Gå til innhold

Han virker SÅ interessert, men tar aldri initiativ

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Begynt å snakke med en fyr. Var han som tok kontakt med meg, og virket veldig ivrig. De første to dagene startet han samtaler flere ganger om dagen. Vi fikk umiddelbart veldig god kontakt, det fløt veldig bra, veldig flørtete og litt seksuell tone, begge har vært veldig frempå. Men så sluttet han å ta initiativ omtrent med en gang. Jeg ble usikker, men fortsatte å ta kontakt med han cirka én gang om dagen. Hver gang jeg tar kontakt er han veldig vennlig, flørtende, gir komplimenter, spør hvordan dagen min er eller følger opp noe fra tidligere samtale. Han flørter veldig, og sier at han har veldig godt inntrykk av meg, og vi har avtalt at vi skal møtes når vi begge er hjemme fra ferier om en uke (men ikke dag, bare snakket om at da kan vi treffes). 

Han er alltid veldig snill mot meg, og veldig flørtende. Når jeg har startet samtalen holder han den ofte gående lenge. Han bruker mye emojier. Samtalene ender aldri kjedelig, men veldig søtt, hyggelig eller sexy. Hvorfor tar han aldri kontakt da?

Jeg lot to uavhengige lese litt i samtalene våre for å vurdere, og alle sier sånn "SHIT han er PÅ!".

Jeg er helt ny på dette etter å ha kommet ut av et langt forhold. Blir forvirret av at han ikke tar noe initiativ, men at han svarer så interessert. 

Tanker?

Anonymkode: 82a08...bd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Han er vel sjenert, inviter han på date

Anonymkode: 2d47a...cd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det å ta kontakt først går jo ofte begge veier. Ta kontakt du først med han nå i et par dager, så stopp og se hva som skjer.
Om han ikke prøver å ta kontakt med deg først igjen, så er han ikke så interessert. 

Anonymkode: 4aba2...e08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Han er vel sjenert, inviter han på date

Anonymkode: 2d47a...cd6

Nei, han går ikke fra  å plutselig være super-på til å være sjenert.. gir ikke mening

Anonymkode: 4aba2...e08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig han ikke ser noe poeng i å foreslå noe konkret akkurat nå siden han er på ferie og uansett ikke kan møte deg. Og hvis han er på ferie, har han sannsynligvis andre ting å gjøre enn å chatte med deg hele tiden. Synes du forventer mye hvis du mener at han skal bruke hele ferien sin på å flørte med deg.

Eventuelt er han i et forhold og soler seg i glansen av oppmerksomheten din. 

Men dette får du nok ikke svar på før om en uke. Lykke til :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...