Gå til innhold

Ga meg en isbjørn og stakk.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Ja, det var kanskje litt mer enn litt rot da. ;) Han var klar over det før vi bestemte oss for å dra hjem. Og han vet at jeg er en liten roteskål. 

Anonymkode: e90a1...9f3

Roteskål - wtf?

Anonymkode: 7382e...aef

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Roteskål - wtf?

Tror poenget er at en skål gjerne er større enn en kopp.

Anonymkode: f0f85...6c0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tror poenget er at en skål gjerne er større enn en kopp.

Aha. Jeg hører for meg noen si "jeg er en liten roteskål" med babystemme, og tenker det er en dealbreaker i seg selv.

Men, jeg er enig i at ghosting på den måten ikke er greit. Tror også det har vært en annen dame han ringte til. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde han vært interessert, så ville han ha ventet.

Det eneste jeg kan tenke på er... han hadde drevet på med intense meldinger med flere damer i byen, og kom på tur med flere isbjørnbamser. For å sjarmere de og få seg noe fort. Det var jo han som ville bli med deg hjem, og du bruker ikke å ta med noen hjem første gang du treffer de. Så å gi deg en isbjørn og kjøre på med komplimenter virket jo.

Han hadde ikke rangert deg på topp av utseende, men ok hvis han ikke fikk noen andre. Så fikk han melding fra en annen på lista mens han ventet, og stakk fra deg.

En sleip jævel, tror jeg. De som er voldsomt på i smiger, synes jeg uansett høres ut som om de vil ha sex så fort som mulig.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare lest litt tilfeldig her inne og skjønner ingenting av den isbjørnen.  Var dere på Tusenfryd eller noe? Eller hadde han den med på date?? 😃

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Dealbreaker av Ts. Hun forteller at mannen vet hun er en roteskål (?!) så hun parkerer mannen utenfor i 15 min for å rydde. Hva hjelper det liksom, når hun har fortalt hun har det rotete? 

Anonymkode: cd0df...cc9

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
visp skrev (Akkurat nå):

Jeg har bare lest litt tilfeldig her inne og skjønner ingenting av den isbjørnen.  Var dere på Tusenfryd eller noe? Eller hadde han den med på date?? 😃

Enig. Det burde blitt nevnt i hovedinnlegget. TS forklarte at det var en liten souvenirbamse han hadde med seg. Han bor sikkert på svalbard. 

Anonymkode: 02e15...545

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Enig. Det burde blitt nevnt i hovedinnlegget. TS forklarte at det var en liten souvenirbamse han hadde med seg. Han bor sikkert på svalbard. 

Anonymkode: 02e15...545

Da bør han vel være vant til å vente.....

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl

Her tror jeg han sa det  var greit for å være snill, men egentlig tenkte at det var snålt. Han ventet til, men du kom aldri, så han trodde du ghostet han. Han blokkerte deg og dro hjem. Det er hva jeg tror .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 hour ago, visp said:

Han hadde vel bagasjerommet fullt av isbjørnbamser. Helt sikkert fått kvantumsrabatt.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han hadde vel bagasjerommet fullt av isbjørnbamser. Helt sikkert fått kvantumsrabatt.

Ja, men det er jo psyco🤣

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mysticgirl skrev (2 timer siden):

Her tror jeg han sa det  var greit for å være snill, men egentlig tenkte at det var snålt. Han ventet til, men du kom aldri, så han trodde du ghostet han. Han blokkerte deg og dro hjem. Det er hva jeg tror .

Dette er jo åpenbart at gjorde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Realverdien skrev (49 minutter siden):

Dette er jo åpenbart at gjorde.

Nei, det åpenbare er at han har dyrket kontakt med flere kvinner, og at «kompisen» han ringte var en annen dame. Som inviterte ham hjem til seg. 

Anonymkode: 8c3bd...72e

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skjønner på en måte behovet, men jeg hadde i det minste fått han til å sette seg i en godstol i stuen og gitt ham noen blader, eller annen underholdning, noe å drikke først, chips eller sjokolade. 

Har skjedd meg før, men bare i forbindelse med toalettet. 

- kan jeg få låne toalettet?

- eeeh, ja, skal bare sjekke at alt ser OK ut først. 

Og det pleier det å gjøre, men kjedelig hvis det er den ene gangen hvor jeg har latt det være noe gross på toalettet. Jeg kan ikke fordra ekle toalett hos andre ... Men likevel, vente utenfor i 20 min? Da hadde jeg tenkt at "dette er bare starten på primadonna-opplegg ...". Det viktigste du kan få av andre er andres TID ....... 

Anonymkode: 7cd2f...6eb

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Nei, det åpenbare er at han har dyrket kontakt med flere kvinner, og at «kompisen» han ringte var en annen dame. Som inviterte ham hjem til seg. 

Konspiteorier er jo så fint i alle disse manene- hate trådene 😁 Trenger ikke være verre enn at de fleste hadde ditcha dama når de ble parkert utenfor fordi hun skulle rydde. Snålt opplegg. Han fortjener bedre.

Anonymkode: cd0df...cc9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Ok. Selv om du visste at personen var rotete fra før... og visste om det flere uker i forveien. Ja ja. 

Hvorfor ryddet du ikke før da, hvis du visste om møtet på forhånd? Jeg hadde også vært skeptisk hvis jeg var ham. Ikke så sympatisk av ham å bare trekke seg ut uten et ord, men ærlig talt, jeg synes du la opp til det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg stusser på at du sendte ham en melding om at han kunne ringe på. Hvorfor gikk du ikke bare ut og hentet ham/så etter ham? Jeg regner med at du gikk og så etter ham da du ikke fikk svar, i det minste?

Anonymkode: 4386f...153

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TheCatLady

Nå er jo folk kjappe med å blokkere for den minste lille ting så det overrasker meg ikke. 

Hvis han sa at det var greit fordi han allikevel skulle ringe en kompis så ville jeg antatt at det var greit for han å vente utenfor. Han kunne jo ha ventet de 15-20 minuttene og så blokkert om han ikke hørte noe mer. 

Misliker sånne som sier at ting er greit når de egentlig ikke er det og så i tillegg blokkere. Om du hadde ghostet han så hadde du vel ikke tatt mer kontakt med han. 

Men ja, det er også litt lenge å vente for at noen skal rydde. Jeg kan også være litt rotete, men hadde bare ryddet kjapt og sett over at det ikke så helt jævlig ut. Det pleier vanligvis ikke det, men det er jo typisk at den gangen man har noen på besøk så har man glemt å ta ut søppelet for eksempel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Han snakket forøvrig kort med en annen kompis under daten som ringte ham, og da sa han ordrett "Jeg sitter her med en vakker ung kvinne". 

Men ja. Kanskje han dyrket kontakt med noen andre, kanskje han ble skikkelig avtent av at jeg måtte rydde litt (etter å visst fysisk og mentalt at han var skikkelig klar). Kanskje jeg sa noe som trigget ham. Jeg ANER IKKE. Men det jeg vet er at jeg er skikkelig forvirret. Har aldri opplevd noe sånt tidligere. @Realverdien prøver å farge meg som en respektløs og ufin person, men det er jeg virkelig ikke. 

Poenget er ikke andre damer eller rot, men det faktumet at han etter såpass mye kontakt bare blokkerer meg ut av det blå. Det er ondskapsfullt, rett og slett. Det er snakk om en voksen mann på over femti. Han burde være voksen nok til å si han ikke var interessert. Hvorfor være en drittsekk? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...