Gå til innhold

Hva ville du gjort om noen la seg etter samboeren din?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er veldig subtilt, men helt tydelig at hun prøver å fange oppmerksomheten hans.

Hun er ikke den smarteste i skuffen, så samboer ville aldri droppet meg for henne, det hadde i såfall vært snakk om et ligg. Jeg stoler på samboer (at han ikke er utro) men jeg kjenner det er litt slitsomt at hun så åpenlyst prøver å fange oppmerksomheten hans.

 

Idag kommenterte hun (igjen) på et innlegg han var tagget i og jeg viste det til samboer og vi flirte litt av henne begge to. Hehe.. for det er jo litt underholdende på en måte 😅

 

Men regner med det ikke kommer til å ta slutt med det første.. har sett noen meldinger hun har sendt han (ifm jobb) og noen av meldingene kunne vært skrevet av en kjærlighetssyk valp.. Altså flørtende meldinger fra hennes side. Hun kjenner han faktisk ikke SÅ godt. 
De har ingen grunn til å ha kontakt nå og han påstår de ikke har det.

 

 

1. Jeg begynner å lure på om de har hatt en litt bedre tone på jobb enn det han har gitt utrykk for. Siden hun er så på..

2. Hvordan dealer man med sånne igler? 😅

Anonymkode: 6b8f0...faf

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde ikke brydd meg. Stoler fullt og helt på samboer, og så lenge han ikke er interessert bryr det meg ikke heller. Hvis han virker som at han skjuler noe, DA hadde jeg reagert. Men til han, hadde ikke giddet å bry meg om henne.

Anonymkode: 4c5ff...b84

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må snakke med han, ikke ta en sånn "jolene" prat der du ber henne være så snill å holde seg unna mannen din. Om du snakker med han og stoler på han er jo dette noe dere kan le av? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hun ikke er så igle som du tror. Når du lever i din egen boble er det lett å miste fotfestet. 

Hva er egentlig sjansen for at kvinne legger seg etter en mann hun ikke kjenner? Kvinner tenner ikke på det visuelle som mange menn. Kvinner er heller ikke opptatt av å få mest mulig ligg. Når du tar dette med i beregningen kan du anslå sannsynligheten for at hun legger seg etter gubben din. 

Sjansen er større for at du feiltolker. 

Anonymkode: 7ffc1...e91

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde brydd meg lite om det. Jeg er vant til at folk er betatt av utseendet til kjæresten min. Han er veldig kjekk. Men han er enda finere inni. Og jeg kjenner ham. 

Anonymkode: f1b0d...1b5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kanskje hun ikke er så igle som du tror. Når du lever i din egen boble er det lett å miste fotfestet. 

Hva er egentlig sjansen for at kvinne legger seg etter en mann hun ikke kjenner? Kvinner tenner ikke på det visuelle som mange menn. Kvinner er heller ikke opptatt av å få mest mulig ligg. Når du tar dette med i beregningen kan du anslå sannsynligheten for at hun legger seg etter gubben din. 

Sjansen er større for at du feiltolker. 

Anonymkode: 7ffc1...e91

Hvordan forklarer du da at noen kvinner legger seg etter alt som kan krype å gå? Tror hun er litt sånn skjønner du.

Måten hun skriver til andre på (som jeg selvfølgelig har snappet opp på nett), ting jeg har hørt om henne fra folk som faktisk kjenner henne godt, tyder på at hun er en smule blåst.

Anonymkode: 6b8f0...faf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvordan forklarer du da at noen kvinner legger seg etter alt som kan krype å gå? Tror hun er litt sånn skjønner du.

Måten hun skriver til andre på (som jeg selvfølgelig har snappet opp på nett), ting jeg har hørt om henne fra folk som faktisk kjenner henne godt, tyder på at hun er en smule blåst.

Anonymkode: 6b8f0...faf

Hvis hun er slik med alle er det enda større tegn på at hun faktisk ikke legger seg etter typen din.

Anonymkode: 7ffc1...e91

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvis hun er slik med alle er det enda større tegn på at hun faktisk ikke legger seg etter typen din.

Anonymkode: 7ffc1...e91

Vi får håpe du har rett 😅

Anonymkode: 6b8f0...faf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting. Faller mannen for det så er det bra jeg finner ut at han er en sånn en før vi blir gift. 

Anonymkode: dfae1...48b

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun må være rimelig blåst i hodet, ja, hvis hun har for vane å legge seg etter alle opptatte mannfolk hun synes ser ok ut! Hva er det egentlig hun håper på? Og hva tenker et sånt menneske? "Hvis jeg bare greier å lure meg inn i et forhold, blir det sikkert slutt mellom dem og så kan jeg ta over!".....?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det trenger ikke å bety at hun legger seg etter din type,men at hun er slik mot alle :) 

Anonymkode: 4c3c5...efb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damer flørter titt og ofte med min mann. Jeg stoler 100% på ham. Han er bare en sånn fyr som alle liker, liksom, og spesielt damer. Jeg kan ikke klandre de, jeg liker ham jeg også🤣

jeg bryr meg ikke nettopp fordi han alltid beviser at han er til å stole på. Jeg er egentlig litt stolt over at han er min, på en måte, og jeg unner ham oppmerksomheten. Det må være fint å føle at man fremdeles har draget etter mange års ekteskap og en haug med unger.

Anonymkode: c1353...63c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bryr meg ikke. Jeg stoler på han. Han er en relativt kjekk lege, så har levd med den situasjonen i nesten 20 år nå. 

Anonymkode: 615c4...fd3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det betyr, at du har en attraktiv mann😄 betyr ikke, at hun er ute etter noe😄

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SomeDude32

Tror det viktigste er at du og samboer snakker om det

Altså hvis jeg hadde hatt en kjæreste så hadde jeg sørget for å bli sammen med en som ikke er så attraktiv, men som har de personlige egenskapene i orden. Dermed ville ikke mannfolk lagt seg etter henne. Da får jeg ha henne for meg selv.

Trenger ikke de sterkeste følelsene men jeg kan lære å elske henne. Om det så viste seg at hun faktisk fikk mannfolk etter seg så hadde hun vært opplært til å dele sånt med meg, sånn at vi begge to fikk snakket om det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville...

1. gått inn på kjøkkenet

2. laget meg et stort glass iskaffe

3. lent meg tilbake og nytt forestillingen

Litt slemt, men sånne damer legger opp til det selv.

Neimen altså, for det første så er det mannen din sin oppgave å avvise henne, gjør han ikke det, er han ikke mye verdt som kjæreste. Og for det andre, hvis det dreier seg om noen på sosiale medier så er det bare å slette og eventuelt blokkere. Uansett hvor snile hun er i toppen, så vet hun at det der er ikke greit. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg hadde tryglet henne om å ta han! Skulle bidratt med tips og råd også! Da hadde jeg forhåpentligvis blitt kvitt problemet 🙈 

Anonymkode: aabe5...c77

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville snakket litt med samboer om det. Det er jo underholdende, men hun må jo få vite at her er det virkelig ingenting å hente. Menn kan være litt feige, og mer opptatt av å være godt likt av alle, enn vi kvinner er. De kan også være litt naive «nei, hun er jo bare hyggelig». Men når folk er litt for hyggelige mot folk de ikke har noen grunn til å være det mot , da begynner jeg å lure litt på agendaen.

Tenker at han ikke bør gå i særlig dialog med henne, med mindre det dreier seg om noe spesifikt. Tenker han bør vise tydelig at han ikke er tilgjengelig. Legge ut et bilde av dere på some f.eks. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du gi noen eksempler på hvordan du mener hun flørter med kommentarer og meldinger?

Anonymkode: f9c08...505

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg igjen svar på kommentaren hennes med din konto på bildet samboeren din er tagget i. Du kan drite henne skikkelig ut

Anonymkode: 80e79...6c2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...