AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #1 Del Skrevet 11. juli 2021 Er det noen som var plaget med hyppige tilbakevendende sopp infeksjoner som likevel ble gravid? Jeg og mannen har prøvd lenge å bli gravide uten hell.. Jeg får så veldig ofte sopp infeksjon rundt den tiden vi prøver så da er det ikke særlig lett å ha sex. Min lege sier at det ikke minsker kjangsene for graviditet, men er det noen her som har erfaring med det? Anonymkode: ac01c...525 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #2 Del Skrevet 11. juli 2021 Slet med det masse for noen år siden, fortalte det til gyn som sa akkurat det samme som din lege, det påvirker ikke fertilitet. Ta en tur til gynekolog for å sjekke at alt ser bra ut om dere har prøvd en stund Anonymkode: 57eb6...e51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #3 Del Skrevet 13. juli 2021 Jeg vet nå ikke med det, jeg opplever at jeg blir lettere gravid om jeg har behandlet infeksjonen. Jeg får ikke samme kvalitet på eggløsningsslimet når jeg har sopp, og det er jo helt avgjørende for at det skal klaffe. Anonymkode: aeb62...1d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå