AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #41 Del Skrevet 10. juli 2021 Det er én ting TS skal gjøre: kommunisere med samboeren sin. Han er åpen om at hun på jobben oppfører seg sånn. Nå er ballen hos TS. Det er TS sin tur til å si at du synes det er litt morsomt, men at du samtidig føler deg litt ukomfortabel med det. Så lenge du bare flirer av det sammen med han, så har han absolutt ingen forutsetninger til å forstå at du ikke liker det. Anonymkode: b72bc...f57 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #42 Del Skrevet 10. juli 2021 Emet skrev (16 timer siden): Du må snakke med han, ikke ta en sånn "jolene" prat der du ber henne være så snill å holde seg unna mannen din. Om du snakker med han og stoler på han er jo dette noe dere kan le av? Dette! Jeg og mannen min har ledd godt av slikt sammen😁 Anonymkode: d674d...ff5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antiviruset Skrevet 10. juli 2021 #43 Del Skrevet 10. juli 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hvorfor skal han i det hele tatt ha henne på SoMe om de ikke har en grunn til å ha kontakt, tenker nå jeg. Ser utrolig rart ut om hun kommenterer ting som tydelig viser at hun er interessert. Jeg er sikkert sær, men jeg hadde faktisk ikke likt det. Anonymkode: 84eeb...a7f Helt enig med deg om som få andre nevner. Hvorfor skal han ha denne hurpa på SOME? Hadde en dame lagt seg etter meg når jeg er i et forhold ville jeg avvist henne med de klareste ordene som finnes, og aldri hatt noe med henne å gjøre. Aller minst på sosiale media. Når han velger å ha henne der fyrer han bare opp under det. Idioter kaller jeg det, og forstår ikke at partner finner seg i slikt. Men igjen dette er ikke menn eller kvinner. Det er guttunger og jentunger. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antiviruset Skrevet 10. juli 2021 #44 Del Skrevet 10. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg syns det er merkelig at han fortsetter å svare og å ha tett kontakt nær han vet at hun er interessert. Jeg liker ikke menn som har et slikt behov for bekreftelse. Anonymkode: ad377...297 Helt enig, og veien til fristelse er kort. Altså utroskap. Når han ikke engang klarer å motstå å suge til seg bekreftelse fra andre kvinner når han er i et forhold? Det er bare snakk om tid, sted og rett anledning så begår han utroskap. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #45 Del Skrevet 10. juli 2021 Hadde ikke leet en finger. Jeg synes jo at samboeren min er verdens kjekkeste fyr, så jeg skjønner jo at andre også synes det. Det er dog ikke utseende jeg liker best ved ham, det er personligheten. Og han er den stødigere og mest reale fyren jeg har møtt- det ville aldri følt ham inn i gjøre noe som setter familielivet han elsker og vårt forhold i fare, og dessuten er han for dårlig til å ta hint til å skjønne hva noen eventuelt prøver seg på uansett 😅❤❤❤❤ Anonymkode: 5d343...e55 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #46 Del Skrevet 10. juli 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): ...Det må være noe som gjør til at hun flørter/legger seg etter han, hun aner en mulighet.... Anonymkode: c8eb6...499 Eller han er veldig kjekk, sjarmerende og mystisk, hun vil snu ham. Anonymkode: f1b0d...1b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #47 Del Skrevet 10. juli 2021 Godt mulig han er hyggelig mot henne på jobb, men hun misforstår. Hadde det vært min samboer, Hadde jeg såklart stolt på ham. Det er noen damer som har småflørtet litt med han her og der, men aldri noe langvarig. Jeg syns bare det er litt søtt jeg. Jeg har en kjekk og snill kjæreste, og det syns andre folk også. Din samboer trenger ikke svare noe særlig på disse meldingene. Det er hint nok. Anonymkode: f049f...be5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #48 Del Skrevet 10. juli 2021 Jeg ville egentlig ikke brydd meg. Det er ikke viktig hva hun gjør, det er det som samboeren gjør som teller. (Men hadde kanskje forventet han hadde satt foten ned og redusert/kuttet kontakten hvis det hadde vært plagsomt mye kontakt.) Anonymkode: bfcc3...9b0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #49 Del Skrevet 10. juli 2021 Jeg har en kjekk kjæreste med høy status som blir lagt an på i hytt og gevær. Vi snakker åpent om det og har mye moro med det, det er spesielt ei som sniker seg inn på facebook-veggen hans ved enhver anledning og kaller han kjekken og sånt, heeelt uskyldig såklart Ikke den glupeste gaffelen i skuffen, som TS ville sagt. Han er jo så kresen og synes den ene dama er verre enn den andre, så ikke noe å stresse over for min del. Men jeg er ikke en sjalu type i utgangspunktet. Så jeg gjør ingenting med det. Nesten litt stolt, heller. "Alle" vil ha han, og han er min Han er heldigvis også lik, finnes ikke sjalu og synes bare det er hyggelig og forventet at andre menn vil ha meg. Anonymkode: 18349...1b4 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #50 Del Skrevet 10. juli 2021 Jeg hadde ledd litt og tenkt lykke til, og så hadde jeg stolt på at mannen min slo ned på det Det har han gjort før, det gjør han igjen. Stoler på han Anonymkode: e5109...098 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sicario Skrevet 10. juli 2021 #51 Del Skrevet 10. juli 2021 Hadde ikke brydd meg. Bare artig det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #52 Del Skrevet 10. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hadde ikke leet en finger. Jeg synes jo at samboeren min er verdens kjekkeste fyr, så jeg skjønner jo at andre også synes det. Det er dog ikke utseende jeg liker best ved ham, det er personligheten. Og han er den stødigere og mest reale fyren jeg har møtt- det ville aldri følt ham inn i gjøre noe som setter familielivet han elsker og vårt forhold i fare, og dessuten er han for dårlig til å ta hint til å skjønne hva noen eventuelt prøver seg på uansett 😅❤❤❤❤ Anonymkode: 5d343...e55 Naivt. Anonymkode: ad377...297 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #53 Del Skrevet 10. juli 2021 Har opplevd det mange ganger men ene gangen var ganske spesiell. Vi satt sammen på et selskap, den andre jenta kjente oss ikke fra før av men virket som hun ikke forsto at jeg og han var sammen. Jeg og kjæresten satt tett sammen og småhvisket til hverandre. Hun andre satt på andre siden av bordet vendt rett mot han. Hun lo høyt av alt han sa og var veldig på hele tiden. Tydeligvis sjarmert og fiklet med håret og smånervøs. Kjæresten dyttet i meg flere ganger for å få hjelp😄 Jeg prøvde bare sette meg tettere han og vi begynte å fokusere sammen på en meny. Hun ga seg ikke. Til slutt måtte ei annen venninne si høyt til oss hvordan det gikk med bryllupsplanleggingen😅 Ansiktsuttrykket hennes var priceless, som hun hadde blitt slått til. Tanken hadde aldri streifet henne at vi var sammen. Det ble en helt annen tone etterpå og hun forlot selskapet tidlig. Synes det var en morsom hendelse. Anonymkode: 42b0c...1dd 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cisne Skrevet 10. juli 2021 #54 Del Skrevet 10. juli 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Har opplevd det mange ganger men ene gangen var ganske spesiell. Vi satt sammen på et selskap, den andre jenta kjente oss ikke fra før av men virket som hun ikke forsto at jeg og han var sammen. Jeg og kjæresten satt tett sammen og småhvisket til hverandre. Hun andre satt på andre siden av bordet vendt rett mot han. Hun lo høyt av alt han sa og var veldig på hele tiden. Tydeligvis sjarmert og fiklet med håret og smånervøs. Kjæresten dyttet i meg flere ganger for å få hjelp😄 Jeg prøvde bare sette meg tettere han og vi begynte å fokusere sammen på en meny. Hun ga seg ikke. Til slutt måtte ei annen venninne si høyt til oss hvordan det gikk med bryllupsplanleggingen😅 Ansiktsuttrykket hennes var priceless, som hun hadde blitt slått til. Tanken hadde aldri streifet henne at vi var sammen. Det ble en helt annen tone etterpå og hun forlot selskapet tidlig. Synes det var en morsom hendelse. Anonymkode: 42b0c...1dd For alt du vet, kjente de hverandre fra før av 🤫 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har en kjekk kjæreste med høy status som blir lagt an på i hytt og gevær. Vi snakker åpent om det og har mye moro med det, det er spesielt ei som sniker seg inn på facebook-veggen hans ved enhver anledning og kaller han kjekken og sånt, heeelt uskyldig såklart Ikke den glupeste gaffelen i skuffen, som TS ville sagt. Han er jo så kresen og synes den ene dama er verre enn den andre, så ikke noe å stresse over for min del. Men jeg er ikke en sjalu type i utgangspunktet. Så jeg gjør ingenting med det. Nesten litt stolt, heller. "Alle" vil ha han, og han er min Han er heldigvis også lik, finnes ikke sjalu og synes bare det er hyggelig og forventet at andre menn vil ha meg. Anonymkode: 18349...1b4 Lol, ikke sikkert dere er så attraktive som dere innbiller dere. Og hva tror dere får en dame til å gå så langt som å si «kjekken» etc på den måten? Dere er naive om dere tror at det er damene som er enkle skruller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 10. juli 2021 #55 Del Skrevet 10. juli 2021 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Det er veldig subtilt, men helt tydelig at hun prøver å fange oppmerksomheten hans. Hun er ikke den smarteste i skuffen, så samboer ville aldri droppet meg for henne, det hadde i såfall vært snakk om et ligg. Jeg stoler på samboer (at han ikke er utro) men jeg kjenner det er litt slitsomt at hun så åpenlyst prøver å fange oppmerksomheten hans. Hun er ikke den skarpeste kniven i skuffen. Det skjer min partner hele tiden, og meg fra tid til annen. Vi ler av det, lar oss smigre lett og har dette som noe vi deler. Ikke noe å stresse over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #56 Del Skrevet 10. juli 2021 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Har opplevd det mange ganger men ene gangen var ganske spesiell. Vi satt sammen på et selskap, den andre jenta kjente oss ikke fra før av men virket som hun ikke forsto at jeg og han var sammen. Jeg og kjæresten satt tett sammen og småhvisket til hverandre. Hun andre satt på andre siden av bordet vendt rett mot han. Hun lo høyt av alt han sa og var veldig på hele tiden. Tydeligvis sjarmert og fiklet med håret og smånervøs. Kjæresten dyttet i meg flere ganger for å få hjelp😄 Jeg prøvde bare sette meg tettere han og vi begynte å fokusere sammen på en meny. Hun ga seg ikke. Til slutt måtte ei annen venninne si høyt til oss hvordan det gikk med bryllupsplanleggingen😅 Ansiktsuttrykket hennes var priceless, som hun hadde blitt slått til. Tanken hadde aldri streifet henne at vi var sammen. Det ble en helt annen tone etterpå og hun forlot selskapet tidlig. Synes det var en morsom hendelse. Anonymkode: 42b0c...1dd Hehe.. Jeg har faktisk opplevd å være den dama som ikke forstod at noen var sammen, en gang. Dette var en gammel bekjent jeg traff, og hun hadde med seg en fyr jeg var overbevist om at var hennes gay buddy. Det var vel helt på slutten der at jeg skjønte at de var sammen. Vel vel, jeg sjekket han ikke opp da, både av åpenbare og andre årsaker, men jeg kan huske hvor ekstremt paff jeg ble da dette gikk opp for meg. Det var både fordi gaydaren pep, og fordi han var ekstremt ulik hennes forrige mann. Anonymkode: 597a8...0cf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #57 Del Skrevet 10. juli 2021 Cisne skrev (13 minutter siden): Lol, ikke sikkert dere er så attraktive som dere innbiller dere. Og hva tror dere får en dame til å gå så langt som å si «kjekken» etc på den måten? Dere er naive om dere tror at det er damene som er enkle skruller. Forstår at det kan være vanskelig å tro på, men dette er det altså mange som opplever. Særlig de som trekker seg unna, viser tydelig at de har kjæreste osv. Mange liker utfordringen bedre enn de kanskje liker kvinnen/mannen de setter seg fore å kapre. Anonymkode: 597a8...0cf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Archer Skrevet 10. juli 2021 #58 Del Skrevet 10. juli 2021 Million skrev (21 timer siden): Hun må være rimelig blåst i hodet, ja, hvis hun har for vane å legge seg etter alle opptatte mannfolk hun synes ser ok ut! Hva er det egentlig hun håper på? Og hva tenker et sånt menneske? "Hvis jeg bare greier å lure meg inn i et forhold, blir det sikkert slutt mellom dem og så kan jeg ta over!".....? Vet om en sånn dame som bokstavlig lever av å ødelegge andres forhold og etterpå dumpe mennene😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenelz Skrevet 10. juli 2021 #59 Del Skrevet 10. juli 2021 Hadde tatt bilde av oppvasken, klesvasken og alt annet som samboeren ikke tar og spurt om hun vil ta over. «Siden du er så keen på typen min så kan du sikkert bare steppe inn for meg? Ordner du klesvasken? Han liker å få boxerene sine strøket og brettet. Oppvasken er jeg snart ferdig med, men det er en ny dag i morgen så det kan du bare glede deg til! Søppeltømming på tirsdager og det er en pluss i boken om du finner den andre halvdelen av sokken hans. Er du ikke interessert så drit i å gi meg forhåpninger ved å sende flørtete melinger og tags til han. » 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #60 Del Skrevet 10. juli 2021 Cisne skrev (20 minutter siden): For alt du vet, kjente de hverandre fra før av 🤫 Lol, ikke sikkert dere er så attraktive som dere innbiller dere. Og hva tror dere får en dame til å gå så langt som å si «kjekken» etc på den måten? Dere er naive om dere tror at det er damene som er enkle skruller. De kjente ikke hverandre fra før nei, mannen min syntes hun var utrolig innpåsliten og frekk. Helt fra vi kom inn der selskapet skulle være og de ble introdusert var hun skikkelig ute etter han. Hun droppet å snakke med sin egen venninne som vi var der for å feire, og hang etter han hele tiden og ville ha hans oppmerksomhet. AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hehe.. Jeg har faktisk opplevd å være den dama som ikke forstod at noen var sammen, en gang. Dette var en gammel bekjent jeg traff, og hun hadde med seg en fyr jeg var overbevist om at var hennes gay buddy. Det var vel helt på slutten der at jeg skjønte at de var sammen. Vel vel, jeg sjekket han ikke opp da, både av åpenbare og andre årsaker, men jeg kan huske hvor ekstremt paff jeg ble da dette gikk opp for meg. Det var både fordi gaydaren pep, og fordi han var ekstremt ulik hennes forrige mann. Anonymkode: 597a8...0cf Hehe, det var i alle fall ikke oss du møtte. Jeg var ikke venn med denne jenta, hun var ei venninne av hun som arrangerte festen. Og nå var det heller ingen tvil om at hun drev med flørting, og var ikke ute etter en ny venn. Det var så åpenbart at det var flaut på hennes vegne.. Anonymkode: 42b0c...1dd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå