Gå til innhold

Hva ville du gjort om noen la seg etter samboeren din?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Som andre sier, er du sikker på at han snakker så varmt og rosenrødt om privatlivet sitt da? 
Da jeg skravlet mye med en kollega klaget han over dama si hele tiden. Hun var lat, hun var bare sur hele tiden, klaget bare på alt han gjorde hele tiden osv. Han drev og samlet mot til seg for å dumpe henne, men det tok tid fordi han da ikke ville hatt noen på stedet vi bodde. 

Så gikk det noen mnd også var hun gravid. Så at det gikk SÅ dårlig har jeg liten tro på. Man får jo ikke en planlagt unge med noen du har planlagt å forlate i et år. 
 

Uansett, jeg tror nok de har en fin tone seg i mellom på jobb, hvorfor ellers skulle hun prøvd så hardt å få oppmerksomheten hans på privaten?

Anonymkode: daec0...aa2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Cisne
Kenelz skrev (1 time siden):

Hadde tatt bilde av oppvasken, klesvasken og alt annet som samboeren ikke tar og spurt om hun vil ta over. :popcorn:

«Siden du er så keen på typen min så kan du sikkert bare steppe inn for meg? Ordner du klesvasken? Han liker å få boxerene sine strøket og brettet.

Oppvasken er jeg snart ferdig med, men det er en ny dag i morgen så det kan du bare glede deg til! Søppeltømming på tirsdager og det er en pluss i boken om du finner den andre halvdelen av sokken hans.

Er du ikke interessert så drit i å gi meg forhåpninger ved å sende flørtete melinger og tags til han. » :) 

Tror du at det kun er samboere og gifte som gjør husarbeid? Ei som er singel må gjøre jobb for to. Så det der ville hun bare ha ledd av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ikke den glupeste gaffelen i skuffen, som TS ville sagt.

Du har skjønt d med egne ordspill! 😄👏🏻👏🏻

Anonymkode: 6b8f0...faf

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest parkeringsvakten
16 hours ago, Realverdien said:

Er vel helt normalt å prøve å stjele en mann fra en annen dame. 

Nei, det er nok ikke det. Men ville ikke blitt overrasket om det var slik i din sosiale krets

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar.. her er en liten update..

Han skriver ikke med henne lenger, det var visst kun i jobbsammenheng, han jobber ikke med henne lenger.

Jeg forklarte han at det kunne virke som hun la seg etter han og jeg følte det var ubehagelig. Han viste meg meldinger de hadde skrevet tidligere og de snakker ikke sammen lenger. De har hverandre ikke på sosiale media heller.

Han har sagt han ikke er intr i noe vennskap med henne og synes ikke det passer seg med nye bekjentskaper av motsatt kjønn når man er i et seriøst forhold.

Vi er begge enige om at hun er patetisk og klarte å flire sammen av det etterpå. 🙂 Han slang på at han skjønner jeg føler det ubehagelig, men han har null interesse av denne blonde, overivrige røya😅

Han er dessuten en meget oppegående, fin fyr som er hyggelig med alle han møter, så ser jo at det er mulig å misforstå for en stakkars enslig dame😅

 

Hopper ut av tråden mens jeg føler meg 10kg lettere 🤩

 

Anonymkode: 6b8f0...faf

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om noen klarte å få samboeren min på kroken, ville jeg bare vært glad til.

Anonymkode: f82b8...000

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Om noen klarte å få samboeren min på kroken, ville jeg bare vært glad til.

Anonymkode: f82b8...000

Ja, hun kunne bare fått ham, i så fall. Å kjempe for en mann som vingler er det siste jeg ville gjort. 

Anonymkode: f1b0d...1b5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Vi er begge enige om at hun er patetisk og klarte å flire sammen av det etterpå. 🙂 Han slang på at han skjønner jeg føler det ubehagelig, men han har null interesse av denne blonde, overivrige røya😅

Han er dessuten en meget oppegående, fin fyr som er hyggelig med alle han møter, så ser jo at det er mulig å misforstå for en stakkars enslig dame😅

Jeg får ikke dette til å henge helt sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelt: fortell samboeren dun at du synes det ikke er greit at hun holder på slik. Og at du forventer at han gjør noe med det. Ærlig talt burde han sluttet å svare henne for lenge siden hvis han hadde litt respekt for deg. Er han redd for å såre deg eller henne egentlig? 

Anonymkode: 74e18...d1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Takk for svar.. her er en liten update..

Han skriver ikke med henne lenger, det var visst kun i jobbsammenheng, han jobber ikke med henne lenger.

Jeg forklarte han at det kunne virke som hun la seg etter han og jeg følte det var ubehagelig. Han viste meg meldinger de hadde skrevet tidligere og de snakker ikke sammen lenger. De har hverandre ikke på sosiale media heller.

Han har sagt han ikke er intr i noe vennskap med henne og synes ikke det passer seg med nye bekjentskaper av motsatt kjønn når man er i et seriøst forhold.

Vi er begge enige om at hun er patetisk og klarte å flire sammen av det etterpå. 🙂 Han slang på at han skjønner jeg føler det ubehagelig, men han har null interesse av denne blonde, overivrige røya😅

Han er dessuten en meget oppegående, fin fyr som er hyggelig med alle han møter, så ser jo at det er mulig å misforstå for en stakkars enslig dame😅

 

Hopper ut av tråden mens jeg føler meg 10kg lettere 🤩

 

Anonymkode: 6b8f0...faf

Syns ikke du virker veldig sympatisk. Eller troverdig. Og hva har hårfarge med saken å gjøre? 

Anonymkode: 66b79...ba4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke kalt dama ei røy.

Anonymkode: f1b0d...1b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cisne
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Takk for svar.. her er en liten update..

 

Vi er begge enige om at hun er patetisk og klarte å flire sammen av det etterpå. 🙂 Han slang på at han skjønner jeg føler det ubehagelig, men han har null interesse av denne blonde, overivrige røya😅

Han er dessuten en meget oppegående, fin fyr som er hyggelig med alle han møter, så ser jo at det er mulig å misforstå for en stakkars enslig dame😅

 

Anonymkode: 6b8f0...faf

Og DER mista jeg respekten for deg...

 

Den som faktisk er patetisk her, er mannen din, som ikke klarer å avvise kvinner med integritet, som om han nyter oppmerksomheten. Det er patetisk det.

Endret av Cisne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cisne skrev (32 minutter siden):

Og DER mista jeg respekten for deg...

 

Den som faktisk er patetisk her, er mannen din, som ikke klarer å avvise kvinner med integritet, som om han nyter oppmerksomheten. Det er patetisk det.

Les updaten du 😉

Ja, hun er en røy. Men hun kan vel ikke noe for det 🤷🏼‍♀️

At jeg skrev dette med hårfarge var litt tilfeldig, men dere får iallefall et inntrykk av hva slags menneske dette dreier seg om😅


Ja han er hyggelig med alle han møter og hun har ikke prøvd seg på han face to face, så da blir det vanskeligere å ta henne direkte for det.

Vi har det fint jeg og samboer og har tenkt å fortsette med det 🤩

Anonymkode: 6b8f0...faf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest DEN NAKNE GARTNER
AnonymBruker skrev (På 9.7.2021 den 15.41):

Det er veldig subtilt, men helt tydelig at hun prøver å fange oppmerksomheten hans.

Hun er ikke den smarteste i skuffen, så samboer ville aldri droppet meg for henne, det hadde i såfall vært snakk om et ligg. Jeg stoler på samboer (at han ikke er utro) men jeg kjenner det er litt slitsomt at hun så åpenlyst prøver å fange oppmerksomheten hans.

 

Idag kommenterte hun (igjen) på et innlegg han var tagget i og jeg viste det til samboer og vi flirte litt av henne begge to. Hehe.. for det er jo litt underholdende på en måte 😅

 

Men regner med det ikke kommer til å ta slutt med det første.. har sett noen meldinger hun har sendt han (ifm jobb) og noen av meldingene kunne vært skrevet av en kjærlighetssyk valp.. Altså flørtende meldinger fra hennes side. Hun kjenner han faktisk ikke SÅ godt. 
De har ingen grunn til å ha kontakt nå og han påstår de ikke har det.

 

 

2. Hvordan dealer man med sånne igler? 

Anonymkode: 6b8f0...faf

Du trenger ikke deale med noenting. Dersom samboeren din er en oppegående mann så kan han si ifra til henne at hun bør trekke seg bort. Snakk med samboer om dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

parkeringsvakten skrev (22 timer siden):

Turned on? Det er som regel mentalt ustabile kvinner som går etter menn de vet har kjæreste. Det er ingen luksus å bli forfulgt og få grenser tråkket over av den type kvinner. Menn med vett vet dette og holder seg på god avstand

Spørsmålet var hva ville du gjort om noen la seg etter samboeren din. Mitt svar er at jeg hadde blitt turned on. Skjønner egentlig ikke poenget ditt i innlegget ditt. 

Anonymkode: d49e6...05f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hadde vel bare tenkt "OK?", hehe. 

Bryr meg ikke om sånt ... Synes egentlig folk som driver og går rundt og er utro er temmelig desperate. Føler du deg virkelig så kjip at du må ta absolutt alt du kan få, eller all spenning du kan få? 

Snakk om å være kjedelige, lavt nivå. Hvis mannen er av typen som hopper i stolen av den type oppmerksomhet "ooh, en dame synes at jeg er deilig ..." , eller at det begynner å kile i tissen hans av slik "spenning", da er han rett og slett dritkjedelig. 

Anonymkode: c4412...d33

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alterego666 skrev (5 timer siden):

Jeg får ikke dette til å henge helt sammen.

Ikke jeg heller. Synes ts fremstår sykt usikker på både seg selv og samboeren. Hvorfor må hun ellers snakke så nedsettende om noen hun egentlig ikke kjenner?

Anonymkode: daec0...aa2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ikke jeg heller. Synes ts fremstår sykt usikker på både seg selv og samboeren. Hvorfor må hun ellers snakke så nedsettende om noen hun egentlig ikke kjenner?

Anonymkode: daec0...aa2

Tipper denne kvinnen er finere enn samboer. Derfor blir TS så usikker, litt sjalu kanskje. Forkledd som latterliggjøring såklart. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Ikke jeg heller. Synes ts fremstår sykt usikker på både seg selv og samboeren. Hvorfor må hun ellers snakke så nedsettende om noen hun egentlig ikke kjenner?

Anonymkode: daec0...aa2

Det slo meg også. Samtidig som hunsier samboer snakker pent om alle, siterer hun veldig nedsettende kommentarer. Henger ikke sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...