AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #1 Del Skrevet 16. juli 2021 Vil en som ikke har gått gravid kunne få bedre trenings resultat i høy alder av å ikke ha gått gravid foreksempel ? Er det andre ting som er bra , positivt elle kult e.c.t med å ikke få barn ? Frivillige OG ufrivillig barnløse altså noen som har noe å komme med her? 🙂 Anonymkode: 5d905...573 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MapleSirup Skrevet 16. juli 2021 #2 Del Skrevet 16. juli 2021 (endret) De aller fleste blir helt normale etter et svangerskap, så det med trening er bare tull. Altså har du ikke et eksempel selv… Jeg vil tro bedre økonomi er gjelden fir mange barnløse. Endret 16. juli 2021 av MapleSirup 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #3 Del Skrevet 16. juli 2021 Dette er en trolletråd. Var akkurat et svar i en tråd som het "hva ville du laget en trolletråd om" som var akkurat dette spørsmålet. Om det er samme bruker (little kolibri) eller en som har latt seg inspirere er usikkert. Men jævlig teit er det uansett. Anonymkode: 2569f...fe9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #4 Del Skrevet 16. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Dette er en trolletråd. Var akkurat et svar i en tråd som het "hva ville du laget en trolletråd om" som var akkurat dette spørsmålet. Om det er samme bruker (little kolibri) eller en som har latt seg inspirere er usikkert. Men jævlig teit er det uansett. Anonymkode: 2569f...fe9 Hvis det akkurat var en tråd med forslag om å lage trolletråd om akkurat dette, er det vel en fare for at dette er trolling, ja. Men jeg syns det var et relevant spørsmål, og dermed en ganske dårlig trolletråd i så fall. Jeg tenkte en del på akkurat dette da det ei stund så ut som vi ikke ville få barn. Å fokusere på fordeler kan hjelpe for noen i den prosessen. Og for andre blir det bare plagsomt. For å svare på spørsmålet. Det er nok veldig individuelt. For enkelte, som har en bakgrunn med traumer fra egen barndom eller er disponert for psykiske problemer, kan det være tøft psykisk å få barn. Men det gjelder ikke de fleste. Bedre økonomi og mer frihet til å prioritere karriere eller interesser gjelder nok mange. Noen kan få plagsomme mén etter svangerskap og fødsler, men det er de færreste. Å ha vært gravid kan beskytte noe mot andre fysiske sykdommer igjen. For meg personlig kjennes det absolutt bedre på alle plan å ha fått barn, etter år som ufrivillig barnløs. Men hadde det ikke gått, måtte jeg fokusert på det som var godt i livet som det ble. Det hadde ikke vært mulige skader eller problemer som følge av å ha fått barn, det er usannsynlig og det er ingen som vet hvem det rammer. Psykisk tror jeg at jeg hadde slitt og hatt en ordentlig sorgprosess å gå igjennom som varig ufrivillig barnløs. Men jeg hadde kunnet gjort en del ting som det i hvert fall er vanskelig å få til nå i småbarnsfasen, og jeg hadde hatt bedre råd. Jeg kunne beholdt den lille, spreke, men utrolig upraktiske sportsbilen jeg hadde før. Anonymkode: ea805...20b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #5 Del Skrevet 16. juli 2021 Det positive er : 1. Bedre økonomi 2. Mindre bekymringer 3. Mindre ansvar 4. Ha muligheten til å være mer egosentrisk / Kan gjøre mer som man vil 5. Mindre stress Jeg tenker at det er disse punktene som jeg vil trøste meg med om ivf-forsøk ikke fungerer. Jeg har 2 voksne barn, og vet hva det innebærer. Men for min del så overskygger gleden av å ha barn utfordringene med å ha barn. Anonymkode: 66165...004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #6 Del Skrevet 16. juli 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Dette er en trolletråd. Var akkurat et svar i en tråd som het "hva ville du laget en trolletråd om" som var akkurat dette spørsmålet. Om det er samme bruker (little kolibri) eller en som har latt seg inspirere er usikkert. Men jævlig teit er det uansett. Anonymkode: 2569f...fe9 Kanskje personen bare ville ha et svar ? teit var litt overdrevet 😂 vi har alle våre rare spørsmål Anonymkode: 5d905...573 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #7 Del Skrevet 16. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kanskje personen bare ville ha et svar ? teit var litt overdrevet 😂 vi har alle våre rare spørsmål Anonymkode: 5d905...573 Når det er laget en tråd som heter "hva ville du laget trolletråd om" og noen har svart nøyaktig det som er tema i dette innlegget så er det jo liten tvil. Og jo, jeg synes det er teit å lage trolletråder. Anonymkode: 2569f...fe9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå