Gå til innhold

Hva ville du gjort om noen la seg etter samboeren din?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ble ganske irritert, så oppgitt. Men jeg sa ingenting til henne. 
 

Var ei som drev og sendte mannen min meldinger om hvor kjekk han var og om de skulle møtes for en kaffe. Han takket nei, da. Og synes hun var håpløs. 

Anonymkode: 5b162...37d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 hours ago, Cisne said:

Tror du at det kun er samboere og gifte som gjør husarbeid? Ei som er singel må gjøre jobb for to. Så det der ville hun bare ha ledd av.

En ting å gjøre husarbeid når man er singel, en annen å leke ulønnet vaskedame. 

Poenget var å skremme dama bort og få hun til å tro at denne karen er bare en stor voksen unge. Er ikke særlig attraktivt med sånne menn. ;) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker nå som han bruker tid og fokus på denne dama. En mann som hadde vært totalt uinteressert hadde jo ikke tatt seg bryet med å omtale vedkommende negativt og latterliggjøre henne. Et enkelt "Nei, vi har ikke vært på flørtern noen gang. Hun er en kollega og hun er helt ok som person, men ikke min type" ol, hadde vært en langt mer troverdig reaksjon.

Anonymkode: 090fc...724

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest parkeringsvakten
12 hours ago, AnonymBruker said:

Spørsmålet var hva ville du gjort om noen la seg etter samboeren din. Mitt svar er at jeg hadde blitt turned on. Skjønner egentlig ikke poenget ditt i innlegget ditt. 

Anonymkode: d49e6...05f

Poenget var at du blir tent av en fantasi, ikke av virkeligheten. Å fantasere om dette er en ting, men at det faktisk skjer i virkeligheten er noe helt annet. Det er heller ikke gøy for en mann å bli nærmest stalket av en ustabil kvinne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke gitt det noe oppmerksomhet. Dersom mannen din går i fella så vet du hva slags mann han er. La folk vise sitt sanne jeg. Stol på mannen. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis mannen din mottar flørtende meldinger av andre, er det ikke fordi han er så digg, men fordi han utstråler at han er åpen for det;) 

Anonymkode: bf7d2...cd5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

parkeringsvakten skrev (41 minutter siden):

Poenget var at du blir tent av en fantasi, ikke av virkeligheten. Å fantasere om dette er en ting, men at det faktisk skjer i virkeligheten er noe helt annet. Det er heller ikke gøy for en mann å bli nærmest stalket av en ustabil kvinne. 

For det første, hvorfor snakker du om menn? For det andre, har du hørt om åpent forhold? 

Anonymkode: d49e6...05f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/10/2021 at 7:25 AM, AnonymBruker said:

Slik jeg ser det, fungerer en slik beskjed kun når det kommer fra samboeren. Ellers vil det oppfattes som at han kanskje har interesse.

Anonymkode: 81426...e47

Du har nok rett. Det beste er såklart at fyren ordner opp i sånt selv. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 10.7.2021 den 7.25):

Slik jeg ser det, fungerer en slik beskjed kun når det kommer fra samboeren. Ellers vil det oppfattes som at han kanskje har interesse.

Anonymkode: 81426...e47

Enig.

Eneste unntak er hvis det er dama sin venninne/bekjent, etc. Da bør hun si fra selv, og bryte kontakt med venninnen om hun ikke gir seg.

Anonymkode: 597a8...0cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare lest første innlegget i denne tråden. Men det er overholdet ikke sikkert at hun forsøker å legge seg etter din mann. Hvem gidder det med en de ikke kjenner skikkelig, og som de vet er i et forhold? Det kan være noe du forestiller deg. Selv om du synes at han er kjekk, så betyr ikke det at alle gjør det.  

Du må ha mer gode argumenter før jeg tror på at hun legger seg etter din mann :) . 

 

Anonymkode: 061fa...0cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest parkeringsvakten
2 hours ago, AnonymBruker said:

For det første, hvorfor snakker du om menn? For det andre, har du hørt om åpent forhold? 

Anonymkode: d49e6...05f

Hva har dette med mine kommentarer å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror mannen din nyter oppmerksomheten jeg ettersom han ikke avsluttet kontakten med engang 🤷‍♀️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.7.2021 den 15.58):

Det trenger ikke å bety at hun legger seg etter din type,men at hun er slik mot alle :) 

Anonymkode: 4c3c5...efb

Det var jeg som kommenterte oppforbi :) 
 

Glømte å si at det trenger ikke å vær at hun mener at det skal være en flørtete tone.
 

Jeg gir klemmer til alle og dette er kun vennskapelig i fra min side uten at det er noe baktanke med dette. Men dette har mistolkes i fra en kollega siden jeg hadde en kommentar med «å gi en klem i.» 
 

En kompis av meg setter ett ❤️ på meldinger som han liker når jeg chatter med han. Men det er sånn han er :) 

Anonymkode: 4c3c5...efb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

parkeringsvakten skrev (47 minutter siden):

Hva har dette med mine kommentarer å gjøre?

Det er egentlig poenget mitt og. Hva har kommentarene dine med innlegget mitt å gjøre? Men whatever.. Nok avsporing. 

Anonymkode: d49e6...05f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest parkeringsvakten
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er egentlig poenget mitt og. Hva har kommentarene dine med innlegget mitt å gjøre? Men whatever.. Nok avsporing. 

Anonymkode: d49e6...05f

Du skriver at du tenner på at psychoer går etter partneren din. Jeg bare oppklarte hvorfor du tok feil. Håper du forstår nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 11.7.2021 den 9.45):

Hvis mannen din mottar flørtende meldinger av andre, er det ikke fordi han er så digg, men fordi han utstråler at han er åpen for det;) 

Anonymkode: bf7d2...cd5

Bullshit 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge jeg hadde vært helt sikker på at han ikke var interessert, hadde jeg nok følt meg veldig avslappet. Sikkert litt hyggelig for han også at noen finner han attraktiv.

Anonymkode: 90bd6...431

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...