Gjest Violetta Skrevet 14. september 2005 #1 Del Skrevet 14. september 2005 Fotballkamp. Hverken på tv eller i virkeligheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moka Skrevet 14. september 2005 #2 Del Skrevet 14. september 2005 (endret) nei det vil jeg absolutt ikke si. Jeg har aldri sett en hel fotballkamp selv. det er jo så kjedelig.... et lite tips på tampen: ikke lag nøyaktig samme overskrift som en annen bruker..... Endret 14. september 2005 av moka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nusta Skrevet 14. september 2005 #3 Del Skrevet 14. september 2005 Jeg har heller aldri sett en hel fotballkamp, så du er nok ikke alene Det jeg har sett av fotball har vært hvis jeg har vært på besøk hos broder`n og tv`n har stått på. Men jeg har aldri fulgt med, bare sittet og skravlet med dama hans istedet. Og når jeg tenker meg om, så har det kun vært en gang egentlig. Og tv`n var ikke på under hele kampen.....og jeg var egentlig ganske full Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2005 #4 Del Skrevet 14. september 2005 Fotballkamp. Hverken på tv eller i virkeligheten. ← Ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leola Skrevet 14. september 2005 #5 Del Skrevet 14. september 2005 Ja, du høres veldig sjelden ut i mine øyne. Jeg for min del har sett utallige kamper, men det er jo fordi mine sønner spiller fotball og fordi mannen min har vært aktiv fotballspiller.Vil nesten gå så langt som å si at fotball er "hellig" her i huset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 14. september 2005 #6 Del Skrevet 14. september 2005 Ja. Men de sjeldneste rasene er de mest spennende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vixen Skrevet 14. september 2005 #7 Del Skrevet 14. september 2005 Jeg ser mer fotball enn mange av kompisene mine... Kanskje det er jeg som er av en sjelden rase? -viXen- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Lise_* Skrevet 14. september 2005 #8 Del Skrevet 14. september 2005 Har aldri sett en fotballkamp og skal aldri se det heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trolletrine Skrevet 15. september 2005 #9 Del Skrevet 15. september 2005 Har bare sett 1 fotballkamp i mitt liv,og da ble jeg pinlig nok så rørt at jeg gråt Norge vant over Brasil,tror jeg... Men det fristet ikke ikke til gjentakelse likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 16. september 2005 #10 Del Skrevet 16. september 2005 Vi er på 90% av hjemmekampene til LSK, bare det er mye fotball i mine øyne.. blir litt lei etterhvert, men det er gøy.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 17. september 2005 #11 Del Skrevet 17. september 2005 Jeg har sett en kamp i mitt liv, vi var på skoletur til Oslo og så Norge-Hellas høsten 1999. Har aldri sett så mye som et kvarter av en kamp på tv engang, knapt nok fem minutter... Har heldigvis ikke venner som ser på slikt! Hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 18. september 2005 #12 Del Skrevet 18. september 2005 Jeg anses som meeeeeget unormal på jobb, fordi jeg ser fotball. Ja, vi har et par menn på jobb, og en av disse får jo stadig kommentarer av "de litt utenfor" angående Brann, men folk som har vært på kontoret en stund kommenterer mer til meg. IO de nye ser staig like sjokkert ut, når jeg svarer "Ja, selvsagt" når noen spørr om jeg var på stadion i går. Selvsagt, selvsagt, jeg er p alle hjemmekampene til Brann. Men, å aldri ha sett en nest kamp, det er nok enda mer uvanlig enn å gå på kamp vil jeg tro (jeg bare jobber sammen med folk som anser foptball for å være noe for lavstående mennesker som ikke kan tenke en selvstendig tanke (og det liker de sikkert å tro om meg også, men sliter med et at jeg er høyre utdannet enn flesteparten av dem...)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheba Skrevet 19. september 2005 #13 Del Skrevet 19. september 2005 Hei Malama! Nå må dere sørge for å slå Start i kveld da! (i kveld er også jeg Brannsupporter, hehe) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cronos Skrevet 4. oktober 2005 #14 Del Skrevet 4. oktober 2005 Heerlig lesning. Hater fotball. Har vært på en sånn cupfinale en gang, og sett noe Real Madrid-greier, men begge to har jeg blitt spandert på. Møkk-kjedelige greier. Ja til mindre fotball! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smil Skrevet 5. oktober 2005 #15 Del Skrevet 5. oktober 2005 Tror du tilhører en sjelden rase ja Jeg er heller ikke særlig fotballinteressert. Har vel sett noen kamper i mitt liv, men synes det er vanskelig å konsentrere seg så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pauline Skrevet 8. oktober 2005 #16 Del Skrevet 8. oktober 2005 Har set mange, men det er som fotball-kjæreste, fotball-kone og fotball-mor, ikke frivillig. Synes det er kjedelig, men holder det for meg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. oktober 2005 #17 Del Skrevet 8. oktober 2005 Fotball er kjedelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 8. oktober 2005 #18 Del Skrevet 8. oktober 2005 Fotball er kjedelig! ← Enig, aldeles grusomt! Og heldigvis liker ikke samboeren min fotball han heller. :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå