mordi Skrevet 15. juli 2021 #1 Del Skrevet 15. juli 2021 Hvorfor står det (-1)? Noe nytt? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NenehGoji Skrevet 15. juli 2021 #2 Del Skrevet 15. juli 2021 Takk, jeg skulle akkurat til å åpne en slik tråd. La merke til både dette med at det står -1 bak flere tråder men også dette: jeg svarte i en tråd om plastikkbestikk, jeg har postet hele tre (eller ble det fire?) innlegg ette hverandre fordi innleggene forsvant etter posting uten kommentar om at tråden hadde blitt redigert. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ro Skrevet 15. juli 2021 #3 Del Skrevet 15. juli 2021 Innlegg forsvinner hos meg også. Det er irriterende å skrive lang og gjennomtenkt kommentar for så å forsvinne. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NenehGoji Skrevet 15. juli 2021 #4 Del Skrevet 15. juli 2021 (endret) Hele forumet henger litt etter faktisk, er flere tråder det blir svart i som ikke havner øverst på lista over nye innlegg, og det står gjerne at det ikke har kommet flere svar enn tre stk. for en time siden, selv om det inne i selve tråden har kommet ti svar etter det osv. Noe er galt, det er helt sikkert! Endret 15. juli 2021 av NenehGoji 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 15. juli 2021 #5 Del Skrevet 15. juli 2021 Merket det jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 15. juli 2021 #6 Del Skrevet 15. juli 2021 Hei, Jeg har lagt merke til det selv, men aner ikke hva som er problemet. Tagger @TSP og håper at han kan se på det Elaine Marley, mod. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nimbus2000 Skrevet 15. juli 2021 #7 Del Skrevet 15. juli 2021 Elaine Marley skrev (42 minutter siden): Hei, Jeg har lagt merke til det selv, men aner ikke hva som er problemet. Tagger @TSP og håper at han kan se på det Elaine Marley, mod. Hei, taggefunksjonen fungerer ikke og man får heller ikke melding om når man får melding. Så om du skal kontakte TSP så er det kanskje lurere å bruke kommunikasjonsmiddel utenom forumet. Regner med at noen av dere moderatorer/administratorer har mailadressen eller telefonnummeret til TSP. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 15. juli 2021 #8 Del Skrevet 15. juli 2021 Nimbus2000 skrev (2 minutter siden): Hei, taggefunksjonen fungerer ikke og man får heller ikke melding om når man får melding. Så om du skal kontakte TSP så er det kanskje lurere å bruke kommunikasjonsmiddel utenom forumet. Regner med at noen av dere moderatorer/administratorer har mailadressen eller telefonnummeret til TSP. Ja, da ser han det nok ikke, men jeg har gitt beskjed så får vi håpe at han får sett på det ganske kjapt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nimbus2000 Skrevet 15. juli 2021 #9 Del Skrevet 15. juli 2021 Elaine Marley skrev (3 minutter siden): Ja, da ser han det nok ikke, men jeg har gitt beskjed så får vi håpe at han får sett på det ganske kjapt Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nimbus2000 Skrevet 15. juli 2021 #10 Del Skrevet 15. juli 2021 Elaine Marley skrev (22 minutter siden): Ja, da ser han det nok ikke, men jeg har gitt beskjed så får vi håpe at han får sett på det ganske kjapt Ser ut som man får varsel når man siteres av en bruker med brukernavn, men ikke når man siteres av AnonymBruker. Ser også ut som kun brukere med brukernavn kan bumpe opp tråder og at ikke AnonymBruker kan det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
true aspie Skrevet 16. juli 2021 #11 Del Skrevet 16. juli 2021 Det er noe helt feil her ja. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 16. juli 2021 #12 Del Skrevet 16. juli 2021 Det er trøbbel hos meg og. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løsning TSP Skrevet 16. juli 2021 Løsning #13 Del Skrevet 16. juli 2021 Takk for tips! Det skal være fikset nå. Årsaken var at kontoen AnonymBruker klarte å nå en teknisk grense i MySQL som gjorde at den ikke lenger klarte å lagre et høyere tall for innleggstelleren til kontoen… Og det fikk dessverre konsekvenser for andre ting. Dette er løst nå Jeg har satt i gang en bakgrunnsoppgave for å telle antall svar osv. i tråder på nytt, slik at forhåpentligvis så vil det gradvis stå riktig antall svar igjen i tilknytning til trådene utover dagen. Forhåpentligvis skal det løse opp i problemene dere har opplevd siste døgnet! test: @Elaine Marley 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå