Gå til innhold

Verdens beste spiss.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Verdens beste spiller i 9-rollen er etter min mening Roberto Firmino. Jeg er ikke Liverpooltilhenger, men hadde jeg vært trener ville jeg hatt Firmino på laget lenge før Haaland eller Lewandowski.

Lag med Firmino-typer på laget gjør det over tid bedre enn lag med Haaland- og Lewandowski-typer. Fordi Firmino har en fotballforståelse som gjør andre spillere på laget bedre uansett hvem han spiller med. Summen av at de 10 andre spillerne på laget presterer bedre, overgår den fordelen man får med Lewandowski og Haalands enkeltprestasjoner.

Anonymkode: 67e9e...99c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Enig,  men nå er jeg Liverpool supporter 😆

Anonymkode: 976ab...e6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Litt sent ute med denne. Forming er over toppen. Var skuffende forrige sesong.

Anonymkode: b0fc2...d10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 14.7.2021 den 18.28):

Verdens beste spiller i 9-rollen er etter min mening Roberto Firmino. Jeg er ikke Liverpooltilhenger, men hadde jeg vært trener ville jeg hatt Firmino på laget lenge før Haaland eller Lewandowski.

Lag med Firmino-typer på laget gjør det over tid bedre enn lag med Haaland- og Lewandowski-typer. Fordi Firmino har en fotballforståelse som gjør andre spillere på laget bedre uansett hvem han spiller med. Summen av at de 10 andre spillerne på laget presterer bedre, overgår den fordelen man får med Lewandowski og Haalands enkeltprestasjoner.

Anonymkode: 67e9e...99c

"Firmino-typer" er vel en slags falsk nier og det er jo det Messi også spiller. Så da er vel spørsmålet om Firmino spiller bedre enn Messi og svaret er nei.Skjønner ikke hvordan Firmino kan være verdens beste spiss når det er andre som gjør den samme jobben bedre. Messi har flere mål, assist og nøkkelpasninger enn Firmino. 

Anonymkode: a641b...408

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 7/21/2021 den 0.02):

"Firmino-typer" er vel en slags falsk nier og det er jo det Messi også spiller. Så da er vel spørsmålet om Firmino spiller bedre enn Messi og svaret er nei.Skjønner ikke hvordan Firmino kan være verdens beste spiss når det er andre som gjør den samme jobben bedre. Messi har flere mål, assist og nøkkelpasninger enn Firmino. 

Anonymkode: a641b...408

Messi spiller i alle fall ikke samme posisjon som Firmino. 

Messi spiller heller ikke samme posisjon som Allisson. Bare for å understreke det. Det er jo ikke sikkert du ser forskjell.

Anonymkode: ab834...645

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...