AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #1 Del Skrevet 9. juli 2021 Himmel og hav. Jeg er helt paff nå. Er det noen som har blitt ghostet på flekken før? Var på date med en voksen mann. Det var koselig. Etter hvert bestemte vi oss for å dra hjem til meg. Fordi jeg ville rydde vekk litt smårot, ventet han utenfor. Han syntes det var helt greit - fordi han uansett skulle ringe en kompis. Planen var å bestille take-away og spise sammen. Etter et kvarter sender jeg melding om at han bare kan ringe på. Da får jeg beskjed av Messenger om at "denne personen er ikke tilgjengelig i Messenger" - hm, tenkte jeg. Så jeg prøvde å gå inn på profilen hans, og det gikk ikke, så da prøvde jeg å ringe ham. Og det gikk rett til personsvar. Har prøvd tre ganger nå og sendt en sms. Han er helt borte. Rett og slett et spøkelse. Hva slags menneske gjør sånt? Vi har hatt daglig kontakt via tlf. og videochat i to uker, og han har virket veldig interessert. Til og med under daten virket ham glad og interessert. Jeg er så forvirret nå. Kvinne i 30-årsalderen som har vært på en del dates, men aldri noensinne opplevd lignende. Vet ikke om jeg skal le eller gråte. Anonymkode: e90a1...9f3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 Populært innlegg #2 Del Skrevet 9. juli 2021 Et kvarter for å rydde vekk litt rot? Anonymkode: f0f85...6c0 53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #3 Del Skrevet 9. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Et kvarter for å rydde vekk litt rot? Anonymkode: f0f85...6c0 Ja, det var kanskje litt mer enn litt rot da. Han var klar over det før vi bestemte oss for å dra hjem. Og han vet at jeg er en liten roteskål. Anonymkode: e90a1...9f3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ewe Skrevet 9. juli 2021 #4 Del Skrevet 9. juli 2021 Rydde vekk rot? Jeg hadde blitt meget skeptisk, høres ut som du må rydde vekk dop eller noe ulovlig. Når fikk du isbjørnen? 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 9. juli 2021 #5 Del Skrevet 9. juli 2021 Isbjørn? 47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #6 Del Skrevet 9. juli 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, det var kanskje litt mer enn litt rot da. Han var klar over det før vi bestemte oss for å dra hjem. Og han vet at jeg er en liten roteskål. Anonymkode: e90a1...9f3 Da var det kanskje greit. Hvis jeg hadde måttet vente et kvarter på litt rydding, ville jeg trodd at jeg var glemt.. Anonymkode: f0f85...6c0 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #7 Del Skrevet 9. juli 2021 Ewe skrev (Akkurat nå): Rydde vekk rot? Jeg hadde blitt meget skeptisk, høres ut som du må rydde vekk dop eller noe ulovlig. Når fikk du isbjørnen? Ja, det er typisk at man henger seg opp i rotet. Damn. Jeg fikk isbjørnen to timer før. Han sa han ikke brydde seg om rot, men jeg ville rydde - da jeg ønsker at det er "perfekt" om jeg får gjester, men ellers er en rotete person. Anonymkode: e90a1...9f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #8 Del Skrevet 9. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Da var det kanskje greit. Hvis jeg hadde måttet vente et kvarter på litt rydding, ville jeg trodd at jeg var glemt.. Anonymkode: f0f85...6c0 Jeg sa han måtte vente i 20 minutter, og han sa det var helt greit. Anonymkode: e90a1...9f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #9 Del Skrevet 9. juli 2021 Rumle skrev (3 minutter siden): Isbjørn? En isbjørnkosebamse. Anonymkode: e90a1...9f3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 9. juli 2021 #10 Del Skrevet 9. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): En isbjørnkosebamse. Anonymkode: e90a1...9f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #11 Del Skrevet 9. juli 2021 Rumle skrev (Akkurat nå): Den kan jeg bare brenne nå. Om ikke du vil ha den. Anonymkode: e90a1...9f3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 9. juli 2021 #12 Del Skrevet 9. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg sa han måtte vente i 20 minutter, og han sa det var helt greit. Anonymkode: e90a1...9f3 Da hadde jeg også stukket (men jeg hadde neppe sagt at det var greit...). 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #13 Del Skrevet 9. juli 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ja, det var kanskje litt mer enn litt rot da. Han var klar over det før vi bestemte oss for å dra hjem. Og han vet at jeg er en liten roteskål. Anonymkode: e90a1...9f3 Isbjørn og roteskål? Tror jeg hadde droppa deg jeg også. Du skriver du er u 30-årene, dette lukter fjortis-opplegg. Anonymkode: cd0df...cc9 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #14 Del Skrevet 9. juli 2021 Daria skrev (Akkurat nå): Da hadde jeg også stukket (men jeg hadde neppe sagt at det var greit...). Ok. Selv om du visste at personen var rotete fra før... og visste om det flere uker i forveien. Ja ja. Anonymkode: e90a1...9f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #15 Del Skrevet 9. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Isbjørn og roteskål? Tror jeg hadde droppa deg jeg også. Du skriver du er u 30-årene, dette lukter fjortis-opplegg. Anonymkode: cd0df...cc9 Jeg er fjortis fordi jeg får en isbjørnbamse av en femtiåring. Ja vel. Heller han som er en fjortis, som gir en slik gave og ghoster. Han kunne faktisk sagt han ikke vare interessert på melding - om ikke annet. Anonymkode: e90a1...9f3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #16 Del Skrevet 9. juli 2021 Du sendte han melding på Messenger om at han kunne ringe på? Du visste vel at dere skulle på date, så da burde du kanskje ryddet før daten i tilfelle. Prøv det neste gang. Trodde først du hadde fått en Isbjørn-øl. Anonymkode: b4545...b5e 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 9. juli 2021 #17 Del Skrevet 9. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ok. Selv om du visste at personen var rotete fra før... og visste om det flere uker i forveien. Ja ja. Anonymkode: e90a1...9f3 Hvorfor i all verden hadde du ikke ryddet på forhånd hvis du visste om det flere uker i forveien? Du kan gjerne bli med meg hjem etter daten om noen uker, men da må du vente utenfor i 20 minutter mens jeg rydder? Altså, jeg er også et rotehue, men jeg klarer å rydde dagen før og holde det ryddig en dag uten å måtte panikkrydde før jeg kan slippe noen inn døra. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #18 Del Skrevet 9. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du sendte han melding på Messenger om at han kunne ringe på? Du visste vel at dere skulle på date, så da burde du kanskje ryddet før daten i tilfelle. Prøv det neste gang. Trodde først du hadde fått en Isbjørn-øl. Anonymkode: b4545...b5e Du må nok lese innlegget engang til. Ja, jeg visste at jeg skulle på date - men jeg hadde ingen planer om at han spontant skulle få bli med hjem til meg. Vi var på date rett i nærheten av her jeg bor. Har ikke for vane å ta med første date hjem, så det var spontant - fordi stemningen var god. Trodde jeg. Anonymkode: e90a1...9f3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #19 Del Skrevet 9. juli 2021 Daria skrev (1 minutt siden): Hvorfor i all verden hadde du ikke ryddet på forhånd hvis du visste om det flere uker i forveien? Du kan gjerne bli med meg hjem etter daten om noen uker, men da må du vente utenfor i 20 minutter mens jeg rydder? Altså, jeg er også et rotehue, men jeg klarer å rydde dagen før og holde det ryddig en dag uten å måtte panikkrydde før jeg kan slippe noen inn døra. Fordi vi hadde planer om en kort date ute - for så å møtes "ordentlig" i morgen. Skjønner at det er forvirrende. Jeg forstår godt om han syntes det var dumt. Men han kunne vært voksen nok til å bare avslutte via tekst. Noe ala "vet du, jeg er ikke så interessert - men det var hyggelig". Istedenfor å blokkere meg. Vi har tross alt snakket timesvis sammen på videochat. Anonymkode: e90a1...9f3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicathv Skrevet 9. juli 2021 #20 Del Skrevet 9. juli 2021 (endret) Ekstremt sært å få daten til å vente ute i 20 minutter for å rydde. Kan godt skjønne at han trodde du hadde glemt ham eller bare ble lei av å vente. Følte seg ikke respektert kanskje. 20 minutter er laaaang tid når man bare står og venter. Mye tid til å tenke. Hvorfor slapp du ham ikke inn i gangen eller noe i det minste? Selv det hadde vært ganske sært, men ikke fullt så ille som å få ham til å vente utendørs. Men barnslig av ham å bare blokkere deg. Han kunne jo ringt deg eller sendt en melding. Endret 9. juli 2021 av Nicathv 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå