AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #1 Del Skrevet 11. juli 2021 Jeg skal begynne med hormonmedisiner for innsett fra syklus-start den 24 juli. Jeg liker å av og til ta meg en kald øl når jeg har ferie. Drikker meg aldri full. Men skal ha ferie. Jeg vil ikke røre alkohol fra den perioden det kan skade en graviditet / foster osv. Bør jeg slutte å innta noe som helst alkohol fra syklus-start ? Innsettet skal skje rundt 9 august Anonymkode: eafb7...099 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #2 Del Skrevet 11. juli 2021 Jeg spurte sykepleieren og hun sa det går helt fint å drikke alkohol fram til innsett. Det er et personlig valg egentlig, men jeg tar meg et glass eller to i helgen, det er sommer og om det får deg til å slappe av så go for it. Det er nok stress med IVF som det er. Drikker meg selvfølgelig ikke sørpefull, men et glass eller to gjør ingen skade. Anonymkode: 5941e...017 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #3 Del Skrevet 11. juli 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg spurte sykepleieren og hun sa det går helt fint å drikke alkohol fram til innsett. Det er et personlig valg egentlig, men jeg tar meg et glass eller to i helgen, det er sommer og om det får deg til å slappe av så go for it. Det er nok stress med IVF som det er. Drikker meg selvfølgelig ikke sørpefull, men et glass eller to gjør ingen skade. Anonymkode: 5941e...017 Ja, jeg tenker at jeg sikkert kan unne meg litt alkohol i ferien, fram til innsett. Det er jo etter innsettet barnet kan påvirkes av alkohol, ikke før. Ja, det er nok stress med ivf som det er. Så godt å få koset seg / koble av litt og. :) Anonymkode: eafb7...099 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #4 Del Skrevet 11. juli 2021 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Ja, jeg tenker at jeg sikkert kan unne meg litt alkohol i ferien, fram til innsett. Det er jo etter innsettet barnet kan påvirkes av alkohol, ikke før. Ja, det er nok stress med ivf som det er. Så godt å få koset seg / koble av litt og. Anonymkode: eafb7...099 Ja, etter innsett så holder jeg meg helt unna alkohol lykke til, håper det klaffer for deg ❤️ Anonymkode: 5941e...017 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #5 Del Skrevet 11. juli 2021 Jeg gjorde ikke ifv men drakk som bare det i perioden fra negativ test/mens til neste eggløsning i prøveperioden Ble iallfall gravid likevel. Det viktigste er vel at du dropper alkoholen etter innsett, men før tenker jeg du kan nyte en kald øl med god samvittighet Alkoholen blir jo ikke værende i kroppen. Anonymkode: d18f0...9c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 11. juli 2021 #6 Del Skrevet 11. juli 2021 Du vet aldri hvor lang tid det tar. Håper ikke, men å leve som normalt frem til innsett vil eventuelt gjøre alt mye lettere 🍀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #7 Del Skrevet 11. juli 2021 55 minutter siden, Neutral90 said: Du vet aldri hvor lang tid det tar. Håper ikke, men å leve som normalt frem til innsett vil eventuelt gjøre alt mye lettere 🍀 Det er nok det beste . Jeg kommer til å leve normalt helt fram til innsett. Anonymkode: eafb7...099 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #8 Del Skrevet 11. juli 2021 Da jeg startet å prøve så var jeg så flink så flink. Etter x antall runder ivf og sa og ma så begynte jeg bare å leve som normalt frem til testdato. Selv etter innsett. Ble gravid etter fem år. Sånn at det var neppe en boost av å leve normalt eller å leve bra, jeg ble jo ikke mer eller mindre gravid av noen av tingene Anonymkode: 95dc0...cdd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå