Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Trodde det var en tråd mot mødre i bikini🤣

Anonymkode: 8dab5...597

• Liker 44
AnonymBruker
Skrevet

Opplevde det samme i syden. Folk viser kroppen uansett hvordan den er. 

Anonymkode: 38a28...a92

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Bare fordi man velger å gå i bikini på stranden så betyr ikke det at man ikke kjenner på kroppspress... 

Anonymkode: 487da...5a4

• Liker 34
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er vidunderlig mye kropp på stranda eller badeland, problemet er jo at jeg er sikkert ikke den eneste som sprader rundt der og føler meg som en flodhest. 

Men, jeg sprader likevel, fordi jeg har lyst til at mine barn og deres venner skal bli vant til helt vanlige kropper med bulker og hår her og der. 

Anonymkode: 1e483...dcf

• Liker 29
Skrevet

Enig. Så vi med "stygge" kropper bør vise oss frem. Jeg bidrar sterkt til å senke kroppsidealet 😀

• Liker 22
AnonymBruker
Skrevet

Jeg går i bikini på stranda jeg og, men det finnes fremdeles kroppspress

Anonymkode: 4d1cb...8d6

• Liker 8
Gjest DramaTheLama
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja, det er vidunderlig mye kropp på stranda eller badeland, problemet er jo at jeg er sikkert ikke den eneste som sprader rundt der og føler meg som en flodhest. 

Men, jeg sprader likevel, fordi jeg har lyst til at mine barn og deres venner skal bli vant til helt vanlige kropper med bulker og hår her og der. 

Anonymkode: 1e483...dcf

Enig. Kroppspresset er reellt selv om jeg er med å drar ned snittet. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Trodde det var en tråd mot mødre i bikini🤣

Anonymkode: 8dab5...597

Click bait 😬

Anonymkode: 78733...e9d

• Liker 5
Skrevet (endret)

Klart kroppspress er reelt. Men det er sunt for alle å se at den virkelige verden er noe annet og mer en poserende influencere i monitor. 

Jeg tenkte  på det samme i badeland i Dyreparken for et oar dager siden. Alle trenger å se hvordan virkelige folk virkelig ser ut. 

Endret av pøbelsara
  • Liker 13
AnonymBruker
Skrevet
DramaTheLama skrev (53 minutter siden):

Enig. Kroppspresset er reellt selv om jeg er med å drar ned snittet. 

Drar jo faktisk ikke ned noe snitt. Du ser ut som folk faktisk gjør.

Anonymkode: 78733...e9d

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Kunne ønske jeg klarte det samme.. Er normalvektig med mine 64kg fordelt på 167cm, men føler meg for stor til å bade på stranden eller badeland sammen med barna mine😭😭

Håper jeg klarer det snart. Minstemann har skikkelig lyst å dra på badeland her i byen, men får meg bare ikke til å gjøre det..

Anonymkode: d2b5b...7a5

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kunne ønske jeg klarte det samme.. Er normalvektig med mine 64kg fordelt på 167cm, men føler meg for stor til å bade på stranden eller badeland sammen med barna mine😭😭

Håper jeg klarer det snart. Minstemann har skikkelig lyst å dra på badeland her i byen, men får meg bare ikke til å gjøre det..

Du er jo helt normal-vektig? Er sikker på du er kjempefin😊 Jeg er 160cm og 89kg, men elsker å bade i sjøen, så jeg gjør det selv om jeg ser ut som en flodhest😅

Anonymkode: 92f56...0bc

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Tror mange kjenner på at kroppen ikke er fin nok, meg selv inkludert. Men jeg har også observert det samme som TS. Kvinner (og menn) i 30-40-årene som har små barn har ikke feilfri kropp. Det er bare å gå på stranden. Først er man ukomfortabel, etter hvert glemmer man seg litt. Øvelse gjør mester! De fleste er mest opptatt av å følge med på eget barn, lite tid til å studere kropper.  

Anonymkode: 80bcd...f38

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Så bra! Jeg lagt en del på meg så jeg tør ikke lenger gå offentlig med bikini,men er godt å høre at andre har mer selvtillit :)

Anonymkode: 77450...8ec

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Problemet oppstår først når du setter en influenser e.l i denne gruppen mennesker. Som kommer spradende inn i gstrengbikini og bh som dekker 2% av de kulerunde puppene, åltrang midje, langt perfekt tykt hår ned til korsryggen, oppblåste rumpeballer og "kom å ta meg"-stilling uansett hvor hun står, sitter eller ligger. Da mister alle pappaene alt de har i hendene og blir helt "😍" med tunga nærmest hengende ut av munnen. Da glemmer man fort at ens egen kropp er bra nok. Kjenner mye på det selv som mamma med egentlig relativt god selvtillit. 

Anonymkode: 2335e...b88

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Problemet oppstår først når du setter en influenser e.l i denne gruppen mennesker. Som kommer spradende inn i gstrengbikini og bh som dekker 2% av de kulerunde puppene, åltrang midje, langt perfekt tykt hår ned til korsryggen, oppblåste rumpeballer og "kom å ta meg"-stilling uansett hvor hun står, sitter eller ligger. Da mister alle pappaene alt de har i hendene og blir helt "😍" med tunga nærmest hengende ut av munnen. Da glemmer man fort at ens egen kropp er bra nok. Kjenner mye på det selv som mamma med egentlig relativt god selvtillit. 

Anonymkode: 2335e...b88

Dette problemet sitter heldigvis i hodet på den som ser. Kroppen din blir ikke styggere av at det dukker opp en kvinne som er vakrere. Det er vanskelig å ikke føle det slik, det skjønner jeg, men dette er noe de fleste lærer med årene. Det kan være en tøff skole, men livet er slik. Dessuten, en kropp er ikke statisk, den kan alltid forbedres. På samme måte som et hus, en hage, det er bare å hente inspirasjon, framfor å gå i forsvar og kritisere misunnelig.

Anonymkode: 96013...b44

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg antar trådstarter mener godt og vil få frem at om vi alle hadde tatt en tur på stranda og sett litt normale folk så ville man følt litt mindre på det. Innlegg som dette ⬆️ derimot er ekstremt flåsete og bidrar til det motsatte. 

Anonymkode: 2f99e...277

• Liker 9
Skrevet

Det er helmaks med normale kropper!!

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg var 120 kg fordelt på 170 cm da jeg tok med med barna i badeland for første gang. Jeg måtte bare svelge stoltheten for deres skyld. Jeg ble sjokka over hvor normal jeg følte meg. De eneste med smekre, små kropper var jentene på 14-16. Alle voksne kvinner har en voksen kropp, som innebærer det ene og det andre. Og det er helt greit. Både du og ungene dine kommer til å elske å leke og kose dere i vannet. Og du glemmer kroppen din i det du har kommet deg ut i vannet, og det eneste som betyr noe er gleden i dine barns øyne. Og du blir mer og mer trygg på kroppen din for hver gang. Ingen er for stor for å bade og kose seg med barna sine. 

Anonymkode: 808f0...777

• Liker 10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...