Nokia Skrevet 15. juli 2021 #1 Del Skrevet 15. juli 2021 Min mann ønsker seg en Apple watch i gave. Det skal han få, men hvilken type bør jeg kjøpe? Han bruker nå Runkeeper til å tracke løpeturene sine - hvordan er denne funksjonen på iwatchen? Og kan han høre på Spotify? Og Storytel? Er det andre lure funksjoner han kan få ut av denne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #2 Del Skrevet 17. juli 2021 Nokia skrev (På 15.7.2021 den 11.52): Min mann ønsker seg en Apple watch i gave. Det skal han få, men hvilken type bør jeg kjøpe? Han bruker nå Runkeeper til å tracke løpeturene sine - hvordan er denne funksjonen på iwatchen? Og kan han høre på Spotify? Og Storytel? Er det andre lure funksjoner han kan få ut av denne? Jeg har Apple Watch 3, altså ikke den nyeste. Jeg må ha med iPhone på joggeturer for at jeg kan lytte til Spotify og kartlegge løperutene mine. Jeg bruker ikke runkeeper, men apple sine egne kart og de fungerer veldig godt for å holde oversikt. Man får de samme dataene på apple sin trasker som ved andre liknende apper. Anonymkode: 552d7...f09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå