AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #1 Del Skrevet 15. juli 2021 Jeg har tidligere mistet to ganger, og opplevde også denne gangen at jeg begynte å spotte. Jeg testet positivt tidlig, og blødningen sammenfalt med IKM. Først en dag med litt blodig slim på papiret, deretter magesmerter og noe friskt blod/rosa. Fremdeles bare når jeg tørket meg, ikke nok til at det kom i truseinnlegget, men det var nok til at jeg tenkte at jeg mistet på nytt. Papiret ble helt rødt altså. Etter det stoppet blødningen opp, og det er nå tilbake til litt blodig slim innimellom. Jeg vil si at symptomene ble litt svakere etter blødningen, men de har tatt seg opp igjen. Testene har fremdeles sterke utslag, har lagt ved et bilde av den jeg tok i morges. Jeg er bare 4+2, og har mistet ca en uke senere de forrige gangene, så jeg antar jo at dette går dårlig, men kan det likevel være et godt tegn at testene blir sterkere? Da er det jo noe som produserer hcg i alle fall? Og er det noen som har erfaring med en slik type blødning som jeg beskriver, som kan fortelle hvordan det gikk? Anonymkode: e1f86...1e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 15. juli 2021 #2 Del Skrevet 15. juli 2021 Det trenger ikke gå galt selv om du blør litt. Jeg blødde med forrige et par dager rundt ikm, trodde jeg hadde fått mensen og trodde Ikke jeg var gravid. Tok vel enda et par uker før jeg testet pga diverse symptomer. Men blødde bare de dagene rundt ikm. Som regel blør man jo endel om man mister. Kan godt gå bra dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #3 Del Skrevet 15. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har tidligere mistet to ganger, og opplevde også denne gangen at jeg begynte å spotte. Jeg testet positivt tidlig, og blødningen sammenfalt med IKM. Først en dag med litt blodig slim på papiret, deretter magesmerter og noe friskt blod/rosa. Fremdeles bare når jeg tørket meg, ikke nok til at det kom i truseinnlegget, men det var nok til at jeg tenkte at jeg mistet på nytt. Papiret ble helt rødt altså. Etter det stoppet blødningen opp, og det er nå tilbake til litt blodig slim innimellom. Jeg vil si at symptomene ble litt svakere etter blødningen, men de har tatt seg opp igjen. Testene har fremdeles sterke utslag, har lagt ved et bilde av den jeg tok i morges. Jeg er bare 4+2, og har mistet ca en uke senere de forrige gangene, så jeg antar jo at dette går dårlig, men kan det likevel være et godt tegn at testene blir sterkere? Da er det jo noe som produserer hcg i alle fall? Og er det noen som har erfaring med en slik type blødning som jeg beskriver, som kan fortelle hvordan det gikk? Anonymkode: e1f86...1e4 Når du frykter truende abort så er løsningen å gå til fastlegen. Si at du er gravid men frykter hvilken vei det går og be om å få ta HCG blodprøve med 1uke mellomrom hos legen. Da får du svaret ❤️ Anonymkode: 79d1b...618 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #4 Del Skrevet 15. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Når du frykter truende abort så er løsningen å gå til fastlegen. Si at du er gravid men frykter hvilken vei det går og be om å få ta HCG blodprøve med 1uke mellomrom hos legen. Da får du svaret ❤️ Anonymkode: 79d1b...618 Jada, jeg har vært i kontakt med både fastlegekontor og gynekolog. Jeg har som sagt mistet to ganger tidligere, så jeg er godt kjent med prosedyrene her.. Det er dessverre fellesferie og lite man kan gjøre med det om man mister nå uansett, så det blir ikke tatt noen prøver. Anonymkode: e1f86...1e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #5 Del Skrevet 15. juli 2021 Laura80 skrev (2 timer siden): Det trenger ikke gå galt selv om du blør litt. Jeg blødde med forrige et par dager rundt ikm, trodde jeg hadde fått mensen og trodde Ikke jeg var gravid. Tok vel enda et par uker før jeg testet pga diverse symptomer. Men blødde bare de dagene rundt ikm. Som regel blør man jo endel om man mister. Kan godt gå bra dette. Takk for svar, det er fint å høre gode erfaringer også ❤️ Anonymkode: e1f86...1e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå