Gå til innhold

Er olabukse på stranda innenfor?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hadde du stusset veldig hvis du så ei ligge på stranda i olabukse og bikinitopp? Skal på stranda til helgen og har noen stygge arr jeg ikke vil vise frem. Jeg trives best i olabukse, og i varmen synes jeg det er mer behagelig enn stoffbukser eller joggebukse, og tenkte å ha det med en bikinitopp. Men ønsker jo ikke at alle skal sitte å stirre på meg eller komme med slengbemerkninger. Og er det best med lyse eller mørke? Hull på knærne eller ikke?

Anonymkode: b3784...5e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jo mørkere de er, desto varmere blir de i sola.

Anonymkode: 18cc8...d47

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke ta på deg et fotlangt skjørt i stedet? Det er luftigere og ser mer sommerlig ut enn et par jeans på stranden. Synes jeg i hvert fall.

 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg kan bestemme: gjør som du vil. Jeg går konsekvent med olabukser selv når det er 30 grader - ingen skal bestemme hva jeg skal ha på meg. Nå er jeg aldri på stranda da - men tipper det garantert finnes noen der som har meninger om at du har på deg olabukse. Noen har helt sikkert ikke takt og tone nok til å holde det for seg selv heller. Men de bestemmer likefullt ikke over deg.

Anonymkode: f9ac3...e3d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min første tanke hadde nok vært at det så ulidelig varmt ut. Jeg hadde for noen år siden glemt shortsen min, og husker med skrekk den kokvarme dagen jeg var nødt til å ha på meg dongeribukser på stranden. Det var ren lidelse. Hadde vel bare antatt du kanskje var i samme situasjon og ikke mer enn det. 

Anonymkode: 14679...f14

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna

Innafor er det selvsagt, men jeg ville nok heller tatt på en tynn luftig bukse. Jeans blir varmt.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men ja, mørke blir varmt. Veldig varmt. Ta på deg noe som er så lyst som mulig.

Anonymkode: 14679...f14

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan gå i varmedress på stranda uten at det bryr meg, men det finnes jo mye annet man heller kan bruke enn olabukse. Hva med en fin sarong, et langt skjørt, eller en maxikjole i stedet? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor bry seg hva andre mener?

Jeg syns bare det høres forferdelig varmt ut. 

Anonymkode: 77198...e54

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville heller valgt linbukser, sarong eller et luftig skjørt :) olabukse høres grusomt varmt ut! 
 

Også vil jeg tro at du er den eneste som bryr deg nevneverdig om arrene dine. Absolutt alle har egne usikkerheter og «skavanker» som de er mer selvopptatt om. Jeg har selv både arr, celulitter, strekkmerker, endel ekstra kilo, og psoriasis. Altså ganske mye som ikke nødvendigvis gjør meg til den fineste på stranda. Men jeg dekker ikke kroppen min til for å behage andre. Jeg går ofte i korte kjoler på sommeren, fordi det er det som er mest behagelig for meg. Om da andre syntes bena mine er stygge/burde tildekkes, er det andre sitt problem. Ikke mitt. 
 

Mitt beste tips? Ta et passe langt, litt tynt skjørt på deg. Prøv uten, og se hvordan det føles! Om det blir for ubehagelig, så tar du skjørtet på igjen :) 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her: 

Takk for at dere svarer🙂 Det å ikke tildekke arrene det skjer ikke, da blir det heller til at jeg ikke drar.

Skjørt/kjoler verken liker jeg ikke å gå med eller har noen (har 1 selskapskjole og bunad og det er det). Mulig jeg er litt annerledes som synes jeans er mindre varmt enn andre bukser?

Tror jeg kommer til å ta et par lyse med hull på knærne og oppklippet kant nederst på beina, det ser kanskje litt mer sommerlig ut enn mørke?

 

Anonymkode: b3784...5e7

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde stusset om jeg så noen i olabukse og bikinitopp ja. Hvorfor skal du være så skamfull over arr? Uansett hvordan de arrene har kommet dit, så er det sin historie.

Jeg har strekkmerker både her og der etter 2 store babyer. Har andre arr etter ulykker og operasjoner. Det er min historie og vil folk glane så værsågod. Har til dags dato ikke merket at folk ser noe mer på meg enn på andre.

Få på deg bikinitruse, skjørt eller shorts og kos deg på stranda 😊 Gi fullstendig f i hva andre evt tenker.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selv arr ++ på bena som jeg kvier meg for å vise fram, vil slippe spørsmål og kommentarer. Så jeg bruker vide, luftige linbukser eller skjørt eller kjoler med litt lengde når jeg skal noe steds i sommervarmen. Hjemme blir det korte skjørt og kjoler.

Anonymkode: 98c6e...1f1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker joggebukse på stranda slik at ståkuken kan vokse fritt.

Anonymkode: d8c70...2de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som om arr var noe å skjemmes over.

Jojo.

Anonymkode: 139f4...983

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Nå vet ikke jeg hva arrene dine kommer av. Men har du tenkt over at det å ligge i langbukse - og det at på til en mørk og tykk dongeribukse - vekker like mye oppsikt som arr?

Altså, jeg kunne ikke brydd meg mindre om hva du velger å gå i på stranden, men hvis hensikten er å ikke vekke oppsikt tror jeg du velger feil strategi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har masse arr etter kviser på skuldrene. Gråter inni meg når jeg ser alle andres plettfrie hud. Kler likevel av meg på stranda.

Anonymkode: 78e67...151

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er flott og sexy når jeg ser kvinner i jeans på stranda jeg, så go for it😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både jorts og jongs er helt naturlig på en strand

Anonymkode: ef06d...425

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Både jorts og jongs er helt naturlig på en strand

Anonymkode: ef06d...425

? og ?

Anonymkode: 77198...e54

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...