knulleGuden666 Skrevet 11. juli 2021 Forfatter #21 Del Skrevet 11. juli 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jo du syter. Anonymkode: c66f0...222 Nei, men synes det er tragisk hvor lite straff som skiller meg og slik som idioten i golfen, samme med skistjernen som mistet lappen for alltid 2 ganger, han får garantert lappen igjen denne gangen også… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #22 Del Skrevet 11. juli 2021 Hvordan mistet TS lappen hvis det ikke var høy fart i bildet? Anonymkode: 4d321...c78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #23 Del Skrevet 11. juli 2021 knulleGuden666 skrev (14 minutter siden): Nei, men synes det er tragisk hvor lite straff som skiller meg og slik som idioten i golfen, samme med skistjernen som mistet lappen for alltid 2 ganger, han får garantert lappen igjen denne gangen også… Miste lappen for "alltid" betyr for fem år her i landet. Anonymkode: b3334...376 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nomore82 Skrevet 11. juli 2021 #24 Del Skrevet 11. juli 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hvordan mistet TS lappen hvis det ikke var høy fart i bildet? Anonymkode: 4d321...c78 Ukontrollert og uansvarlig kjøring på offentlig parkeringsplass. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #25 Del Skrevet 11. juli 2021 Jeg fikk litt troen da forrige tråden hans fikk 2 svar før den forsvant nedover. Et tegn på at folk var lei sutringen / trollingen hans og ignorerte trådene. Men her er tråden i gang igjen og han har enda et sted å sutre. Om vi alle kan ignorere trådene hans blir han lei og forsvinner 🙂 Anonymkode: 05cee...c69 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knulleGuden666 Skrevet 11. juli 2021 Forfatter #26 Del Skrevet 11. juli 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Hvordan mistet TS lappen hvis det ikke var høy fart i bildet? Anonymkode: 4d321...c78 Trening/leking på en øde parkeringsplass. Hadde mistet den på egen tomt og tydeligvis ifølge norsk lov, har ikke lest noe på det så aner ikke, er bare mange her som sier det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knulleGuden666 Skrevet 11. juli 2021 Forfatter #27 Del Skrevet 11. juli 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Miste lappen for "alltid" betyr for fem år her i landet. Anonymkode: b3334...376 Ja jeg vet det, men det er et idiotisk navn, burde bare være 5 år… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knulleGuden666 Skrevet 11. juli 2021 Forfatter #28 Del Skrevet 11. juli 2021 nomore82 skrev (10 minutter siden): Ukontrollert og uansvarlig kjøring på offentlig parkeringsplass. Var ikke ukontrollert og uansvarlig, var på en øde parkeringsplass og flere kamerater som var ute og sikret området.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nomore82 Skrevet 11. juli 2021 #29 Del Skrevet 11. juli 2021 knulleGuden666 skrev (1 minutt siden): Var ikke ukontrollert og uansvarlig, var på en øde parkeringsplass og flere kamerater som var ute og sikret området.. Så hva mener du sladding er rent fysisk? Og kjempebra sikring av området. De fikk ikke med seg en politi engang. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knulleGuden666 Skrevet 11. juli 2021 Forfatter #30 Del Skrevet 11. juli 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg fikk litt troen da forrige tråden hans fikk 2 svar før den forsvant nedover. Et tegn på at folk var lei sutringen / trollingen hans og ignorerte trådene. Men her er tråden i gang igjen og han har enda et sted å sutre. Om vi alle kan ignorere trådene hans blir han lei og forsvinner 🙂 Anonymkode: 05cee...c69 Tror du virkelig jeg skriver for å sutre og trolle?? Jeg skriver for å opplyse folk mot urettferdighet og hvor ødelagt dette landet har blitt med dagens søppelregjering. om så ingen hadde svart hadde jeg skrevet for er alltid noen som leser. jeg troller ikke, men mulig jeg har blitt litt skadet i hue etter all denne urettferdigheten og det halvåret jeg har vært igjennom har vært et rent helvete på alle vis. Bare det å treffe kvinner var så til de grader vanskeligere, var det som var verst egentlig, akkuratt dette halvåret skulle jeg ønske jeg bodde i Oslo…. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #31 Del Skrevet 11. juli 2021 knulleGuden666 skrev (3 minutter siden): Tror du virkelig jeg skriver for å sutre og trolle?? Jeg skriver for å opplyse folk mot urettferdighet og hvor ødelagt dette landet har blitt med dagens søppelregjering. om så ingen hadde svart hadde jeg skrevet for er alltid noen som leser. jeg troller ikke, men mulig jeg har blitt litt skadet i hue etter all denne urettferdigheten og det halvåret jeg har vært igjennom har vært et rent helvete på alle vis. Bare det å treffe kvinner var så til de grader vanskeligere, var det som var verst egentlig, akkuratt dette halvåret skulle jeg ønske jeg bodde i Oslo…. Husker tråden din og hvorfor du mistet lappen, spør du meg burde du ha mistet den på livstid. Potensielt sett mye mer skadelig enn det han tufsen i tunnelen gjør. Du kunne meid ned uskyldige fotgjengere og som du sikkert ikke skjønner med den trange teite nøtta di er fotgjengerulykker mye farligere enn å kræsje i en annen bil. Anonymkode: 6d760...8b6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #32 