AnonymBruker Skrevet 14. juli 2021 #1 Del Skrevet 14. juli 2021 Noen her som trener på Feelgood senter og kan fortelle litt om hvordan det er? Har sett videoer på nettet og har såvidt prøvd, så selve treningen vet jeg hvordan foregår. Er det mest pensjonister som trener og vil man bli ledd av hvis man trener der som en som er under 50 år? Anonymkode: ed736...b12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Unn9 Skrevet 14. oktober 2022 #2 Del Skrevet 14. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 14.7.2021 den 15.31): Noen her som trener på Feelgood senter og kan fortelle litt om hvordan det er? Har sett videoer på nettet og har såvidt prøvd, så selve treningen vet jeg hvordan foregår. Er det mest pensjonister som trener og vil man bli ledd av hvis man trener der som en som er under 50 år? Anonymkode: ed736...b12 Jeg har akkurat begynt der. Jeg er litt over 50, men fikk høre at det var folk i 30 årsalderen der på kveldene. Ingen ler om du er under 50. Det er for folk i alle aldre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #3 Del Skrevet 14. oktober 2022 Unn9 skrev (1 time siden): Jeg har akkurat begynt der. Jeg er litt over 50, men fikk høre at det var folk i 30 årsalderen der på kveldene. Ingen ler om du er under 50. Det er for folk i alle aldre. Takk for svar. Jeg fikk medlemskap av moren min for et halvt år så jeg testet det ut. På senteret her i byen var det ingen på min alder, men de fleste pensjonister trener på formiddagene, så jeg trente på kvelden og hadde hele senteret for meg selv. Følte meg allikevel litt "dum" av å trene sånn når jeg er frisk ellers, bare lat, så jeg fortsatte ikke. Likte treningen, men det gikk litt tregt for meg. Anonymkode: ed736...b12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Unn9 Skrevet 14. oktober 2022 #4 Del Skrevet 14. oktober 2022 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Takk for svar. Jeg fikk medlemskap av moren min for et halvt år så jeg testet det ut. På senteret her i byen var det ingen på min alder, men de fleste pensjonister trener på formiddagene, så jeg trente på kvelden og hadde hele senteret for meg selv. Følte meg allikevel litt "dum" av å trene sånn når jeg er frisk ellers, bare lat, så jeg fortsatte ikke. Likte treningen, men det gikk litt tregt for meg. Anonymkode: ed736...b12 Det var jo synd. Jeg er også frisk, pleier egentlig å trene på vanlig treningssenter. Nå har det kommet Feelgood her i området her jeg bor, så da ville jeg teste det ut. Jeg fikk beskjed om at det var folk i 30 årsalderen på kveldstid der. Jeg trener rett etter jobb, så jeg har ikke sett noen yngre der selv. De fleste ser ut til å være litt eldre enn meg, men det bryr jeg meg ikke noe om. Jeg vet ikke om treningen er effektiv for meg, som egentlig er vant til vanlig treningssenter. Jeg skal gi det litt tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #5 Del Skrevet 14. oktober 2022 Unn9 skrev (6 minutter siden): Det var jo synd. Jeg er også frisk, pleier egentlig å trene på vanlig treningssenter. Nå har det kommet Feelgood her i området her jeg bor, så da ville jeg teste det ut. Jeg fikk beskjed om at det var folk i 30 årsalderen på kveldstid der. Jeg trener rett etter jobb, så jeg har ikke sett noen yngre der selv. De fleste ser ut til å være litt eldre enn meg, men det bryr jeg meg ikke noe om. Jeg vet ikke om treningen er effektiv for meg, som egentlig er vant til vanlig treningssenter. Jeg skal gi det litt tid. Håper du får mer ut av det enn jeg fikk. Det som var best på hele senteret var massasjestolen. Anonymkode: ed736...b12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Unn9 Skrevet 14. oktober 2022 #6 Del Skrevet 14. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Håper du får mer ut av det enn jeg fikk. Det som var best på hele senteret var massasjestolen. Anonymkode: ed736...b12 Ja den er bra den 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå