Gå til innhold

Ga meg en isbjørn og stakk.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Nicathv skrev (Akkurat nå):

Ekstremt sært å få daten til å vente ute i 20 minutter for å rydde. Kan godt skjønne at han trodde du hadde glemt ham eller bare ble lei av å vente. Følte seg ikke respektert kanskje. 20 minutter er laaaang tid når man bare står og venter. Mye tid til å tenke.

Hvorfor slapp du ham ikke inn i gangen eller noe i det minste? Selv det hadde vært ganske sært, men ikke fullt så ille som å få ham til å vente utendørs.

Hvorfor leser du ikke innlegget mitt?

Jeg skriver at han var klar over å måtte vente en stund. Han sa det var helt greit fordi han uansett skulle ringe en kompis. Og nei, han satt ikke bare utenfor. Han ønsket å sitte i bilen sin. Han kunne fint blitt med inn i gangen. 

Anonymkode: e90a1...9f3

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel, om en fyr hadde bedt meg vente utenfor mens han ryddet, ville jeg selv blitt veldig skeptisk og lurt selv. Er vel ikke normalt. Ville ikke invitert noen med hjem om det så så jævlig ut at jeg måtte rydde først. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg er fjortis fordi jeg får en isbjørnbamse av en femtiåring. Ja vel. Heller han som er en fjortis, som gir en slik gave og ghoster. Han kunne faktisk sagt han ikke vare interessert på melding - om ikke annet. 

Nei, det er fjortis å parkere daten utenfor. Hvor rotete kan det være liksom at han ikke får bli med inn? Han følte seg sikkert ditchet av deg, så sender du melding på Messenger?! Hva med å ringe, eller gå ut til han? 

Anonymkode: cd0df...cc9

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Pinkylee skrev (1 minutt siden):

Vel, om en fyr hadde bedt meg vente utenfor mens han ryddet, ville jeg selv blitt veldig skeptisk og lurt selv. Er vel ikke normalt. Ville ikke invitert noen med hjem om det så så jævlig ut at jeg måtte rydde først. 

Sant. Jeg skulle ikke blitt så revet med, og heller bedt han vente til i morgen da vi egentlig hadde date. 

Det JEG reagerer på er at han bare blokkerte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei, det er fjortis å parkere daten utenfor. Hvor rotete kan det være liksom at han ikke får bli med inn? Han følte seg sikkert ditchet av deg, så sender du melding på Messenger?! Hva med å ringe, eller gå ut til han? 

Anonymkode: cd0df...cc9

Jeg ringte han rett etterpå. Da var jeg blokkert. Meldingen om at han kunne komme ble aldri lest - fordi jeg var blokkert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Noen ganger sier folk at ting er greit selv om de egentlig ikke syns det er det, for å være høflige, eller fordi det er kleint å si «jeg har egentlig ikke lyst til å vente utenfor i 20 minutter mens du rydder». Men når en mann på femti ikke har blitt modnere enn at han syns det er greit å ghoste deg istedenfor å si at dette ikke funket helt for ham, tenker jeg at det egentlig er en vinn for deg, selv om det kanskje ikke føles sånn akkurat nå.

Anonymkode: 2f820...a5b

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Noen ganger sier folk at ting er greit selv om de egentlig ikke syns det er det, for å være høflige, eller fordi det er kleint å si «jeg har egentlig ikke lyst til å vente utenfor i 20 minutter mens du rydder». Men når en mann på femti ikke har blitt modnere enn at han syns det er greit å ghoste deg istedenfor å si at dette ikke funket helt for ham, tenker jeg at det egentlig er en vinn for deg, selv om det kanskje ikke føles sånn akkurat nå.

Tusen takk. Det var en sånt svar jeg ventet på. Så jeg bør kanskje være lettet, men jeg er helt paff. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Han høres ut så en skikkelig dust, npr han oppfører seg slik er det sikkert like greit du fant ut av det nå og ikke ga han noe mer av din tid.

Anonymkode: 4364b...38f

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans handlinger sier mer om ham som person. En utålmodig og barnslig type. 

Kutt han ut av livet ditt og finn deg en voksen og lojal mann. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Enig med deg, alle henger seg opp i ventingen men sånt har jeg og ventet på og det gikk da fint. Fordi jeg var interessert. Her så han nok sitt snitt til å stikke av fordi han ikke tørte å si han ikke var interessert 

Anonymkode: d0846...df8

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Han høres ut så en skikkelig dust, npr han oppfører seg slik er det sikkert like greit du fant ut av det nå og ikke ga han noe mer av din tid.

Takk. 

Jeg er glad jeg ikke falt for "love bombingen" hans. Han var VELDIG på i to uker. Så det er nesten så jeg tror dette er et spill for ham... men jeg kan ikke fatte og begripe hva som er så morsomt med å ghoste noen sånn. Merkelig. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
bundaberg skrev (Akkurat nå):

Hans handlinger sier mer om ham som person. En utålmodig og barnslig type. 

Kutt han ut av livet ditt og finn deg en voksen og lojal mann. 

Takk. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg ringte han rett etterpå. Da var jeg blokkert. Meldingen om at han kunne komme ble aldri lest - fordi jeg var blokkert. 

Helt utrolig at en voksen mann kan oppføre seg så barnslig🙈

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Enig med deg, alle henger seg opp i ventingen men sånt har jeg og ventet på og det gikk da fint. Fordi jeg var interessert. Her så han nok sitt snitt til å stikke av fordi han ikke tørte å si han ikke var interessert 

Anonymkode: d0846...df8

Det var nok noe sånt, ja. Noen er ikke modne nok til å ta ansvar og si ifra. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvorfor leser du ikke innlegget mitt?

Jeg skriver at han var klar over å måtte vente en stund. Han sa det var helt greit fordi han uansett skulle ringe en kompis. Og nei, han satt ikke bare utenfor. Han ønsket å sitte i bilen sin. Han kunne fint blitt med inn i gangen. 

Du skrev ikke i innlegget ditt at han selv ville vente utenfor, og nevnte heller ingenting om en bil. I innlegget framstår det som om du ba ham vente utenfor. Likevel synes jeg det er sært og egentlig litt frekt å be noen vente i 20 minutter, om det så er i gangen eller ute.

Se forøvrig endringen jeg gjorde i innlegget mitt før du svarte meg.

Hvis det var hans idé å vente ute er det jo enda rarere at han bare plutselig stakk og blokkerte deg. Veldig barnslig.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Takk. 

Jeg er glad jeg ikke falt for "love bombingen" hans. Han var VELDIG på i to uker. Så det er nesten så jeg tror dette er et spill for ham... men jeg kan ikke fatte og begripe hva som er så morsomt med å ghoste noen sånn. Merkelig. 

Tror helt ærlig han ble fornærmet når han måtte vente fordi han ville du skulle ta han rett inn i varmen så han kunne føle seg som kongen som hadde sjarmert deg i senk og fikk deg til å gjøre som han ville. Han er nok av typen som er mest interessert i deg for å bli beundret. Good ridance!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
Nicathv skrev (1 minutt siden):

Du skrev ikke i innlegget ditt at han selv ville vente utenfor, og nevnte heller ingenting om en bil. I innlegget framstår det som om du ba ham vente utenfor. Likevel synes jeg det er sært og egentlig litt frekt å be noen vente i 20 minutter, om det så er i gangen eller ute.

Se forøvrig endringen jeg gjorde i innlegget mitt før du svarte meg.

Hvis det var hans idé å vente ute er det jo enda rarere at han bare plutselig stakk og blokkerte deg. Veldig barnslig.

Det var vår idé. Fordi han så gjerne ville hjem til meg. Jeg var egentlig ikke komfortabel med det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tror helt ærlig han ble fornærmet når han måtte vente fordi han ville du skulle ta han rett inn i varmen så han kunne føle seg som kongen som hadde sjarmert deg i senk og fikk deg til å gjøre som han ville. Han er nok av typen som er mest interessert i deg for å bli beundret. Good ridance!

Tenker noe av det samme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det var vår idé. Fordi han så gjerne ville hjem til meg. Jeg var egentlig ikke komfortabel med det. 

Ok, da er det litt mindre sært. Kontekst er viktig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Nicathv skrev (Akkurat nå):

Ok, da er det litt mindre sært. Kontekst er viktig! :)

Ja, det har du rett i. Jeg fikk kanskje ikke med meg det viktigste i innlegget - fordi jeg fortsatt er forfjamset og paff. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...