at mine barn skulle vokse opp med en mor som ikke badet sammen med dem fordi man ikke vil vise seg i badetøy. Det er så viktig. Legg vekk kroppspresset som skapes av influencere som kun har seg selv som interesse og kos dere med barna. Anonymkode: 153f4...63c 8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå