AnonymBruker Skrevet 14. juli 2021 #1 Del Skrevet 14. juli 2021 Hvordan klarer du å sove om natten? Anonymkode: fcc9f...2fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sicario Skrevet 15. juli 2021 #2 Del Skrevet 15. juli 2021 Jeg har parkert veldig mange ganger på HC-plass. Jeg er ikke HC. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #3 Del Skrevet 15. juli 2021 Ja dessverre. Gjorde det en gang for mange år siden når jeg kjørte verditransport. Oppdaget ikke at jeg hadde gjort det. Vet ikke om det var dårlig merket men når jeg kom ut fikk jeg kjeft av en som trengte plassen. (Plassen var ved en inngang til et kjøpesenter). Hadde jeg vært klar over det ville jeg aldri parkert slik. Anonymkode: b3257...ced Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #4 Del Skrevet 15. juli 2021 Jeg har aldri parkert på hc plass. Jeg har feilparkert pinlig mange ganger, men aldri tatt plassen til noen som trenger den. Anonymkode: 84d49...2c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 123 eller noe Skrevet 15. juli 2021 #5 Del Skrevet 15. juli 2021 Ja 23:57 tok jeg en handicap-plass en gang, fordi panikken og logikken min sa jeg kom til å rekke butikken bedre om jeg tok den nærmeste pplassen. Det var 2 av dem, og jeg tvilte på at det kom 2 rullestolbiler 3 minutter før stengetid. De hadde aldri rukket å rulle inn på den lille tiden heller. Da jeg kom ut sto det faktisk en rullestolbil og ventet på plassen sin, så det ut som. Han kunne jo bare ta den andre. Fikk sovegreit på natta, men det var litt flaut, siden den sto der da jeg kom ut liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #6 Del Skrevet 15. juli 2021 Nei, det har aldri falt meg inn å være så frekk. Anonymkode: 90b23...e3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #7 Del Skrevet 15. juli 2021 Ja, jeg har gjort det en gang, det var fordi jeg punkterte utenfor et sykehjem og stod midt i veien for taxier, ambulanser og vareleveranser. Men det var driftslederen ved sykehjemmet som sa at jeg kunne stå der mens jeg ventet på berging slik at veien ble fri igjen. Og ja, jeg sover godt om natten selv om jeg kanskje hadde tatt plassen fra en som trengte den mer enn meg i et par timer! Anonymkode: be9d1...6bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå