Gå til innhold

Babyklister

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Dere som har litt erfaring med babyklister, skal man bruke det hele syklusen eller kun etter EL? Jeg begynte på det etter EL forrige syklus, men syns det var vanskelig å huske på å ta det tre ganger om dagen. Sluttet å ta det da mensen kom, men burde jeg ha fortsatt? Er i PP 10 nå.

Anonymkode: d3d3e...1dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skader ikke å ta hele syklusen, men er ikke nødvendig. Jeg har alltid bare tatt fra selve EL-dagen og utover i dpo-land. Stoppet hvis mensen har kommet, men som gravid har jeg fortsatt til sv.uke 10. Tar to ganger om dagen (morgen + kveld). Rutine ved tannpussen, så lett å huske syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Amatariel skrev (11 timer siden):

Skader ikke å ta hele syklusen, men er ikke nødvendig. Jeg har alltid bare tatt fra selve EL-dagen og utover i dpo-land. Stoppet hvis mensen har kommet, men som gravid har jeg fortsatt til sv.uke 10. Tar to ganger om dagen (morgen + kveld). Rutine ved tannpussen, så lett å huske syns jeg.

Ok, takk for svar. Da venter jeg til jeg er i dpo-land igjen. Det var lurt å legge det inn sammen med tannpussen!😊

Anonymkode: d3d3e...1dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 måneder senere...

Hei. Gammel tråd men hvor fikk du tak i babyklister? :) finner ingen som sender til Norge 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Jeg har en uåpnet som jeg kjøpte i høst du kan kjøpe om du vil. Jeg betalte en formue for frakt da, så selger den for 600 kr da det var ca det jeg betalte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...