Gå til innhold

Fant forlovelsesring hjemme


Sano87643

Anbefalte innlegg

Hvorfor sier dere at hun må spørre han? Nå er det jo ikke sikkert, men tenk om han planlegger å fri, også ødelegger hun frieriet med å spørre om noe sånt? Nei Ts, jeg hadde ikke sagt noe, jeg hadde iallefall ventet noen måneder, om ikke enda lenger med å spørre😊

Anonymkode: 546f6...39d

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Merkelig at det bare var en herrering. Når vi forlovet oss lå begge ringene i etuiet ?  Tittet du ikke inne i ringen? Der kunne du ha fått svaret... Din og så dato...

Anonymkode: b969e...00f

Det er ikke vanlig å gravere en ring før man har fridd. Da mister du garantien gullsmeden oftest gir for å bytte den eller endre størrelsen... 

Anonymkode: fb1a0...4b9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann visste  at jeg ønsket meg en ring med mye diamanter og litt utypisk giftering. Han kjøpte derfor en vanlig ring til seg selv og en dyrere ring til meg(🙈). De kom derfor ikke i «sett», og jeg tipper din ligger i en annen eske et sted. 

Anonymkode: 67975...3cf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du er en sånn "mannen skal fri, på eget initiativ, når det passer meg, og det må være overraskende, og han må ha kjøpt en ring på forhånd, og jeg må garantert elske ringen han har valgt, og han har funnet den perfekte ringen fordi han kjenner meg og smaken min så godt uten å ha spurt konkret hva jeg liker osv" så venter du og ser.

Dersom du er i et sånn forhold at dere kan snakke sammen og er jevnbyrdige så bare spør du ham. 

Anonymkode: 9ff82...825

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Dersom du er i et sånn forhold at dere kan snakke sammen og er jevnbyrdige så bare spør du ham. 

Man kan ha god kommunikasjon og være jevnbyrdige i forholdet selv om man ikke spør om akkurat dette. Tenk om mannen har planlagt et frieri, som da ødelegges hvis hun spør? Jeg hadde ikke spurt. Jeg hadde ventet og sett an noen uker/ et par måneder iallefall. Og samtidig vært forberedt mentalt på at det kanskje ikke dreier seg om et frieri.

Anonymkode: 546f6...39d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Hvorfor sier dere at hun må spørre han? Nå er det jo ikke sikkert, men tenk om han planlegger å fri, også ødelegger hun frieriet med å spørre om noe sånt? Nei Ts, jeg hadde ikke sagt noe, jeg hadde iallefall ventet noen måneder, om ikke enda lenger med å spørre😊

Anonymkode: 546f6...39d

Fordi om hun virkelig vil ha svaret på det så må hun spørre han, hva andre tenker, synser og mener er hvertfall ikke fasiten.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Byou skrev (På 12.7.2021 den 14.11):

Kan det være noen andre sin ring? At han har passet på en ring til en venn som skulle fri? Siden det ikke var en damering?

jeg prater bare med det med typen min jeg😂😂 «Når vi skal gifte oss så skal vi ha…» også videre. Så vi er begge enige om at vi skal gifte oss, og han vet at jeg ikke godtar en evig forlovelse og at han ikke kan gå i evighet uten å fri til meg. For det har jeg sagt, når vi begynte å prate om min brors evige forlovelse😂

Hæ? Dette skjønner jeg ikke noe av. Dere er jo allerede enige om at dere skal gifte dere, dere er langt forbi fasen der noen skal fri. Å fri er jo å ta opp spørsmålet «skal vi gifte oss», og det har dere jo gjort.

Og hva mener du med «evig forlovelse»? Forlovet blir man jo evt ved at man blir enig om å gifte seg, enten i en samtale om temaet eller ved at den ene spør formelt (frir). Man frir da ikke en gang til ETTER man er blitt forlovet… Man kan ikke gå forlovet og vente på ENDA et frieri, det gir jo ingen mening.

 

Anonymkode: 74b69...995

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...