AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #1 Del Skrevet 9. juli 2021 Er det for mye å spise en hel pk Mozerella sticks? det er er 9 stk i en pk. Jeg er på slank, og lurer på om jeg skal kjøpe det i morgen på Lørdag. Har hatt lyst på ost så lenge nå. Hva syns dere? Er det et aboslutt nei? Anonymkode: f2454...9d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #2 Del Skrevet 9. juli 2021 Det må du nesten vurdere selv ut i fra kaloribudsjettet ditt.. Anonymkode: aca80...654 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #3 Del Skrevet 9. juli 2021 Om du lever sunt resten av uka og er i bevegelse så har det ikke noe å si. Man må også lenge inn fripauser og unne seg noe hvis ikke så klarer man ikke regimet i lengden. Anonymkode: 1bdc1...41a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lafamiglia Skrevet 9. juli 2021 #4 Del Skrevet 9. juli 2021 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Er det for mye å spise en hel pk Mozerella sticks? det er er 9 stk i en pk. Jeg er på slank, og lurer på om jeg skal kjøpe det i morgen på Lørdag. Har hatt lyst på ost så lenge nå. Hva syns dere? Er det et aboslutt nei? Anonymkode: f2454...9d9 Jeg ville MYE heller spist ordentlig ost. Mozzarella sticks fra Hoff inneholder f.eks. bare 50% ost. Resten er diverse typer mel og sukker. Hva med ostechips? caprese-salat? Eller sopp gratinert med masse ost? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #5 Del Skrevet 9. juli 2021 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Det må du nesten vurdere selv ut i fra kaloribudsjettet ditt.. Anonymkode: aca80...654 Eller livsglede om man vil? 😀 Anonymkode: 0bbc5...84e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå