Gå til innhold

Ga meg en isbjørn og stakk.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja, det har du rett i. Jeg fikk kanskje ikke med meg det viktigste i innlegget - fordi jeg fortsatt er forfjamset og paff. 

Anonymkode: e90a1...9f3

Det er forståelig, veldig merkelig og ufin oppførsel av ham.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hvordan kom isbjørnbamsen inn i bildet? Stoppet han på en lekebutikk under daten oh kjøpte en kosebamse til deg? :klo:

Anonymkode: 02e15...545

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Nicathv skrev (Akkurat nå):

Det er forståelig, veldig merkelig og ufin oppførsel av ham.

Har aldri noensinne opplevd noe sånt. Jeg er vel ekstra paff fordi han var tilsynelatende så på og nærmest forelsket. Det er helt sprøtt. Sjekket tlf. i et sett for å se om han har åpnet opp blokkeringen. 

Har sendt ham en sms, hvor jeg spør om jeg fornærmet ham på noen som helst måte - men den blir vel ikke mottatt om han har blokkert tlfnr. mitt også. Vet ikke hvordan det funker, men da jeg ringte ham gikk det direkte til tlfsvar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvordan kom isbjørnbamsen inn i bildet? Stoppet han på en lekebutikk under daten oh kjøpte en kosebamse til deg? :klo:

Han bor et sted der det finnes isbjørn. Så det var vel en slags suvenir tenker jeg. Han er i byen min denne helgen. Vi skulle egentlig ha "offisiell" date i morgen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ikke vri om det til noe negativt, det var bare søtt gjort! 

Anonymkode: 1d84b...fb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Har aldri noensinne opplevd noe sånt. Jeg er vel ekstra paff fordi han var tilsynelatende så på og nærmest forelsket. Det er helt sprøtt. Sjekket tlf. i et sett for å se om han har åpnet opp blokkeringen. 

Har sendt ham en sms, hvor jeg spør om jeg fornærmet ham på noen som helst måte - men den blir vel ikke mottatt om han har blokkert tlfnr. mitt også. Vet ikke hvordan det funker, men da jeg ringte ham gikk det direkte til tlfsvar. 

Han var falsk og har nok gjort dette mange ganger før. Du fortjener bedre!!

Anonymkode: 4364b...38f

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han var falsk og har nok gjort dette mange ganger før. Du fortjener bedre!!

Anonymkode: 4364b...38f

Ja, det er det jeg mistenker. 

Men jeg skjønner ikke hva han får ut av det. 

Om jeg hadde falt for ham, sånn skikkelig - så hadde dette knust meg. Jeg er heldigvis ikke den som lar følelser gå over styr via tlf. og videochat. Men jeg føler på et slags sjokk. Og er jo litt trist. Vi hadde tross alt en god tone før han plutselig ble borte. 

Håper ikke han knuser noen som faller for "love bombingen" hans. Det er trist å tenke på. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Himmel og hav. Jeg er helt paff nå. Er det noen som har blitt ghostet på flekken før? 

Var på date med en voksen mann. Det var koselig. Etter hvert bestemte vi oss for å dra hjem til meg. Fordi jeg ville rydde vekk litt smårot, ventet han utenfor. Han syntes det var helt greit - fordi han uansett skulle ringe en kompis. Planen var å bestille take-away og spise sammen. 

Etter et kvarter sender jeg melding om at han bare kan ringe på. Da får jeg beskjed av Messenger om at "denne personen er ikke tilgjengelig i Messenger" - hm, tenkte jeg. Så jeg prøvde å gå inn på profilen hans, og det gikk ikke, så da prøvde jeg å ringe ham. Og det gikk rett til personsvar. Har prøvd tre ganger nå og sendt en sms. Han er helt borte. Rett og slett et spøkelse. 

Hva slags menneske gjør sånt? 

Vi har hatt daglig kontakt via tlf. og videochat i to uker, og han har virket veldig interessert. Til og med under daten virket ham glad og interessert. Jeg er så forvirret nå. Kvinne i 30-årsalderen som har vært på en del dates, men aldri noensinne opplevd lignende. 

