Trolljenta79 Skrevet 10. juli 2021 #41 Del Skrevet 10. juli 2021 Jeg finnes ikke sjalu, for jeg er så trygg på mannen min. Han har aldri gitt meg grunn til, og tvile på han 🥰 I starten var jeg veldig ødelagt fra 2 tidligere forhold, og veldig mistroisk. Men jeg var åpen, og brutalt ærlig, og da gikk det over av seg selv ved at han tok hensyn til hva jeg trengte, og ga meg tid. Så lenge jeg ser han investerer tid, kos, nærhet, og sex regelmessig ser jeg ingen grunn til, og være sjalu. Da føler jeg det er oss to, og ingen andre. Jeg har aldri sett han se på en annen når vi to er sammen. Og det er også noe som viser at det er oss to 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mysticgirl Skrevet 10. juli 2021 #42 Del Skrevet 10. juli 2021 Ikke mye sjalu her nei. Jeg stoler ikke blindt på noen mann, men jeg tenker ikke over det i hverdagen. Det du gjør er å drive han lengre vekk fra deg med sjalusien din Til slutt jager du han i armene til en annen kvinne. Selvoppfyllende profeti. Du trenger hjelp til å takle dette ❤️ Det må være utrolig slitsomt for deg å leve med dette ❤️ Kan du ikke ta det forsiktig opp med legen og få han til å henvise deg videre til rette instans? Kan hende det hjelper å snakke om dette og få sortert tankene, kan det ligge noe bak dette? Traumer eller ting du har opplevd i barndommen som trigger sjalusien din? Prøv å tenke om det kan være en grunn. Klem til deg ❤️ Håper du søker hjelp til dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 10. juli 2021 #43 Del Skrevet 10. juli 2021 EmilieH skrev (2 timer siden): Finnes ikke sjalu på noen som helst måte. Han får gjøre som han vil og se på de han vil. Meg han elsker! Slik tenker jeg også. Det virker for meg, hun elsker friheten forholdet gir henne, og vi graviterer alltid mot hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest theTitanic Skrevet 10. juli 2021 #44 Del Skrevet 10. juli 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Et eksempel... jeg finner ut at det er begynt en ny jente å jobbe på kiwi .. da begynner jeg å unngå den butikken ?? Wtf? Jeg er 31 år men fortsatt helt syk på disse tingene. Kan tilogmed stå i butikken sammen med typen å planlegge hvilken kasse vi må komme oss til for å unngå den pene personen bak kassa.. jeg blir rett og slett sliten av meg selv.. tragisk komisk! Jeg får hjerte bank og blir nummen i beina og føler meg kjempe stygg og vil bare forsvinne ned igjennom gulvet.. åsså vil jeg begynne å gråte ? Hvorfor i all verden vil jeg det ? Haha! Å når vi kommer ut av butikken er jeg SELVFØLGELIG nødt å ta OL i anklagelser ..!!! Åååh du likte henne veldig godt så jeg Tror du ikke jeg vet hvor Søt hun var ? Å med meg som ser sånn her ut så er det ikke rart jeg tar helt av. skammer meg ! Vil slutte og har prøvd hardt i 10 år men blir bare sykere å sykere 😮 Anonymkode: 95b58...0ce Det må være forferdelig å ha det sånn. Minner mer om angst enn direkte sjalusi. Du bør virkelig oppsøke hjelp fordi dette ødelegger livskvaliteten din, og før det driver mannen din vekk. Mannen har valgt deg for den du er både fysisk og psykisk. Han kommer ikke til å kaste seg over alle som ser litt pene ut. Hadde han flørtet med andre så hadde han ikke vært noe å ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TheCatLady Skrevet 10. juli 2021 #45 Del Skrevet 10. juli 2021 Hm, jeg er nok litt sjalu ja, men jeg opplever også at det har med hvor trygg jeg er på mannen. I mitt første forhold så var han litt opptatt av andre damer og jeg visste at han hadde vært forelsket i flere av sine venninner. Noe han var åpen om også og jeg var egentlig ikke trygg på han. I tillegg var jeg ung og veldig usikker så ble nesten litt kontrollerende og "gal" med han. I det siste forholdet jeg var i så var det ikke sånn. Jeg ble sjalu da også, men var langt mer trygg på han og at det var meg han ville ha. Jeg tenker at det er ok å være sjalu, men ikke på en sånn kontrollerende måte. Det er utrolig slitsomt å hele tiden mistenke kjæresten for at han egentlig ønsker seg noen andre og at man ikke føler seg bra nok i et forhold. Man må huske på at det alltid vil være andre damer som er penere, yngre osv, men det betyr ikke at han vil kaste seg over alle som er penere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmilieH Skrevet 11. juli 2021 #46 Del Skrevet 11. juli 2021 Alterego666 skrev (6 timer siden): Slik tenker jeg også. Det virker for meg, hun elsker friheten forholdet gir henne, og vi graviterer alltid mot hverandre. Ja, men eier ikke hverandre selvom man er i forhold. Man må gi den andre luft under vingene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 11. juli 2021 #47 Del Skrevet 11. juli 2021 Er ikke sjalu, og i et forhold hvor vi fint kan involvere andre. Det handler om kommunikasjon, for min del. Jeg vet min posisjon i livet hennes, og jeg vet at min pakke er bedre enn det andre kan levere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 11. juli 2021 #48 Del Skrevet 11. juli 2021 Jeg trodde jeg var litt sjalu, men jeg er nok heller mer usikker på om jeg er bra nok i gitte situasjoner. Redd for å bli sammenlignet og komme til kort plutselig. Men i det store og hele er jeg nok ikke sjalu nei. Vært sammen i 25 år og er trygge på hverandre, men jeg vil alltid være litt redd for at han går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tenk positivt Skrevet 11. juli 2021 #49 Del Skrevet 11. juli 2021 MarianneE skrev (12 minutter siden): Jeg trodde jeg var litt sjalu, men jeg er nok heller mer usikker på om jeg er bra nok i gitte situasjoner. Redd for å bli sammenlignet og komme til kort plutselig. Men i det store og hele er jeg nok ikke sjalu nei. Vært sammen i 25 år og er trygge på hverandre, men jeg vil alltid være litt redd for at han går. Samme her, men vi har bare vært sammen snaue to år. Men tenker som deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 11. juli 2021 #50 Del Skrevet 11. juli 2021 EmilieH skrev (2 timer siden): Ja, men eier ikke hverandre selvom man er i forhold. Man må gi den andre luft under vingene. Enig. Jeg kan også nyte den dype gleden at hun velger meg hver eneste dag selv om hun kan få en drøss andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå