AnonymBruker Skrevet 14. juli 2021 #1 Del Skrevet 14. juli 2021 Begynt å snakke med en fyr. Var han som tok kontakt med meg, og virket veldig ivrig. De første to dagene startet han samtaler flere ganger om dagen. Vi fikk umiddelbart veldig god kontakt, det fløt veldig bra, veldig flørtete og litt seksuell tone, begge har vært veldig frempå. Men så sluttet han å ta initiativ omtrent med en gang. Jeg ble usikker, men fortsatte å ta kontakt med han cirka én gang om dagen. Hver gang jeg tar kontakt er han veldig vennlig, flørtende, gir komplimenter, spør hvordan dagen min er eller følger opp noe fra tidligere samtale. Han flørter veldig, og sier at han har veldig godt inntrykk av meg, og vi har avtalt at vi skal møtes når vi begge er hjemme fra ferier om en uke (men ikke dag, bare snakket om at da kan vi treffes). Han er alltid veldig snill mot meg, og veldig flørtende. Når jeg har startet samtalen holder han den ofte gående lenge. Han bruker mye emojier. Samtalene ender aldri kjedelig, men veldig søtt, hyggelig eller sexy. Hvorfor tar han aldri kontakt da? Jeg lot to uavhengige lese litt i samtalene våre for å vurdere, og alle sier sånn "SHIT han er PÅ!". Jeg er helt ny på dette etter å ha kommet ut av et langt forhold. Blir forvirret av at han ikke tar noe initiativ, men at han svarer så interessert. Tanker? Anonymkode: 82a08...bd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2021 #2 Del Skrevet 14. juli 2021 Han er vel sjenert, inviter han på date Anonymkode: 2d47a...cd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2021 #3 Del Skrevet 14. juli 2021 Det å ta kontakt først går jo ofte begge veier. Ta kontakt du først med han nå i et par dager, så stopp og se hva som skjer. Om han ikke prøver å ta kontakt med deg først igjen, så er han ikke så interessert. Anonymkode: 4aba2...e08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2021 #4 Del Skrevet 14. juli 2021 8 minutter siden, AnonymBruker said: Han er vel sjenert, inviter han på date Anonymkode: 2d47a...cd6 Nei, han går ikke fra å plutselig være super-på til å være sjenert.. gir ikke mening Anonymkode: 4aba2...e08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Robin666 Skrevet 14. juli 2021 #5 Del Skrevet 14. juli 2021 La nå mannen få slappe av på ferie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ti10 Skrevet 14. juli 2021 #6 Del Skrevet 14. juli 2021 Mulig han ikke ser noe poeng i å foreslå noe konkret akkurat nå siden han er på ferie og uansett ikke kan møte deg. Og hvis han er på ferie, har han sannsynligvis andre ting å gjøre enn å chatte med deg hele tiden. Synes du forventer mye hvis du mener at han skal bruke hele ferien sin på å flørte med deg. Eventuelt er han i et forhold og soler seg i glansen av oppmerksomheten din. Men dette får du nok ikke svar på før om en uke. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå