Gå til innhold

Hvor sjalu er du EGEENTLIG? Legg korta på bordet folkens ;-) n

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er ekstremt sjalu !! Blir nesten gal av meg selv....vet at mange er sjalue ,men føler det kun er meg i verden som er så her ille som dette.. 

jeg er jo faen meg sjalu på alle andre jenter ... jeg burde jo absolutt ikke ha type..bedre at jeg er singel kanskje... jeg er 31 år (jente) og håper dere andre som skriver inn åsså sier alder 🙂 er litt kult.. jeg har så mange eksempler på hvor sjalu jeg er ,men venter med å skrive til jeg ser om det er noen som hiver seg på.. hvis ikke det faktisk stemmer at det bare er meg som et mitt små kokko 😂

Anonymkode: 95b58...0ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Som er litt små kokko 

skulle det stå 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Helt ærlig, så finnes jeg ikke sjalu. Har aldri følt på det, uansett om mannen snakker med andre jenter, er på jobb med andre jenter, eller ute på byen. Vi har vært sammen i 12 år, og han har aldri gitt meg grunn til å være sjalu. Og jeg hadde heller ikke noen dårlige opplevelser med menn før jeg traff han, så mye ligger nok der. 

Anonymkode: e4d2f...7f7

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Et eksempel...

jeg finner ut at det er begynt en ny jente å jobbe på kiwi .. 

da begynner jeg å unngå den butikken ?? Wtf? Jeg er 31 år men fortsatt helt syk på disse tingene. Kan tilogmed stå i butikken sammen med typen å planlegge hvilken kasse vi må komme oss til for å unngå den pene personen bak kassa.. jeg blir rett og slett sliten av meg selv.. tragisk komisk! Jeg får hjerte bank og blir nummen i beina og føler meg kjempe stygg og vil bare forsvinne ned igjennom gulvet.. åsså vil jeg begynne å gråte ? Hvorfor i all verden vil jeg det ? Haha! Å når vi kommer ut av butikken er jeg SELVFØLGELIG nødt å ta OL i anklagelser ..!!! Åååh du likte henne veldig godt så jeg 

Tror du ikke jeg vet hvor Søt hun var ? Å

med meg som ser sånn her ut så er det ikke rart 

jeg tar helt av.

skammer meg ! Vil slutte og har prøvd hardt i 10 år men blir bare sykere å sykere 😮 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du som har skrevet rett oppfor.. så deilig det høres ut!! Hvor gammel er du? Er du fornøyd med kroppen og utseendet ditt ? Om jeg får spørre. Misunner deg som er sånn god jente til kjæresten. Jeg føler meg bare som et troll rett og slett ..:-/ 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, AnonymBruker said:

Et eksempel...

jeg finner ut at det er begynt en ny jente å jobbe på kiwi .. 

da begynner jeg å unngå den butikken ?? Wtf? Jeg er 31 år men fortsatt helt syk på disse tingene. Kan tilogmed stå i butikken sammen med typen å planlegge hvilken kasse vi må komme oss til for å unngå den pene personen bak kassa.. jeg blir rett og slett sliten av meg selv.. tragisk komisk! Jeg får hjerte bank og blir nummen i beina og føler meg kjempe stygg og vil bare forsvinne ned igjennom gulvet.. åsså vil jeg begynne å gråte ? Hvorfor i all verden vil jeg det ? Haha! Å når vi kommer ut av butikken er jeg SELVFØLGELIG nødt å ta OL i anklagelser ..!!! Åååh du likte henne veldig godt så jeg 

Tror du ikke jeg vet hvor Søt hun var ? Å

med meg som ser sånn her ut så er det ikke rart 

jeg tar helt av.

skammer meg ! Vil slutte og har prøvd hardt i 10 år men blir bare sykere å sykere 😮 

Det er jo ikke normalt å være så syklig sjalu...hadde jeg vært kjæresten din hadde jeg ikke orket et slikt mas

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Høres utrolig slitsomt ut. Orker ikke sånt jeg.

Anonymkode: 7d5e3...85e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er ikke særlig sjalu. Damer kan legge an på kjæresten min rett foran meg og jeg bryr meg ikke. Synes det er litt morsomt. Jeg vet jo hva og hvem han vil ha.

Anonymkode: 733fc...ef0

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er veldig lite sjalu. Kan kjenne et stikk i hjertet dersom en fyr jeg er interessert i snakker med en dame. Men... når jeg er i et forhold er jeg ikke spesielt bekymret. Da har han jo valgt meg. 

Du bør jobbe med deg selv og selvtilliten din. 

Ting å huske på:

Tror omtrent alle menn jeg kjenner har gjort det slutt med en dame fordi hun var for sjalu og kvelte forholdet. 

Den eneste måten å være helt sikker på at noen ikke er sjalu, er å låse de inne i kjelleren uten internett og telefon. Folk er utro på jobben, de er utro med folk som er mindre pene, de er utro på chat. Det er veldig lite man kan gjøre for å forhindre utroskap, bortsett fra å velge en bra kjæreste, og å skape et fint samliv sammen. 

Så da må man velge da, skal man gå rundt og kaste bort livet og kjærligheten på å være sjalu på alt og alle, eller skal man stole på partneren, og tenke at han har faktisk valgt meg for en grunn. Dersom de finner noen bedre, så gjør det det. Men da er det bedre å ha et fint forhold i 10 år, enn å gråte seg i søvn fordi kjæresten havnet i feil kø på Kiwi. 

Anonymkode: 72081...6b8

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg er ekstremt sjalu !! Blir nesten gal av meg selv....vet at mange er sjalue ,men føler det kun er meg i verden som er så her ille som dette.. 

jeg er jo faen meg sjalu på alle andre jenter ... jeg burde jo absolutt ikke ha type..bedre at jeg er singel kanskje... jeg er 31 år (jente) og håper dere andre som skriver inn åsså sier alder 🙂 er litt kult.. jeg har så mange eksempler på hvor sjalu jeg er ,men venter med å skrive til jeg ser om det er noen som hiver seg på.. hvis ikke det faktisk stemmer at det bare er meg som et mitt små kokko 😂

Jeg er sjalu. 28 år, opplevd to runder med utroskap i to forhold. Godtar vennskap av motsatte kjønn så lenge jeg blir litt inkludert. Han ene som var utro hadde ei venninne som jeg kom godt overens med, aldri noen problemer der. 

Anonymkode: 1812d...3b5

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er 39 ,kvinne, og jeg er ikke spesielt sjalu. 

Anonymkode: ddaad...e44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er ekstremt sjalu jeg også å sjekker mobilen til kjærestene mine. Jeg er så sjalu at det ofte ødelegger forholdene. Men nå har jeg faktisk vært sammen med kjæresten min i 10 månender,å han vet at jeg trenger mye bekreftelse og at han trygger meg på at det er meg han vil ha.

Anonymkode: c96ca...7b0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg er ikke sjalu på andres utseende. Såklart jeg skulle ønske jeg var penere, men jeg ser helt ok ut, så det kunne vært verre. Jeg har et par venninner som virkelig er filmstjerne-pene, men jeg har jo ønsket å være venn med dem allikevel. 

Jeg har heller aldri vært sjalu pga relasjoner mannen har til andre kvinner. Nå har han aldri vært nære andre kvinner mens vi har vært sammen, og han er ikke den typen som snakker om hvor fine kjendiser er etc, så jeg har jo heller aldri hatt grunn til å være sjalu på noe som helst. Ikke at jeg hadde blitt det på en kjendis, men kanskje hvis han kom hjem og sa at den nye kollegaen var så fin eller sexy.

Anonymkode: 65a2d...b49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg er ikke sjalu på andres utseende. Såklart jeg skulle ønske jeg var penere, men jeg ser helt ok ut, så det kunne vært verre. Jeg har et par venninner som virkelig er filmstjerne-pene, men jeg har jo ønsket å være venn med dem allikevel. 

Jeg har heller aldri vært sjalu pga relasjoner mannen har til andre kvinner. Nå har han aldri vært nære andre kvinner mens vi har vært sammen, og han er ikke den typen som snakker om hvor fine kjendiser er etc, så jeg har jo heller aldri hatt grunn til å være sjalu på noe som helst. Ikke at jeg hadde blitt det på en kjendis, men kanskje hvis han kom hjem og sa at den nye kollegaen var så fin eller sexy.

Jeg er 32 år, siden du ville vite alder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

På en skala fra 1-10 hvor 10 er mest sjalu så er jeg kanskje en 2 eller 3'er. Ikke fordi jeg har så høy selvtillit, men fordi at mannen min vet at hvis han fucker det til så mister han "alt". Så jeg stoler på at han ikke gjør noe dumt og det jeg ikke vet, har jeg ikke vondt av 😅

Anonymkode: 1a814...d9c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nja kanskje litt småsjalu, men ikke til den grad at det påvirker hverdagen min. Syns det er mer gøy enn annet når noen titter på mannen min. For jeg stoler på han, så blir ikke bekymret.

Anonymkode: 0ac53...4fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er nok 6-7 på sjalusiskalaen, men majoriteten foregår i det skjulte. Jeg vet at jeg bare driver en partner vekk fra meg om jeg lar meg selv rive med og at jeg aldri vil kunne få høre den fulle sannheten hans uansett.. Han kommer uansett aldri til å innrømme at han likte eksens kropp og ansikt bedre eller at han fantaserer om andre når han runker, så det vil bare skade forholdet om jeg pusher på

Anonymkode: 93c20...909

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...