AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #1 Del Skrevet 10. juli 2021 Usikker på om det et i dag eller i morgen da jeg ikke har tempet. Har kun tatt el-tester. Men når jeg var på do i 10 tiden i morges så kom det bittelitt friskt blod på papiret. en liten flekk på kanskje 1-2 cm. I 12 tiden skjedde det samme, men kun blodspor i striper. Lysrosa/rød. Gikk selfølgelig rett i kjelleren å tenkte at nå var løpet kjørt. Satt inn en tampong fordi vi skumle avgårde i selskap. Når jeg tok den ut 4 timere senere var det kun de samme små blodsporene på den. Nesten ingenting! Og senere i kveld har det heller ikke kommet noe.. som regel når jeg får mensen så har jeg kraftige murringer og RIKELIG med blod. Mensen har aldri startet sånn forsiktig og gradvis. Har reagert på at jeg ikke har hatt murringer og kramper i mage og rygg i uken før ikm og enda ikke har noe mer enn veldig milde murringer en sjelden gang innimellom. Dette kom 12 dpo.. Bruker å få mye kramper/murringer ganske rett etter EL…Nå har det kun vært små stikk innimellom og også litt høyere i magen, ikke bare nede ved livmoren. jeg har fått soppinfeksjon da. Fikk det sånn 9dpo ca. Mulig det er pga det jeg har fått blodspor på papiret også? Er det vanlig ved sopp? Tenker å ta en test i morgen tidlig, men noen som har opplevd det samme ang liten blødning ved ikm? Hvordan gikk det? Anonymkode: 87a29...4b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #2 Del Skrevet 10. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): noen som har opplevd det samme ang liten blødning ved ikm? Hvordan gikk det? Ja! To graviditeter. Den ene ble MA og den andre ble et friskt barn. Anonymkode: 3d3d7...1b9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #3 Del Skrevet 10. juli 2021 Ganske vanlig med småblødninger rundt tiden man skulle hatt mensen, er hormonelt og ikke farlig. Om den ikke kommer igang skikkelig ville jeg absolutt tatt en test! 😊 Anonymkode: 31f0c...163 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #4 Del Skrevet 10. juli 2021 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Ganske vanlig med småblødninger rundt tiden man skulle hatt mensen, er hormonelt og ikke farlig. Om den ikke kommer igang skikkelig ville jeg absolutt tatt en test! 😊 Anonymkode: 31f0c...163 jeg har teste-angst😂 føler jeg blir mye mer skuffa av neg test enn av mensen. Selvom jeg i hele dag har vært redd for å finne mer blod når jeg skulle på do…typ telle til 3 og puste dypt før jeg drar ned buksa😂 tydeligvis syns jeg det er bedre å gå å være bekymret hele dagen enn å få et svar…aner ikke helt hva hva jeg tenker logikken er, men sånn er det nå…så nå tror jeg at jeg skal vente litt ut på dagen/kvelden i morgen før jeg evnt tester… pleier å få mensen på morgenen som regel Anonymkode: 87a29...4b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #5 Del Skrevet 10. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Usikker på om det et i dag eller i morgen da jeg ikke har tempet. Har kun tatt el-tester. Men når jeg var på do i 10 tiden i morges så kom det bittelitt friskt blod på papiret. en liten flekk på kanskje 1-2 cm. I 12 tiden skjedde det samme, men kun blodspor i striper. Lysrosa/rød. Gikk selfølgelig rett i kjelleren å tenkte at nå var løpet kjørt. Satt inn en tampong fordi vi skumle avgårde i selskap. Når jeg tok den ut 4 timere senere var det kun de samme små blodsporene på den. Nesten ingenting! Og senere i kveld har det heller ikke kommet noe.. som regel når jeg får mensen så har jeg kraftige murringer og RIKELIG med blod. Mensen har aldri startet sånn forsiktig og gradvis. Har reagert på at jeg ikke har hatt murringer og kramper i mage og rygg i uken før ikm og enda ikke har noe mer enn veldig milde murringer en sjelden gang innimellom. Dette kom 12 dpo.. Bruker å få mye kramper/murringer ganske rett etter EL…Nå har det kun vært små stikk innimellom og også litt høyere i magen, ikke bare nede ved livmoren. jeg har fått soppinfeksjon da. Fikk det sånn 9dpo ca. Mulig det er pga det jeg har fått blodspor på papiret også? Er det vanlig ved sopp? Tenker å ta en test i morgen tidlig, men noen som har opplevd det samme ang liten blødning ved ikm? Hvordan gikk det? Anonymkode: 87a29...4b3 Tampong under svangerskap er iallfall ikke bra så bruk bind om du er usikker. Anonymkode: ef7aa...e75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #6 Del Skrevet 10. juli 2021 Har teste-angst selv😂 spennende! Hold oss oppdatert😊 Anonymkode: 39303...2b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #7 Del Skrevet 10. juli 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Tampong under svangerskap er iallfall ikke bra så bruk bind om du er usikker. Anonymkode: ef7aa...e75 Notert 😊 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har teste-angst selv😂 spennende! Hold oss oppdatert😊 Anonymkode: 39303...2b9 I will! Pessimist som jeg er så kan jeg sikkert oppdatere om mensen i morgen🙄😂 Anonymkode: 87a29...4b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #8 Del Skrevet 11. juli 2021 Jeg må nok bare teste i dag… våknet opp til noe som kunne ligne gammelt blod. Ganske lite. Rett i kjelleren igjen. Superdeppa. Vel vitende om at vi traff spot on på eggløsning, men at det likevel ikke gikk.. tok i bind, og gikk ned i stua for å deppe mer. Undret meg over at jeg fortsatt ikke har noe menssmerter/murringer. Har aldri hatt en mens uten noe murringer/smerter de første 2 dagene. Gikk opp på do litt over en time senere. Spor av lys brunlig utflod i bindet. Ingenting på papiret 🤷🏻♀️ Innser at jeg piner meg uten grunn, så må nesten bare teste neste gang jeg skal på do hvis ikke mensen har kommet i gang til da…. Dette kan jo være starten på mensen og, men uvanlig til å være meg isåfall… Anonymkode: 87a29...4b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #9 Del Skrevet 12. juli 2021 Testet? ☺️ Anonymkode: 2753f...d14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #10 Del Skrevet 12. juli 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Testet? ☺️ Anonymkode: 2753f...d14 Kom dessverre aldri så langt. Et par timer etter sist innlegg komt både mensen og smerter med et brak. 😢 Anonymkode: 87a29...4b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #11 Del Skrevet 12. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kom dessverre aldri så langt. Et par timer etter sist innlegg komt både mensen og smerter med et brak. 😢 Anonymkode: 87a29...4b3 Så trist å høre. Vet hvor trist det er 😔 Bare å forsøke igjen da. Masse lykke til ❤️ Anonymkode: 2753f...d14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå