AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #41 Skrevet 18. juli 2021 jentegutt skrev (På 16.7.2021 den 23.13): Barn som er med er ikke vaksinert, og selv om du er vaksinert kan du ta med virus tilbake og smitte folk som ikke er vaksinert, dumskap og egoisme lenge leve, slutter aldri å bli overrasket over hvor dumme folk kan bli. Når man kommer hjem er man i innreisekarantene og så tester man seg ut av den. Lurer på hvor mange som er i hjemmekarantene av de som farter rundt på norgesferie.. Du vet, det er fremdeles korona i landet her også 😊 Er mye mer testing knyttet til en utenlandsreise enn innenlands 😉 Anonymkode: 02d44...a01
Jentegutt Skrevet 18. juli 2021 #42 Skrevet 18. juli 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Når man kommer hjem er man i innreisekarantene og så tester man seg ut av den. Lurer på hvor mange som er i hjemmekarantene av de som farter rundt på norgesferie.. Du vet, det er fremdeles korona i landet her også 😊 Er mye mer testing knyttet til en utenlandsreise enn innenlands 😉 Anonymkode: 02d44...a01 Dette stemmer ikke, er man fullvaksinert trenger man ikke å teste seg, barn trenger heller ikke å teste seg, mulig jeg tar feil der, men uansett totalt unødvendig og tankeløst, enkelte tenker kun på seg selv og ikke de andre som er rundt dem, hvor mange av disse tror du sitter hjemme når dem kommer hjem, regner med det er 2 tester som må tas med et vist mellomrom.Respektløst ovenfor alle som har gjort en godt jobb når det gjelder korona, kjenner jeg blir kvalm av sånne folk. 1
Lycka Skrevet 18. juli 2021 #43 Skrevet 18. juli 2021 jentegutt skrev (11 timer siden): Nå var det snakk om spania og ikke alle andre dumme ting folk gjør, fordi mange gjør tåpelige ting i norge forsvarer ikke det å reise utenlands, du er tydeligvis en av dem 😕 Faktisk ikke. Har holdt meg i Norge under hele pandemien og fulgt alle regler. Men heldigvis har jeg ikke like svart/hvitt syn på verden som deg. Fullvaksinerte må få gjøre som de selv vil. En eller annen gang må verden åpne opp og jeg mener at det er riktig nå som alle i risikogruppen er fullvaksinerte. Når mener du det er trygt? Aldri?
Jentegutt Skrevet 18. juli 2021 #44 Skrevet 18. juli 2021 (endret) Lycka skrev (5 minutter siden): Faktisk ikke. Har holdt meg i Norge under hele pandemien og fulgt alle regler. Men heldigvis har jeg ikke like svart/hvitt syn på verden som deg. Fullvaksinerte må få gjøre som de selv vil. En eller annen gang må verden åpne opp og jeg mener at det er riktig nå som alle i risikogruppen er fullvaksinerte. Når mener du det er trygt? Aldri? Ikke enda nei, sier seg selv i grunnen, går du med skylapper og øreplugger, ser du på nyheter eller er du bare generelt lite opplyst😂 Endret 18. juli 2021 av jentegutt
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #45 Skrevet 18. juli 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Har bestilt en uke til Mallorca andre uken i august, men begynner å tvile på om vi skal reise. (Bestilte tur i februar) Senest på nyhetene i dag snakker de om folk som er fullvaksinerte og som likevel blir kjempesyke av delta-varianten. Én fullvaksinert lå i respirator. Jeg føler rett og slett at det blir uansvarlig å dra, selv om vi selvsagt har lyst på ferie. Om vi hadde reist, så tror jeg det hadde blitt med en bismak dessverre. Anonymkode: f6622...069 Flyttet 2 uker ferie fra 2020 til 2021 ,skulle gå til. Mallorca, trodde jo som de fleste i fjor sommer at om et år ville jo dette gå heeeelt flott.... Vel...avreise er 24 juli og tilstanden i Spania blir værre og værre .. Selv om vi skal bo svært rolig og skjermet så ser det ut som avgjørelsen bli ikke reise, vi får heller tape de pengene Håper selvfølgelig på at regjeringa bestemmer reise forbudt, da får vi pengene tilbake 😜 Anonymkode: a7761...263
Lycka Skrevet 18. juli 2021 #46 Skrevet 18. juli 2021 jentegutt skrev (32 minutter siden): Ikke enda nei, sier seg selv i grunnen, går du med skylapper og øreplugger, ser du på nyheter eller er du bare generelt lite opplyst😂 Joda, ser både på nyheter og leser aviser hver dag, jeg. Bare fordi jeg ikke er enig med deg, betyr ikke det at jeg er lite opplyst. Jeg aksepterer at du har en annen mening. Men du gjør jo tydeligvis ikke det. 2
Jentegutt Skrevet 18. juli 2021 #47 Skrevet 18. juli 2021 Lycka skrev (1 time siden): Joda, ser både på nyheter og leser aviser hver dag, jeg. Bare fordi jeg ikke er enig med deg, betyr ikke det at jeg er lite opplyst. Jeg aksepterer at du har en annen mening. Men du gjør jo tydeligvis ikke det. Forholder meg til realiteten, lever ikke i en fantasiverden, våkn opp
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #48 Skrevet 18. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 9.7.2021 den 9.01): Jeg vurderer å bestille ei ukes ferie dit idag. Er fullvaksinert og har hatt korona. Ønsker ikke meldinger fra folk som ikke skal til Spania. Anonymkode: 0ce35...dfb Hvor mange doser har du fått da? Anonymkode: 23e06...b33
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #49 Skrevet 18. juli 2021 Spania er rødt. Reiser ikke til et rødt land. Det er fra Spania det kommer mest importsmitte nå. Folk som ferierer der vil ikke intervjues på tv, det sier vel sitt. De vet at det ikke er innafor å reise dit nå. Anonymkode: 4e88b...589 2
Chantielle Skrevet 21. juli 2021 #50 Skrevet 21. juli 2021 Tråden er ryddet for innlegg av utestengt bruker,brukerdebatt,avsporinger,samt svar til dette. Chantielle mod.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå