jomann Skrevet 9. juli 2021 #21 Del Skrevet 9. juli 2021 Nei, jeg tror ikke de underrapporterer bivirkningene. Vi kan lese senest i dag at det nå bekreftes at hjertesykdom er en av bivirkningene til mRNA-vaksinene (samme bivirkning som ble meldt i forrige uke - ikke ny type hjertesykdom). Det høres da en ganske alvorlig bivirkning, vil jeg påstå. Allikevel er myndighetene helt åpne om det. Men det kan selvfølgelig være andre bivirkninger som ikke er gjort kjent for allmennheten pga for lite informasjon. F.eks. hvis en du kjenner melder ifra om smerte i bena 4 uker etter å ha tatt vaksinen, så er ikke det i seg selv nok til å si at det er en årsakssammenheng og dermed en bivirkning. Det kan være helt tilfeldig. Derimot når mange nok melder om samme smerter 4 uker etter å ha tatt vaksinen, da får vi nok høre det fordi da er det sannsynlig at det er en sammenheng. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaimatadi Skrevet 9. juli 2021 #22 Del Skrevet 9. juli 2021 Elida88 skrev (9 timer siden): Ja.... Grupper med over 20.0000 medlemmer er borte. Det var MANGE grupper for ish 5 dager siden. Nå er det bare smågrupper igjen.. Sensuren er ekstrem. Skriver under på dette. Har ikke engang oppsøkt noe slags konspiratorisk opplegg engang, men ser ting blir slettet over en lav sko. Det er folk som har bivirkninger de ikke tør å melde fra om, for å ikke bli oppfattet som rare vaksinemotstandere. Jeg syns det er utrolig at folket finner seg i en slik type ekstrem sensur. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 9. juli 2021 #23 Del Skrevet 9. juli 2021 (endret) Ryddet for helseskadelig innhold, avsporinger og kommentarer til moderering. Edie, adm. Edit: Ryddet igjen for kommentarer til moderering. Edie, adm. Tråden stenges etter gjentatte ryddinger. Endret 9. juli 2021 av Edie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg