Gjest hmm Skrevet 15. september 2005 #1 Del Skrevet 15. september 2005 Jeg blir betatt. Kaprer fyren. Blir lei og dropper han. Nå har jeg endelig lært å holde meg borte fra de jeg blir betatt av. Vil ikke såre flere. Men så vil jeg ikke være singel resten av livet heller da. Hva gjør man? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 15. september 2005 #2 Del Skrevet 15. september 2005 Hvorfor blir du lei da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hmm Skrevet 15. september 2005 #3 Del Skrevet 15. september 2005 Fordi jeg har feil innstilling/tankegang kansje? Jeg er såpass gammel (29) at jeg burde snart være moden for ett langvarig forhold... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trolletrine Skrevet 15. september 2005 #4 Del Skrevet 15. september 2005 Hmmm...kjenner meg igjen.Jeg finner alltid feil ved de som gjør at jeg tilslutt ikke tåler de i det hele tatt.Er som oftes bagateller som skrivefeil( )teit på håret osv.Og så bare baller det seg på.Akkurat som om JEG er så veldig perfekt,liksom Har faktisk aldri tenkt over det før,helt til vennene mine har gjort meg oppmerksom på det,og jeg ser at det stemmer.Nå er jeg straks 31 år,og sitter her barnløs og manneløs.Selv tror jeg at sånne som oss to må jobbe endel med følelsene,-det må jo være noe som gjør at vi avviser de som liker oss(for det er jo det man gjør).Vet ikke om det går på egen selvverdi og selvfølelse,eller om det går på redsel for å binde seg eller noe i den dur.Men tror det ligger i den gaten de,ja.Det eneste som hjelper tror jeg må være å enten rydde opp i følelseslivet,eller å svelge de usaklige følelsene vi får når de oppstår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knyst Skrevet 15. september 2005 #5 Del Skrevet 15. september 2005 Tror kanskje noen mennesker er slik at de går lei etter en stund. Men det finnes sikkert noe å gjøre med det også, men man må nok da være villig til å endre på seg selv, og det er kanskje ikke alltid hverken et ønske eller så veldig lett. Inntil videre er det kanskje greit å kun ha forhold til andre som også går lei etter en stund hehe... Hvertfall være litt varsom dersom man treffer noen som åpenlyst er ute etter noe svært varig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vixen Skrevet 15. september 2005 #6 Del Skrevet 15. september 2005 Er dere sikre på at dere virkelig er forelsket i de dere finner da? Da ser man ikke de små teite detaljene som irriterer (i alle fall ikke med en gang) - da er disse detaljene ofte bare søtt -viXen- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 15. september 2005 #7 Del Skrevet 15. september 2005 Var sånn før jeg også.. bestemte meg for å kutte ut den dumme tankegangen jeg får når jeg begynner å finne feil litt ut i forholdet. Og nå har jeg vært med typen i 2 år, så det fungerte.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xray Skrevet 15. september 2005 #8 Del Skrevet 15. september 2005 ja ja er det ikke slik kvinner er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. september 2005 #9 Del Skrevet 16. september 2005 Er dere sikre på at dere virkelig er forelsket i de dere finner da? Da ser man ikke de små teite detaljene som irriterer (i alle fall ikke med en gang) - da er disse detaljene ofte bare søtt -viXen- ← Satser på at du har rett, jeg. Selv blir jeg ikke betatt av gutter, engang. Jeg kan synes de er kjempeOK, kjekke etc, men ikke noe mer. Trekker meg lynraskt unna med en gang en av de vil noe mer enn vennskap. Jeg trøster meg med at jeg HAR vært forelsket før, flere ganger, selv om det har vært år imellom hver gang jeg fant noen jeg likte. Siden det har skjedd før, vil det sikkert skje igjen. Jo mer man PRØVER å like gutter man ikke er forelsket i, desto mer vil det resultere i det motsatte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 16. september 2005 #10 Del Skrevet 16. september 2005 Jeg blir betatt. Kaprer fyren. Blir lei og dropper han. Nå har jeg endelig lært å holde meg borte fra de jeg blir betatt av. Vil ikke såre flere. Men så vil jeg ikke være singel resten av livet heller da. Hva gjør man? ← Du har kanskje et sterkt jakt & erobre-instinkt? Det er mulig å forandre en slik tankegang, men det krever en del arbeid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vixen Skrevet 16. september 2005 #11 Del Skrevet 16. september 2005 Er dere sikre på at dere virkelig er forelsket i de dere finner da? Da ser man ikke de små teite detaljene som irriterer (i alle fall ikke med en gang) - da er disse detaljene ofte bare søtt -viXen- ← Satser på at du har rett, jeg. Selv blir jeg ikke betatt av gutter, engang. Jeg kan synes de er kjempeOK, kjekke etc, men ikke noe mer. [...] Jeg trøster meg med at jeg HAR vært forelsket før, flere ganger, selv om det har vært år imellom hver gang jeg fant noen jeg likte. Siden det har skjedd før, vil det sikkert skje igjen. Jo mer man PRØVER å like gutter man ikke er forelsket i, desto mer vil det resultere i det motsatte. ← Satser på at du har rett jeg, at forelskelsen kommer tilbake om litt. Enten er jeg forelsket eller så er jeg det ikke. Og som du sier, prøver man og overtale seg selv til å bli forelsket kan man bare regne med det motsatte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mito24 Skrevet 16. september 2005 #12 Del Skrevet 16. september 2005 Jeg blir betatt. Kaprer fyren. Blir lei og dropper han. Nå har jeg endelig lært å holde meg borte fra de jeg blir betatt av. Vil ikke såre flere. Men så vil jeg ikke være singel resten av livet heller da. Hva gjør man? ← Slik er jeg også. Har aldri hatt et forhold som har vart lenger enn ett år og har aldri vært forelsket. Etterhvert blir jeg alltid rastløs og lei, og oppfører meg mer og mer hensynsløst og egoistisk. Disse bagatellene du etterhvert begynner å irritere deg over, er bare et forsøk på å rasjonalisere at du egentlig ikke er skapt for monogami over lengre tid. Selv har jeg innsett dette for lenge siden, og vil derfor unngå ekteskap. Barn vil jeg imidlertid ha (må jo spre genene mine), så jeg kommer nok til å smelle en eller annen heldig dame på tjukken før eller siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 16. september 2005 #13 Del Skrevet 16. september 2005 Nå lever du farlig Mito... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mito24 Skrevet 16. september 2005 #14 Del Skrevet 16. september 2005 Nå lever du farlig Mito... ← Sånn er det, i hvert fall. Er nødt til å hoste opp noen barnebar for min gamle mor etterhvert, ellers blir jeg gjort arveløs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 16. september 2005 #15 Del Skrevet 16. september 2005 Jeg tenkte mer på at du sa det her på KG. Snart kommer de sinte damene og banker deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2005 #16 Del Skrevet 16. september 2005 Sånn er det, i hvert fall. Er nødt til å hoste opp noen barnebar for min gamle mor etterhvert, ellers blir jeg gjort arveløs. ← Sånn har jeg det også, men jeg har regnet på det og kommet frem til at et barn eller flere vil koste mer enn arven jeg har i vente, så jeg har egentlig lagt slike planer på is. Det virker også som et foreldre-barn forhold er noe mer komplisert og forpliktende enn et parforhold, og det er jo nettopp dette jeg ikke ønsker. Ergo ingen uttelling for "gamle mor" selv om hun aldri så mye truer med å donere alt til den lokale motorsportsklubben Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillesøster Skrevet 16. september 2005 #17 Del Skrevet 16. september 2005 kanskje du faller for "feil" mann? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gud Skrevet 19. september 2005 #18 Del Skrevet 19. september 2005 Ustabil personlighetsforstyrrelse, snakk med en psykolog! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå