Gå til innhold

Hva ville du gjort om noen la seg etter samboeren din?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor skal han i det hele tatt ha henne på SoMe om de ikke har en grunn til å ha kontakt, tenker nå jeg. Ser utrolig rart ut om hun kommenterer ting som tydelig viser at hun er interessert. Jeg er sikkert sær, men jeg hadde faktisk ikke likt det. 

Anonymkode: 84eeb...a7f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Legg igjen svar på kommentaren hennes med din konto på bildet samboeren din er tagget i. Du kan drite henne skikkelig ut

Anonymkode: 80e79...6c2

Det hadde vært FANTASTISK. For alle andre. 
Et skikkelig popcorn-moment på Facebook. Kunne lett blitt pinlig for alle dere 3 da.. 

kan ikke styre andre mennesker, bare prøv å gi faen så godt du kan. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tillater din mann dette? Av respekt for deg burde vel han kontant avvise henne? Det må være noe som gjør til at hun flørter/legger seg etter han, hun aner en mulighet....

Anonymkode: c8eb6...499

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Legg igjen svar på kommentaren hennes med din konto på bildet samboeren din er tagget i. Du kan drite henne skikkelig ut

Anonymkode: 80e79...6c2

Det sier du bare for å prøve å lure Ts til selv å drite seg skikkelig ut.

Anonymkode: f9c08...505

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er det å ha en kjekk kjæreste 😂 Min har også kvinner etter seg titt og ofte. Flere her inne på KG, har også skrevet til han. Koselig at de liker mannen min. Han gir beskjed selv om det bli nok.

Det er faktisk mannen sitt ansvar, og ikke du som skal fikse det der :) 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde blitt turned on 😊

Anonymkode: d49e6...05f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest parkeringsvakten
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg hadde blitt turned on 😊

Anonymkode: d49e6...05f

Turned on? Det er som regel mentalt ustabile kvinner som går etter menn de vet har kjæreste. Det er ingen luksus å bli forfulgt og få grenser tråkket over av den type kvinner. Menn med vett vet dette og holder seg på god avstand

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

 

Hun er ikke den smarteste i skuffen, så samboer ville aldri droppet meg for henne, det hadde i såfall vært snakk om et ligg.

 

 

Anonymkode: 6b8f0...faf

Du mente sikkert at hun ikke er "den skarpeste kniven i skuffen?" 😊

Anonymkode: 77070...2ce

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SomeDude32
3 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg hadde tryglet henne om å ta han! Skulle bidratt med tips og råd også! Da hadde jeg forhåpentligvis blitt kvitt problemet 🙈 

Anonymkode: aabe5...c77

Ha eggstokker til å slå opp. JESUS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

parkeringsvakten skrev (11 minutter siden):

Turned on? Det er som regel mentalt ustabile kvinner som går etter menn de vet har kjæreste. Det er ingen luksus å bli forfulgt og få grenser tråkket over av den type kvinner. Menn med vett vet dette og holder seg på god avstand

Er vel helt normalt å prøve å stjele en mann fra en annen dame. 

Det er ikke akkurat som mennene som er single er noe annet enn et stort restetorg. Jeg er selv middels tiltrekkende på alle plan, men jeg har drag som en rockestjerne på byen når damene hører at jeg er enslig. Alle som er verd å ha, har jo tullet seg borti samboer. I alle fall tenker damene slik. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Du mente sikkert at hun ikke er "den skarpeste kniven i skuffen?" 😊

Anonymkode: 77070...2ce

😂😂 

 

Anonymkode: be625...914

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplevde dette de første 2 årene med samboeren min. 

En venninne av han likte han SÅ godt. Han sa selv tidlig når vi datet, at hun var interessert, men han var ikke det. Han hadde kun øyene på meg. 
Jeg så jo at hun sende 100 snap om dagen (ta høyde for litt overdrivelse her). 
med hjertet og alt. Han svarte alltid høflig, men sterilt tilbake. 
 

Etter en stund la han ut et bilde av meg på storyen på snap. Det var bare der de hadde kontakt. 
Når han fikk snap av ho i dagene etter kommenterer han at hun ser så trist ut, og det var litt synd på ho. Siden hun er så håpefull. Litt merkelig, men tenker ikke mer over det. 🤷🏻‍♀️
 

Vi får så full krasj pga noe annet, og gjør det slutt i 2uker. 
Jepp du tenker riktig. De pulte. 
Men dette vet ikke jeg før 1,5år senere. Han kom krypende tilbake og fortalte han at han lå med noen. En person. 
Jeg trengte ikke å vite hvem, men ba han kutte kontakten med denne personen. Magefølelsen sa at hun hadde fått oppmuntring. 
 

De var fortsatt gode venner. Og hun var like flørtende. Hele veien. 
til en dag, 1,5 år senere. Så våknet jeg kl 03 på natta og kroppen bare SKREK at det var ho og jeg må sjekke telefonen hans. Det var helt plutselig. Mest sannsynlig fikk underbevisstheten min nok 😂

og joda.. der stod det samtaler som bekreftet at hun ikke flørtet uten oppmuntring. Pent sagt. Og joda, det var ho han pulte den gangen. 
 

Forholdet skranter voldsomt den dag i dag. For det er visst flere ting han ikke var ærlig om, finner jeg nå ut. 

Anonymkode: d3ebf...6c3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis det faktisk er så åpenbart hadde jeg bare tatt det direkte med ho. Ala "du fremstår veldig flørtete og jeg hadde satt pris på om du jekket deg ned til en platonisk tone når du kommuniserer med noen som er i et forhold". 

Eller noe sånn. Jeg hadde syntes det var plagsomt og jeg gidder ikke gå rundt grøten. Å gi en klar og kort beskjed er innenfor. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke brydd meg, dette er det han som styrer… då får du se😉

Anonymkode: 53d7f...3ca

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Du mente sikkert at hun ikke er "den skarpeste kniven i skuffen?" 😊

Anonymkode: 77070...2ce

Nei, mente det jeg skrev. Jeg liker å lage egne ordspill 🙂

Anonymkode: 6b8f0...faf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 hours ago, Puselusk said:

Hvis det faktisk er så åpenbart hadde jeg bare tatt det direkte med ho. Ala "du fremstår veldig flørtete og jeg hadde satt pris på om du jekket deg ned til en platonisk tone når du kommuniserer med noen som er i et forhold". 

Eller noe sånn. Jeg hadde syntes det var plagsomt og jeg gidder ikke gå rundt grøten. Å gi en klar og kort beskjed er innenfor. 

 

Slik jeg ser det, fungerer en slik beskjed kun når det kommer fra samboeren. Ellers vil det oppfattes som at han kanskje har interesse.

Anonymkode: 81426...e47

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, parkeringsvakten said:

Turned on? Det er som regel mentalt ustabile kvinner som går etter menn de vet har kjæreste. Det er ingen luksus å bli forfulgt og få grenser tråkket over av den type kvinner. Menn med vett vet dette og holder seg på god avstand

Da er det mange ustabile kvinner i samfunnet! Opptatte menn er veldig attraktive hos kvinner fordi de allerede er godkjent av andre, bææ.

Anonymkode: 1c626...c98

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cisne

Har det ikke slått deg at 1. de kan være elskere, 2. at hun ikke vet at dere er sammen, 3. at han liker oppmerksomheten og derfor ikke stopper henne?

Har selv opplevd utro samboer som skyldte på oppførselen til «ei på jobben» som viste seg at hadde seg mens jeg var på min jobb om dagene... Jeg var syk en dag fra jobben, han fikk det travelt med å dra til kontoret (på sin fridag) og ti minutter etter at jeg skulle  ha vært ute av døra, ringte hun på og spurte etter ham... Det virker veldig som at samboeren din dreier på ting. Ikke vær så naiv. 

For til syvende og sist, er det hans ansvar å vise deg den lojaliteten å ikke ha noe særlig kontakt med henne. 

Endret av Cisne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er merkelig at han fortsetter å svare og å ha tett kontakt nær han vet at hun er interessert. Jeg liker ikke menn som har et slikt behov for bekreftelse. 

Anonymkode: ad377...297

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...