Del Skrevet 11. juli 2021 knulleGuden666 skrev (3 minutter siden): Tror du virkelig jeg skriver for å sutre og trolle?? Jeg skriver for å opplyse folk mot urettferdighet og hvor ødelagt dette landet har blitt med dagens søppelregjering. om så ingen hadde svart hadde jeg skrevet for er alltid noen som leser. jeg troller ikke, men mulig jeg har blitt litt skadet i hue etter all denne urettferdigheten og det halvåret jeg har vært igjennom har vært et rent helvete på alle vis. Bare det å treffe kvinner var så til de grader vanskeligere, var det som var verst egentlig, akkuratt dette halvåret skulle jeg ønske jeg bodde i Oslo…. Urettferdig var det ikke. Enhver hadde fått samme reaksjoner som du fikk. Og jo, jeg er helt sikker på at du sutrer og 95% sikker på at du troller. Eller, når du skylder på REGJERINGEN for at du mistet lappen, er jeg 100% sikker på at du troller 😂 Anonymkode: 05cee...c69 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knulleGuden666 Skrevet 11. juli 2021 Forfatter #33 Del Skrevet 11. juli 2021 nomore82 skrev (4 minutter siden): Så hva mener du sladding er rent fysisk? Og kjempebra sikring av området. De fikk ikke med seg en politi engang. Leking som er trening du har sikkert lest det før men jeg sier det igjen, de sikret kun selve parkeringen ikke innkjøringen til parkeringen, dessuten var parkeringen synlig et stykke utenfor parkeringen, politiet kunne stå der uten at de var en del av parkeringen… men neste gang gjør vi det annerledes, da blir området sikret i større radius så vi har kontroll på om en bil kommer inn fra hovedveien ifall det er en politibil, da stanser vi øyeblikkelig! Enten det eller at det blir på en privat adresse til en av oss eller på en ordinær bane 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nomore82 Skrevet 11. juli 2021 #34 Del Skrevet 11. juli 2021 knulleGuden666 skrev (Akkurat nå): Leking som er trening Nei. Når du sladder med bilen - hva er det som rent fysisk skjer? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knulleGuden666 Skrevet 11. juli 2021 Forfatter #35 Del Skrevet 11. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Husker tråden din og hvorfor du mistet lappen, spør du meg burde du ha mistet den på livstid. Potensielt sett mye mer skadelig enn det han tufsen i tunnelen gjør. Du kunne meid ned uskyldige fotgjengere og som du sikkert ikke skjønner med den trange teite nøtta di er fotgjengerulykker mye farligere enn å kræsje i en annen bil. Anonymkode: 6d760...8b6 Hvordan i all verden kunne jeg meid ned uskyldige fotgjengere når det ikke var noen i området og området ble sikret?? Dette skjedde ikke på en parkeringsplass utenfor Kiwi men en øde parkeringsplass der man parkerer for å gå til fjells… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knulleGuden666 Skrevet 11. juli 2021 Forfatter #36 Del Skrevet 11. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Urettferdig var det ikke. Enhver hadde fått samme reaksjoner som du fikk. Og jo, jeg er helt sikker på at du sutrer og 95% sikker på at du troller. Eller, når du skylder på REGJERINGEN for at du mistet lappen, er jeg 100% sikker på at du troller 😂 Anonymkode: 05cee...c69 Nei, noen har fått mer og andre har fått mindre, det spørs helt på politifolkene og hvor det skjer. Hva du tror og ikke tror må være opp til deg, det at jeg drar inn regjeringen er pga jeg er sterk imot dagens regjering, og jo, ingen ting forundrer meg for etter Jens dro har Norge gått rett på ræva og sunket som en stein med Erna i spissen… malt blir bedre med ap/sp styrt regjering, må bare ikke få med oss sinnsyke mdg…. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nomore82 Skrevet 11. juli 2021 #37 Del Skrevet 11. juli 2021 knulleGuden666 skrev (31 minutter siden): Leking som er trening nomore82 skrev (30 minutter siden): Nei. Når du sladder med bilen - hva er det som rent fysisk skjer? Jeg biter meg merke i at du heller ikke denne gangen (jeg har spurt før) kan eller vil svare meg på dette spørsmålet. Og det forteller meg at du enten ikke kan forklare det, eller ikke vil forklare det fordi du vet at argumentet om at dette er trygt da fordufter. Og begge deler sier sitt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #38 Del Skrevet 11. juli 2021 Dette er deg Anonymkode: e1bef...ab7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #39 Del Skrevet 11. juli 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Dette er deg Anonymkode: e1bef...ab7 Hahahahaha. Det ER jo slik han holder på foran tastaturet 😂😂😂 Anonymkode: 05cee...c69 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Robin666 Skrevet 11. juli 2021 #40 Del Skrevet 11. juli 2021 (endret) knulleGuden666 skrev (1 time siden): Nei, men synes det er tragisk hvor lite straff som skiller meg og slik som idioten i golfen, samme med skistjernen som mistet lappen for alltid 2 ganger, han får garantert lappen igjen denne gangen også… 4 ganger så lang inndragelse er ikke lite. Problemet er at du er så ung at hjernen ikke fungerer helt. Ting som er relative ift hverandre er vanskelig å forstå Hvis du tjener 600.000 og naboene 2.400.000, mener du forstatt at det er lite som skiller? Gjør du det må du vente noen år og prøve igjen. Endret 11. juli 2021 av Robin666 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå