AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #1 Del Skrevet 15. juli 2021 Er gravid og skal gå på klexane (blodfortynnende) ut første trimester. Oppdaget i kveld når sprøyta skulle settes at jeg er gått tom! Trodde jeg hadde enda en pakke liggende, men har visst ikke det, og apoteket er jo stengt så sent.. Er det krise? Er det noe jeg kan gjøre som kan hjelpe? Tar sprøyte hver kveld, bør jeg ta en så fort apoteket åpner i morgen? Er det farlig om jeg da plutselig tar to i morgen (morgen og kveld)? Er vel ikke så krise at jeg bør ringe legevakten eller? Stresser nå Er ca 5 uker på vei etter prøverør. Anonymkode: 39c60...deb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #2 Del Skrevet 15. juli 2021 Hvor bor du? Jeg har uåpna pakker. Er ferdig med å bruke dem. Anonymkode: 692c8...f1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #3 Del Skrevet 15. juli 2021 Opps kanskje ikke lov til å deale her da. Det er ingen fare. Ring sykehuset og spør om du kan få en dose. Anonymkode: 692c8...f1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #4 Del Skrevet 16. juli 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Hvor bor du? Jeg har uåpna pakker. Er ferdig med å bruke dem. Anonymkode: 692c8...f1b Takk for tilbudet ❤️ Sykehuset jeg har fått behandling hos er tre timer unna 😣 Måtte evt kontaktet lokal legevakt, men jeg gjorde ikke det heller etter mye googling. Jeg hoppet over sprøyta og håper det går fint.. Brukte ikke klexane i forrige svangerskap, så tenker at dette bare er «ekstra støttemedisin» 😬 håper at jeg eeegentlig ikke trenger den.. Men fortsetter som vanlig i kveld! Nye pakker ligger klar nå 😅 Anonymkode: 39c60...deb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå