Gå til innhold

Er olabukse på stranda innenfor?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kle deg i det du føler deg komfortabel i! Jeg har aldri vært komfortabel i min egen kropp, selv som ung og uten arr, strekkmerker og lignende. Jeg badet alltid i lange shorts og t-skjorter. Så min konklusjon er: gjør det som du føler deg komfortabel i, men jeg tror nok også at mange vil kunne se to ganger på deg uansett om du har jeans eller bikinitruse :) 

Endret av Sheik
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har et langt rødt og blått  arr som går fra midten av overarmen og nedover underarmen. Folk vrir seg bort og lager disse ansiktene 😬😧  hvis det er synlig, så jeg dekker over det med medisinsk teip. 

Anonymkode: f4a59...798

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo kjøpe deg en luftig bukse av lin eks? Mange billige på Hm 

forklar arrene dine.. ? 
 

Det er veldig dumt at du føler det slik, om noen år vil du angre på at du ikke var mer fri som ung. (Snakker av erfaring her) føler jeg har mistet mye tid på å gjemme meg selv, når jeg ser tilbake på bilder så gjorde jeg situasjon 100ganger verre i hodet mitt. 

jeg forstår at det er et realt problem for deg, men du burde begynne å snakke med noen så du slipper å hadet det slik for alltid :)  

Anonymkode: 4a41f...012

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, frogger said:

Synes det er flott og sexy når jeg ser kvinner i jeans på stranda jeg, så go for it😊

Har ikke noe ønske om å fremstå slik, men hvis det er derfor folk tror jeg går med så er det jo bedre enn at de ser på meg som et freakshow

Anonymkode: b3784...5e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, AnonymBruker said:

Både jorts og jongs er helt naturlig på en strand

Anonymkode: ef06d...425

Hva er det?

Anonymkode: b3784...5e7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Sheik said:

Kle deg i det du føler deg komfortabel i! Jeg har aldri vært komfortabel i min egen kropp, selv som ung og uten arr, strekkmerker og lignende. Jeg badet alltid i lange shorts og t-skjorter. Så min konklusjon er: gjør det som du føler deg komfortabel i, men jeg tror nok også at mange vil kunne se to ganger på deg uansett om du har jeans eller bikinitruse :) 

Takk for det🙂

Anonymkode: b3784...5e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

39 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har et langt rødt og blått  arr som går fra midten av overarmen og nedover underarmen. Folk vrir seg bort og lager disse ansiktene 😬😧  hvis det er synlig, så jeg dekker over det med medisinsk teip. 

Anonymkode: f4a59...798

Huff kjenner meg igjen i følelsen din:sad:

Anonymkode: b3784...5e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker said:

Du kan jo kjøpe deg en luftig bukse av lin eks? Mange billige på Hm 

forklar arrene dine.. ? 
 

Det er veldig dumt at du føler det slik, om noen år vil du angre på at du ikke var mer fri som ung. (Snakker av erfaring her) føler jeg har mistet mye tid på å gjemme meg selv, når jeg ser tilbake på bilder så gjorde jeg situasjon 100ganger verre i hodet mitt. 

jeg forstår at det er et realt problem for deg, men du burde begynne å snakke med noen så du slipper å hadet det slik for alltid :)  

Anonymkode: 4a41f...012

Ser det virkelig så mye bedre ut med linbukse enn olabukse?

Orker ikke drive å forklare meg for folk hele tiden. Og folk kan være veldig ufine og da er voksne jeg sikter til

Takk for fine ord.  Jeg plages ikke selv av å gå i olabukse uansett varme. men er om folk kommer til spørre og kommentere det til meg hele tiden. Og da er det fremmede som er på stranda jeg mener

Anonymkode: b3784...5e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Blomsterpotta said:

Jeg hadde stusset om jeg så noen i olabukse og bikinitopp ja. Hvorfor skal du være så skamfull over arr? Uansett hvordan de arrene har kommet dit, så er det sin historie.

Jeg har strekkmerker både her og der etter 2 store babyer. Har andre arr etter ulykker og operasjoner. Det er min historie og vil folk glane så værsågod. Har til dags dato ikke merket at folk ser noe mer på meg enn på andre.

Få på deg bikinitruse, skjørt eller shorts og kos deg på stranda 😊 Gi fullstendig f i hva andre evt tenker.

 

1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg har selv arr ++ på bena som jeg kvier meg for å vise fram, vil slippe spørsmål og kommentarer. Så jeg bruker vide, luftige linbukser eller skjørt eller kjoler med litt lengde når jeg skal noe steds i sommervarmen. Hjemme blir det korte skjørt og kjoler.