Vet ikke om jeg skal le eller gråte. 

han forventa vel at han ikke trengte å vente så lenge 15 min føles jo som en evighet når man står og venter. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Jeg sa han måtte vente i 20 minutter, og han sa det var helt greit. 

åja da var det jo voldsomt stygt av han

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Maleficenta skrev (Akkurat nå):

åja da var det jo voldsomt stygt av han

Ja, jeg er helt sjokkert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kjære vene, tilhører du en omsorgsbolig, eller noe? Dette høres jo hèlt utenkelig ut. 

Anonymkode: 149a7...69d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Nicathv skrev (47 minutter siden):

Ekstremt sært å få daten til å vente ute i 20 minutter for å rydde. Kan godt skjønne at han trodde du hadde glemt ham eller bare ble lei av å vente. Følte seg ikke respektert kanskje. 20 minutter er laaaang tid når man bare står og venter. Mye tid til å tenke.

Hvorfor slapp du ham ikke inn i gangen eller noe i det minste? Selv det hadde vært ganske sært, men ikke fullt så ille som å få ham til å vente utendørs.

Men barnslig av ham å bare blokkere deg. Han kunne jo ringt deg eller sendt en melding.

Hvis TS bor på 40kvm aka bøttekott, er det ingenring som heter gang :)

Anonymkode: bdae5...9c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så mange enablere i denne tråden.

Det er HELT over streken å be en date vente utenfor boligen i 20 minutter. Da sier man 'ok' og så drar man hjem uten å si et ord. Gjør seg ferdig med dama og sletter'a på telefonen.

Mannen gjorde det enhver mann med selvrespekt ville gjort. Han lot deg ikke pille på nesen.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kjære vene, tilhører du en omsorgsbolig, eller noe? Dette høres jo hèlt utenkelig ut. 

Anonymkode: 149a7...69d

Hva er poenget med denne kommentaren? 

Det er noe galt med meg fordi jeg ønsket å rydde? Javel. Jeg er en rotekopp, og det visste ham utmerket godt fra før. Jeg legger ikke skjul på sånt. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Må le litt… jeg har i mine yngre dager faktisk ved et par anledninger også bedt menn vente utenfor mens jeg rydda leiligheten. Var et rotehue, lå klær ol utover gulvet, rydda stort sett bare når jeg skulle ha besøk. Så skjønner ts jeg 🤪

Anonymkode: f034d...1f4

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg leser svarene her blir jeg paff. Måten de bombardere deg med mistenksomme spørsmål rettet mot at DU må ha gjort noe galt😳🙄

Denne mannen var en stor DUST! Punktum.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Daria skrev (1 time siden):

Da hadde jeg også stukket (men jeg hadde neppe sagt at det var greit...).

Samme her. 

Hadde tenkt at om det var så nødvendig og et så stort prosjekt å rydde at jeg måtte vente utenfor døra i 20(!!) minutter, så er det enten noe muffens med boevne eller substanser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Jullen skrev (1 minutt siden):

Når jeg leser svarene her blir jeg paff. Måten de bombardere deg med mistenksomme spørsmål rettet mot at DU må ha gjort noe galt😳🙄

Denne mannen var en stor DUST! Punktum.

Tusen takk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En så voksen mann som bare ghoster kan du prise deg lykkelig for at du er kvitt. Det er absolutt ikke noe tap!

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Saph skrev (Akkurat nå):

Samme her. 

Hadde tenkt at om det var så nødvendig og et så stort prosjekt å rydde at jeg måtte vente utenfor døra i 20(!!) minutter, så er det enten noe muffens med boevne eller substanser. 

Han har visst hele veien at jeg er et rotehue. Dette var spontant. Og jeg liker ikke å ha klær strødd over alt. Om du leser innlegget så brukte jeg ikke 20 minutter. Men ett kvarter. Jeg sa han minst måtte vente 20 min, og han sa det var greit. 

Her er det ham som er barnslig. Som ghostet meg sånn etter timesvis av samtaler. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...