Anonymkode: 98c6e...1f1

Takk for fine ord fra dere begge🙂

Jeg plages, som jeg nevnte til en annen, ikke selv av å gå med olabukse uansett hvor varmt det er. Jeg bruker det selv om jeg bare sitter hjemme🙂 Det er folk som skal si alt de tenker når de er ute som plager meg

Anonymkode: b3784...5e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ser det virkelig så mye bedre ut med linbukse enn olabukse?

Orker ikke drive å forklare meg for folk hele tiden. Og folk kan være veldig ufine og da er voksne jeg sikter til

Takk for fine ord.  Jeg plages ikke selv av å gå i olabukse uansett varme. men er om folk kommer til spørre og kommentere det til meg hele tiden. Og da er det fremmede som er på stranda jeg mener

Anonymkode: b3784...5e7

Ja linbukser ser mye mer sommerlig og Strand «akseptabelt ut»  du vil ha bukse på deg siden du ikke ønsker opperksomhet, jeg tror olabukse på Strand vil føre til opperksomhet/blikk. 

De ser litt stive ut, og du vil kanskje føle der er litt rart først, men jeg lover at du kommer til å like det når du er på stranden :) stoffet puster så det kjennes mye mer behagelig ut. 
 

https://www2.hm.com/no_no/search-results.html?q=lin+bukse

mange å velge mellom :)

 

Anonymkode: 4a41f...012

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja linbukser ser mye mer sommerlig og Strand «akseptabelt ut»  du vil ha bukse på deg siden du ikke ønsker opperksomhet, jeg tror olabukse på Strand vil føre til opperksomhet/blikk. 

De ser litt stive ut, og du vil kanskje føle der er litt rart først, men jeg lover at du kommer til å like det når du er på stranden :) stoffet puster så det kjennes mye mer behagelig ut. 
 

https://www2.hm.com/no_no/search-results.html?q=lin+bukse

mange å velge mellom :)

 

Anonymkode: 4a41f...012

Takk skal du ha🙂 Skal tenke på sjekke ut de. Men blir nok ikke før helga at jeg gjør det. Trives jo også som nevnt veldig godt i olabukse selv om det er veldig varmt ute🙂

Anonymkode: b3784...5e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

 

Takk for fine ord fra dere begge🙂

Jeg plages, som jeg nevnte til en annen, ikke selv av å gå med olabukse uansett hvor varmt det er. Jeg bruker det selv om jeg bare sitter hjemme🙂 Det er folk som skal si alt de tenker når de er ute som plager meg

Anonymkode: b3784...5e7

Det er egentlig veldig få mennesker i Norge som kommenterer andres kropper til personen. Jeg har stygge arr på overarmen og det ene benet, men kan ikke huske at noen har kommentert dem.

Men selvsagt, du gjør akkurat det som gjør deg komfortabel 😊 

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lest de andre svarene, men jeg personlig hadde nok satt mer spørsmålstegn ved en med jeans på stranda, enn en i badetøy med arr rundt om 😊 Har selv fire arr på leggene, relativt ferske så de er rødlilla enda, har endelig kommet dit at jeg ikke bryr meg om folk ser og tenker sitt - jeg ser/tenker sjeldent på folks kropp selv, da gjør nok ikke «folk» det tilbake :) 

Anonymkode: 35361...fea

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er egentlig poenget med å dra på stranda om du verken skal bade eller sole deg? Jeg hadde droppet det.

Anonymkode: 78e67...151

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en hudfarget strømpebukse under bikinien som er såpass tykk at man ikke ser arrene da vel. Den kan du bade i også. 

Anonymkode: 638c2...9f8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å ha jeans på stranda er egentlig ganske vanlig og tror ingen hadde sett noe rart på det. Lurer dere som svarer noe annet har vært på ei strand både i inn og utland de siste 10 åra...

Anonymkode: 2e453...73a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Eg såg ei med arr nedover begge beina i dag.

Registrerte det, og kunne ikkje brydd meg mindre. 

Anonymkode: 6b671...1c8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke stusset i det hele tatt en kort olashorts passer fint til bikini☺️

Anonymkode: b003e...bcb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeans er vel det minst praktiske av alt en strand, men du gjør jo som du vil. 

Anonymkode: e68ea...eb5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går med boblejakke på stranden! Og moon boots. 

Anonymkode: d45ee...579

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...